• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι ίντσες της οθόνης του infotainment είναι σήμερα εξ ίσου σημαντικές όσο και αυτές των ζαντών αλουμινίου.

Προτιμάς ίντσες στη ζάντα ή στην οθόνη;

Διαβάστηκε από 4183 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2019
 

Αλλάζουν τα γούστα των εν δυνάμει αγοραστών σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό ενός αυτοκινήτου; Συμβατικά στοιχεία όπως οι «ζάντες αλουμινίου» παραμένουν ψηλά στη λίστα ή το μέγεθος της οθόνης αφής μονοπωλεί πια το ενδιαφέρον;

Αλλάζουν τα αυτοκίνητα και μαζί αλλάζουν και τα γούστα των αγοραστών. Αυτό το ξέρουν όλοι. Με τον εξοπλισμό όμως τι γίνεται; Πόσο γερά έχει μπει στο ενδιαφέρον των εν δυνάμει αγοραστών ο ψηφιακός χαρακτήρας των νέων μοντέλων και τι μερίδιο της προσοχής τους κερδίζει πλέον το infotainment, το γνωστό σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης το οποίο σε όλες τις περιπτώσεις υποστηρίζεται από μια ευμεγέθη οθόνη αφής.

Και μια και φτάσαμε εδώ, είναι καλή ευκαιρία να τονίσουμε ότι, το μέγεθος μετράει. Ναι! Οι ίντσες στη διαγώνιο του μόνιτορ αφής διαδραματίζουν πλέον σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του εσωτερικού. ΚατΆαρχάς οι οθόνες έχουν την τάση να εξαφανίζουν τα μπουτόν και τους διακόπτες από το εσωτερικό των αυτοκινήτων. Οπότε επηρεάζουν και την αισθητική και οπωσδήποτε τη λειτουργικότητα και την εργονομία.

Αυτό είναι η πιο απτή ίσως επίδραση που έχει στο εσωτερικό ενός οχήματος ο λεγόμενος «ψηφιακός χαρακτήρας» των σύγχρονων αυτοκινήτων. Πόσο έχει αλλάξει όμως όλη αυτή η εξέλιξη τα γούστα των υποψήφιων αγοραστών αυτοκινήτου; Ποια είναι πλέον η κατάταξη από τα σημαντικότερα έως τα λιγότερο σημαντικά στοιχεία εξοπλισμού; Κοιτάζει κανείς τις ζάντες αλουμινίου και τη διάμετρό τους σε ίντσες και ό,τι αυτό συνεπάγεται για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου; Ή είναι πιο σημαντικό πλέον αν η οθόνη του infotainment μέσα είναι μεγάλη, αν υπάρχει πρόσβαση στο ίντερνετ, αν το σύστημα αναγνωρίζει και δέχεται εντολές με χειρονομίες, αν οι φωνητικές εντολές είναι έξυπνες και σε μορφή συζήτησης ή αν ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και πλήρως διαμορφώσιμος (έχει δηλαδή συνήθως κάποια προκαθορισμένα προφίλ εμφάνισης και προβολής της πληροφορίας);

Μήπως επειδή οι αγοραστές γνωρίζουν πλέον (ή όχι;) ότι δύσκολα θα λείπει από το αυτοκίνητό τους ένα στοιχείο ασφάλειας όπως το ESP, η εξάδα των αερόσακων και πιθανώς το αυτόματο φρένο κλπ., έχουν αρχίσει και στρέφονται προς τα πιο «άυλα» χαρακτηριστικά του μοντέλου που τους ενδιαφέρει; Και ποιος επηρεάζει την εξέλιξη αυτή τελικά; Οι αγοραστές αναζητούν στα αυτοκίνητά τους πλέον, όλα εκείνα τα στοιχεία, την ευχρηστία και τις δυνατότητες που έχουν τα κινητά τους τηλέφωνα ή οι ίδιες οι εταιρείες στρέφουν προς τα digital στοιχεία την προσοχή του κοινού φέρνοντας την κόντρα με τους ανταγωνιστές τους σε ένα επίπεδο πέρα από το αμιγώς μηχανολογικό;  Κοινώς αν ανάμεσα σε δύο οχήματα θεωρητικά ισάξια, το ένα έχει πιο καλό infotainment, μπορεί αυτό να κρίνει την τελική επιλογή του αγοραστή!
 
Εσείς τι λέτε; Τι κοιτάζετε πλέον σε μια λίστα εξοπλισμού όταν ενημερώνεστε για ένα νέο αυτοκίνητο; Τα πιο συμβατικά στοιχεία εξοπλισμού ή τα καινούρια, digital χαρακτηριστικά, τη συνδεσιμότητα και τις «smart» δυνατότητες;