Το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας Toyota Touch μέσω από το οποίο μπορείς να ελέγξεις πολλές πτυχές του αυτοκινήτου ενισχύει το τεχνολογικό προφίλ του Toyota Yaris. Το σύστημα πλοήγησης κοστίζει 685 ευρώ.

Το προηγμένο σύστημα συνδεσιμότητας Toyota Touch μέσω από το οποίο μπορείς να ελέγξεις πολλές πτυχές του αυτοκινήτου ενισχύει το τεχνολογικό προφίλ του Toyota Yaris. Το σύστημα πλοήγησης κοστίζει 685 ευρώ.

Γεροδεµένο, καλοφινιρισµένο και µοντέρνο το εσωτερικό του Toyota Yaris. Από την έκδοση Active και πάνω προσφέρεται διζωνικός αυτόµατος κλιµατισµός, αλλά και το Toyota Touch µε έγχρωµη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταµπλό.

Γεροδεµένο, καλοφινιρισµένο και µοντέρνο το εσωτερικό του Toyota Yaris. Από την έκδοση Active και πάνω προσφέρεται διζωνικός αυτόµατος κλιµατισµός, αλλά και το Toyota Touch µε έγχρωµη οθόνη αφής 7 ιντσών στο κέντρο του ταµπλό.

Το εσωτερικό του υβριδικού Toyota Yaris διαθέτει κυρίως διαφορετικό πίνακα οργάνων, όπου αντί στροφόµετρου υπάρχει ειδικό όργανο για την ένδειξη της ενέργειας που καταναλώνεται. Η επιλογή για χρώµα στην οριζόντια φάσα του ταµπλό τονίζει το νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Το εσωτερικό του υβριδικού Toyota Yaris διαθέτει κυρίως διαφορετικό πίνακα οργάνων, όπου αντί στροφόµετρου υπάρχει ειδικό όργανο για την ένδειξη της ενέργειας που καταναλώνεται. Η επιλογή για χρώµα στην οριζόντια φάσα του ταµπλό τονίζει το νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Εσωτερικό: Μοντέρνο, ποιοτικό και πρακτικό

125.058 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2019)

Περνώντας στην καµπίνα των επιβατών του Yaris από την πρώτη στιγµή η εξαιρετική εργονοµία και η πρακτικότητα, έρχονται για να κερδίσουν τις εντυπώσεις για τα δεδοµένα της κατηγορίας. Πιο αναλυτικά, αν και με λίγο ψηλή θέση οδήγησης, κάθεσαι καλά έχοντας μάλιστα καλή περιφερειακή ορατότητα προς τα έξω, ενώ αμέσως βρίσκεις αυτό που ψάχνεις, χωρίς να αποσπαστεί η προσοχή σου από το δρόμο.

Σχεδιαστικά έπειτα, το σχεδόν κάθετο ταµπλό ξεχωρίζει µε την οριζόντια έγχρωµη ένθεση από µαλακό πλαστικό, ενώ και η οθόνη αφής στο κέντρο ενισχύουν το εξελιγμένο τεχνολογικό προφίλ του ιαπωνικού μοντέλου.

Στο κοµµάτι της κατασκευής τα σκληρά πλαστικά κυριαρχούν στο πάνω και στο κάτω µέρος (αντίθετα δηλαδή με το τι συμβαίνει ως επί το πλείστον πλέον στην κατηγορία των supermini), ωστόσο έχουν γερή συναρµογή και καλό φινίρισµα. Φυσικά, ανάλογα µε την εξοπλιστική έκδοση παρατηρούνται κάποιες αισθητικές διαφορές. Η ειδοποιός διαφορά εντοπίζεται στον πίνακα οργάνων µεταξύ υβριδικής και µη έκδοσης. Έτσι στην πρώτη αντί για το στροφόµετρο αριστερά υπάρχει δείκτης ενέργειας, ενώ στην κεντρική οθόνη υπάρχει και σχετική ηλεκτρονική ένδειξη για τη ροή της ενέργειας.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

AUTOFIT PASXA
4green