ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι πιο καθαρά από τα υβριδικά»

 Σχολιάστε 
1.440 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2025)
Πρόεδρος Toyota: «Τα ηλεκτρικά δεν είναι πιο καθαρά από τα υβριδικά»

Ενδιαφέρουσες δηλώσεις από τον επικεφαλής της Toyota.
«Ο άνθρακας είναι ο εχθρός, θα κάνουμε ότι μπορούμε για τον μειώσουμε».
«27 εκατ. υβριδικά Toyota αντιστοιχούν σε άνθρακα σε 9 εκατ. ηλεκτρικά».
Συνεχίζει να ποντάρει στα υβριδικά η Toyota, χωρίς να αγνοεί τα ηλεκτρικά.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Ενδιαφέρουσες δηλώσεις από τον επικεφαλής της Toyota

Η Toyota είναι μία από τις μάρκες που έχει αποφασίσει να κατασκευάσει νέα ηλεκτρικά μοντέλα, χωρίς όμως σε καμία περίπτωση να πάει... all-in σε αυτά. Είναι γνωστό εδώ και καιρό πως η ιαπωνική μάρκα έχει αποφασίσει να ακολουθήσει μία στρατηγική πολλαπλών διαφορετικών συστημάτων κίνησης, κάτι που έχει ειπωθεί ξεκάθαρα δια στόματος του επικεφαλής της μάρκας, Akio Toyoda. Μάλιστα, ο ίδιος ο Πρόεδρος της Toyota σε νέες δηλώσεις που έκανε υπερασπίστηκε τα υβριδικά έναντι των ηλεκτρικών, λέγοντας επί της ουσίας πως τα δεύτερα δεν είναι τόσο... καθαρά όσο νομίζει η πλειοψηφία.

«Ο άνθρακας είναι ο εχθρός, θα κάνουμε ότι μπορούμε για τον μειώσουμε»

Εξηγώντας σε πρόσφατη συνέντευξή του στο Automotive News, γιατί η Toyota δεν έχει στραφεί αποκλειστικά στην ανάπτυξη μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ο Toyoda είπε: «Όταν ο όρος ουδετερότητα άνθρακα έγινε δημοφιλής, είπαμε ως εταιρεία ότι ο εχθρός είναι ο άνθρακας. Πρέπει να επικεντρωθούμε σε αυτό που μπορούμε να κάνουμε άμεσα για να μειώσουμε το διοξείδιο του άνθρακα. Αυτή είναι η βάση της απόφασής μας. Δεν έχει αλλάξει και δεν θα αλλάξει».

«27 εκατ. υβριδικά Toyota αντιστοιχούν σε άνθρακα σε 9 εκατ. ηλεκτρικά»

Στη συνέχεια, στη συζήτηση προστέθηκαν και τα υβριδικά με τον Toyoda να αναφέρει: «Έχουμε πουλήσει περίπου 27 εκατομμύρια υβριδικά. Αυτά τα υβριδικά είχαν τον ίδιο αντίκτυπο στο δρόμο με 9 εκατομμύρια ηλεκτρικά. Aν είχαμε κατασκευάσει 9 εκατομμύρια ηλεκτρικά στην Ιαπωνία, αυτό θα είχε αυξήσει στην πραγματικότητα τις εκπομπές άνθρακα, δε θα τις είχε μειώσει. Αυτό συμβαίνει επειδή η Ιαπωνία βασίζεται στους θερμοηλεκτρικούς σταθμούς για ηλεκτρική ενέργεια», κατέληξε ο Toyoda, χωρίς όμως να εξηγήσει τις δηλώσεις του, χρησιμοποιώντας αριθμούς.

Συνεχίζει να ποντάρει στα υβριδικά η Toyota, χωρίς να αγνοεί τα ηλεκτρικά

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που ο πρόεδρος της Toyota ήθελε να θίξει ήταν το γεγονός πως αν και τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία προσφέρουν μηδενικές εκπομπές καυσαερίων, αυτό είναι η μία πλευρά του νομίσματος. Η άλλη πλευρά, σύμφωνα με όσα έχει πει στο παρελθόν, είναι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις που υπάρχουν για την παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων και της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας για τη φόρτισή τους.

Όλα τα παραπάνω λοιπόν, σε συνδυασμό με τις υποδομές φόρτισης των ηλεκτρικών που δεν είναι ακόμα στο επίπεδο που περιμένουν οι άνθρωποι της μάρκας, κάνουν την Toyota να συνεχίζει δυναμικά την ανάπτυξη υβριδικών, χωρίς όμως να απορρίπτει τα αμιγώς ηλεκτρικά.     

Toyota
Autotriti.gr