Ποιά αυτοκίνητα είναι για εμάς, και ποιά για εταιρικά;

4.528 Επισκέψεις στο άρθρο (24/8/2021)

Εσύ όταν ακούς τις λέξεις «εταιρικό αυτοκίνητο» νομίζεις ακόμη πως μιλάμε για βανάκι;

Έχεις σκεφτεί ποτέ γιατί υπάρχουν τόσα παρόμοια μοντέλα σε μια μάρκα; Έχεις αναρωτηθεί ποιός τα αγοράζει; Οι κατασκευαστές φτιάχνουν αυτοκίνητα για εμάς, αλλά και (κυρίως;) για τις εταιρείες. Και όχι, δεν μιλάμε για επαγγελματικά.

Σκέψου δύο μοντέλα. Audi A3 sedan και Mercedes A-Class sedan. Θα λέγαμε πως πρόκειται για δύο μικρομεσαία premium οικογενειακά. Εξάλλου το sedan, η κούρσα όπως λέγαμε κάποτε ότι είχε τρεις όγκους, είναι οικογενειακό. Σωστά; Περίπου.

Φυσικά κανείς δεν εμποδίζει τον οποιονδήποτε να πάει σε μια έκθεση και να αγοράσει ένα A3 sedan. Όμως η Audi όταν το σχεδίασε, εξέλιξε και λανσάρισε, είχε άλλον πελάτη υπόψη της. Τον εταιρικό πελάτη. Αυτόν που ήθελε ένα premium μοντελο ως παροχή σε έναν υπάλληλό της που δεν βρίσκεται αρκετά ψηλά στην ιεραρχία, για ένα A4, αλλά θέλει να του παρέχει το lifestyle ενός ακριβού αυτοκινήτου.

Εξάλλου αν το σκεφτείς, η Audi έχει (ή μάλλον είχε) τρια μοντέλα να διαλέξουν οι εταιρικοί πελάτες. Το Α4, το Α6 και το Α8. Αν το Α8 είναι για τους ανώτατους υπαλλήλους και το Α6 για τους ανώτερους, τότε το Α4 πέφτει πολύ για τους κατώτερους. Οπότε υπάρχει χώρος.

Αν και η γκάμα της Audi είναι το παράδειγμα, με αυτό το πρίσμα μπορεί να δει κανείς και άλλα μοντέλα. Γιατί πέσαν με τα μούτρα BMW και Mercedes να έχουν μια (προσιτή) προσθιοκίνητη γκάμα, τόσο πλούσια σε μοντέλα. Γιατί τώρα υπάρχει μεγάλη ποικιλία για εταιρικό στο κάτω και μεσαίο άκρο της ιεραρχίας. Από μία «απλή» Α-Class μέχρι μία GLA ή CLA, οι εταιρείες έχουν ένα σωρό μοντέλα να διαλέξουν πριν «αγγίξουν» την C-Class.

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Hyundai
4green