
Ποιο μοντέλο περιμένεις πως και πως στην επόμενη γενιά του;
Τα λανσαρίσματα συμβατικών μοντέλων γίνονται όλο και πιο αραιά και σπάνια. Είναι θέμα χρόνου να γίνουν η εξαίρεση πλέον στον κανόνα, και κάθε νέο μοντέλο που παρουσιάζεται θα είναι ηλεκτρικό. Τι θα κάνεις τότε;
autotriti team
Πόσο θα στενοχωρηθείς αν μάθεις πως και αυτό θα είναι ηλεκτρικό;
Μπες στην αρχική σελίδα του AutoΤρίτη και μέτρα πόσα νέα μοντέλα είναι ηλεκτρικά και πόσα όχι. Είμαστε στο σημείο όπου τα ηλεκτρικά λανσαρίσματα παίρνουν το μεγαλύτερο μέρος της «πίτας». Ακόμη κι αν ακόμη δεν είμαστε στο σημείο που τα περισσότερα νέα μοντέλα είναι ηλεκτρικά, τα ηλεκτρικά δεσπόζουν στις ειδήσεις.
Κυρίως γιατί οι κατασκευαστές κάνουν μεγαλύτερο «ντόρο» γύρω από τα ηλεκτρικά τους μοντέλα. Λογικό, αφού μιλάμε για νέες γκάμες που θέλουν «σπρώξιμο» όσο οι μάρκες πρέπει να πείσουν από το μηδέν για τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα. Όσο τα ηλεκτρικά είναι ακόμη «καινούργιο» πράγμα, ειδήσεις για τέτοια λανσαρίσματα θα εμφανίζονται από τον ειδικό τύπο μέχρι και τα πιο απίθανα σάιτ στο ίντερνετ. Γιατί ακόμη ο κόσμος κοιτάζει να μάθει.
Έτσι τα συμβατικά λανσαρίσματα περνούν σε δεύτερη μοίρα. Έτσι τα χειρίζονται οι εταιρείες που ναι μεν θέλουν τα νέα αυτά μοντέλα στην αγορά, δεν θέλουν να επισκιάσουν τις ηλεκτρικές τους προσδοκίες ούτε να μειώσουν την προσπάθεια που κάνουν προς την ηλεκτροκίνηση.
Εκτός όμως από το «μέγεθος» της δημοσιότητας, υπάρχει και το ζήτημα του αριθμού και του είδους των μοντέλων αυτών. Γιατί τα ηλεκτρικά είναι ολοκαίνουργια. Νέα σχήματα, νέες κατηγορίες, νέα ονόματα, νέες τεχνολογίες. Οτι έχει σχέση με τα ηλεκτρικά είναι ολοκαίνουργιο. Χρειάζεται πολύς χώρος για να δημοσιευθούν όλα αυτά.
Βάλε από την άλλη ένα λανσάρισμα συμβατικού, που ακόμη κι αν δεν είναι facelift, μιας και τα νέα συμβατικά μοντέλα είναι λίγα πλέον, δεν έχει κάτι φοβερά καινούργιο να επιδείξει. Και έτσι καθόμαστε εδώ, εσείς περιμένοντας να ακούσετε και ένα νέο για ένα αυτοκίνητο που μπορεί και να αγοράσετε (μιας και τα ηλεκτρικά είναι ακόμη πολύ καινούργια) και από την άλλη χωρίς σχεδόν τίποτα νέο να εμφανίζεται.
Το ένα μοντέλο μετά το άλλο έρχονται είτε με ηλεκτρικές εκδόσεις, είτε αμιγώς ηλεκτρικά. Δες το νέο Nissan Micra. Επιβεβαιώθηκε πως το μικρό της Nissan θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό στην επόμενη γενιά του. Ακόμη ένα λιγότερο συμβατικό μοντέλο για λανσάρισμα, ακόμη ένα που θα δεις την είδηση όταν παρουσιαστεί και θα σε αφήσει αδιάφορο.
Και αυτό θα γίνει ξανά και ξανά. Ήδη η Skoda μιλάει για το επόμενο Fabia, αφού το ολοκαίνουργιο μοντέλο, αν πρέπει να αναβαθμιστεί στο μέλλον σε έκδοση Euro 7, η τιμή του ίσως να φτάσει και 6.000 ευρώ παραπάνω. Οπότε το ηλεκτρικό γίνεται μονόδρομος. Και αφού μιλάμε για μετά το 2028, είναι σχεδόν σίγουρο.
Το ζήτημα είναι πως στα επόμενα πέντε χρόνια το λανσάρισμα ενός συμβατικού μοντέλου θα είναι ένα σπάνιο θέμα. Αν τα ηλεκτρικά δεν είναι σήμερα του γούστου σου, θα πρέπει να αναθεωρήσεις πως βλέπεις το αυτοκίνητο εσύ και πως αυτοί που το φτιάχνουν.
Το ερώτημα είναι, είσαι έτοιμος; Μπορείς να δεχθείς την αλλαγή; Και ίσως να σκεφτείς πως στα επόμενα 5 χρόνια θα αγοράσεις και ένα; Τι λες;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »