ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Jeep Renegade;

1.060 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2025)
Πόσο καλό είναι το ήπια υβριδικό Jeep Renegade;
2 Φωτογραφίες »

Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα στην κατηγορία (138,5 εκ.), χωράει εύκολα 3 ενήλικες.
Πηγαίνει για λίγο ηλεκτρικά χάρη στο 48V ήπια υβριδικό σύστημα.
Επικρατεί ησυχία στην καμπίνα (69,8 db στα 120) και προσπερνάει γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο.
Έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, καλό feature όταν πέφτεις σε λακκούβες…

autotriti team

Πηγαίνει για λίγο ηλεκτρικά χάρη στο 48V ήπια υβριδικό σύστημα

Το Jeep Renegade ξεχωρίζει στην κατηγορία των μικρών SUV για τη macho εμφάνιση που έχει και τον off-road χαρακτήρα, αποτελώντας ένα από τα λίγα μοντέλα του segment με αυτά τα χαρακτηριστικά. Χάρη στις καλές γωνίες (αναρρίχησης, φυγής, ράμπας), το Renegade μπορεί να αντιμετωπίσει καλά τις κακοτεχνίες της ασφάλτου αλλά και να κινηθεί με αυτοπεποίθηση στο χώμα. Πάμε όμως να εμβαθύνουμε και να δούμε πόσο καλό είναι το Renegade στην ήπια υβριδική έκδοση, σύμφωνα με τα όργανα μετρήσεων.

Κάτω από το καπό του Jeep Renegade e-Hybrid υπάρχει ένας 1.500άρης turbo βενζινοκινητήρας που αποδίδει 130 ίππους με 240 Nm ροπής (μόλις στις 1.500 σ.α.λ.) και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο ενσωματώνει και έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 15 kW (20 ίπποι) και 55 Nm. Το ηλεκτρομοτέρ κινεί από μόνο του το Renegade υπό συνθήκες (όπως στο παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα και εκκινώντας από το φανάρι), ρίχνοντας την κατανάλωση, ειδικά μέσα στην πόλη, στα 6,3 λτ./100 χλμ., ενώ η μέση κατανάλωση δεν ξεφεύγει, γύρω από τα 7,5 λτ./100 χλμ., μια τιμή που είναι αποδεκτά λίγο πάνω από το μ.ο της κατηγορίας των mild hybrid μικρών SUV.

Έχει το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα στην κατηγορία του, χωράει εύκολα 3 ενήλικες

Όσον αφορά τους χώρους για τους επιβάτες, σύμφωνα με τις μετρήσεις, είναι το μικρό SUV που έχει το φαρδύτερο πίσω καθίσμα (138,5 εκ.), μαζί με το Hyundai Bayon ανάμεσα σε 30 άλλα μοντέλα. Αυτό σημαίνει πως το Renegade μπορεί να μεταφέρει άνετα 3 ενήλικες επιβάτες πίσω και 5 συνολικά. Αξίζει να σημειωθεί πως το κάθισμα είναι μεγαλύτερο από αυτό που έχουν SUV μεγαλύτερης κατηγορίας, όπως το νέο Dacia Duster (134 εκ.) και το Suzuki S-Cross (134,9 εκ.).

Επικρατεί ησυχία και προσπερνάει γρήγορα στον αυτοκινητόδρομο

Επιστρέφοντας στις δυνατότητες του ήπια υβριδικού συνόλου, τα όργανα μέτρησης έδειξαν πως το Renegade των 130 ίππων μπορεί να προσπεράσει στον αυτοκινητόδρομο γρήγορα, με το αυτοκίνητο να πετυχαίνει το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ., χρονικό διάστημα που μεταφράζεται σε παραμονή στην αριστερή λωρίδα κυκλοφορίας για 200 μέτρα. Εκτός όμως από σβέλτο σε ρεπρίζ στην εθνική, το Renegade είναι ταυτόχρονα σχετικά ήσυχο μέσα στην καμπίνα, με το αυτοκίνητο, σύμφωνα με το ντεσιμπελόμετρο, να καταφέρνει να απομονώνει τους εξωτερικούς θορύβους. Συγκεκριμένα, ο θόρυβος στην καμπίνα στα 120 χλμ./ώρα μετρήθηκε στα 68,9 ντεσιμπέλ, νούμερο από τα καλά της κατηγορίας.

Έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που σιδερώνει τις λακκούβες

Ένα από τα ατού του Renegade είναι τέλος η ανεξάρτητη ανάρτηση στον πίσω άξονα τύπου ΜακΦέρσον, η οποία προσφέρει εντυπωσιακή άνεση και σταθερότητα. Χάρη σε αυτήν, το αυτοκίνητο απορροφά αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του ελληνικού οδικού δικτύου, ενώ παράλληλα ελέγχει με ακρίβεια τις κινήσεις του αμαξώματος και περιορίζει την κλίση στις στροφές. Το αποτέλεσμα; Οι επιβάτες απολαμβάνουν μια ομαλή και ξεκούραστη εμπειρία, χωρίς να ενοχλούνται από λακκούβες ή να… γυμνάζουν τους κοιλιακούς τους σε κάθε στροφή.

 

Δείτε παρακάτω τα δυνατά και τα αδύναμα σημεία του Jeep Renegade στην βασική του έκδοση.

Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2Οι αναλυτικές μετρήσεις του Jeep Renegade
Σελίδα 3Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Jeep Renegade
ford
ford
NISSAN