ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πώς τόσα ακριβά αυτοκίνητα «τυχαίνει» να έχουν «στρογγυλές» πινακίδες;

 Σχολιάστε 
9.051 Επισκέψεις στο άρθρο (15/7/2025)
Πώς τόσα ακριβά αυτοκίνητα «τυχαίνει» να έχουν «στρογγυλές» πινακίδες;

Πώς τόσα ακριβά αυτοκίνητα «τυχαίνει» να έχουν «στρογγυλές» πινακίδες;

Ο αριθμός κυκλοφορίας στην Ελλάδα είναι τυχαίος και δεν υπάρχει δυνατότητα προσωπικής πινακίδας.
Κάποιοι αριθμοί κυκλοφορίας είναι πιο «στρογγυλοί» από άλλους, και αρέσουν περισσότερο.
Το Υπουργείο επιμένει να μην «κονομάει» από προσωπικές πινακίδες.
Πώς αποκτάς ένα «στρογγυλό» νούμερο και πόσο τυχαίο είναι που τα βλέπουμε σε ακριβά αυτοκίνητα;

autotriti team

Ο αριθμός κυκλοφορίας στην Ελλάδα είναι τυχαίος και δεν υπάρχει δυνατότητα προσωπικής πινακίδας

Εσύ όταν πήρες νέες πινακίδες, μπορούσες να διαλέξεις τίποτε περισσότερο από μονή ή ζυγή; Μήπως σε ρώτησε κανείς αν θες μια πινακίδα με έναν αριθμό με περισσότερο «ενδιαφέρον»; Κάτι στρογγυλό όπως 1000 ή 4444; Πως γίνεται όλες αυτές οι πινακίδες να καταλήγουν σε αυτοκίνητα υψηλού κόστους;
 
Το υπάρχον σύστημα αριθμών κυκλοφορίας στην Ελλάδα, εκτός από τα τρία πρώτα γράμματα που δείχνουν το γραφείο έκδοσης, δεν έχει τρόπο να δώσει σε οδηγούς έναν αριθμό που προτιμούν. Στην Αθήνα ίσως να μπορείς να διαλέξεις μονό ή ζυγό, αλλά πέραν αυτού, το σύστημα δεν προβλέπει καμία διάκριση, καμία προτίμηση και καμία εξαίρεση.

Κάποιοι αριθμοί κυκλοφορίας είναι πιο «στρογγυλοί» από άλλους, και αρέσουν περισσότερο

Φυσικά ανάμεσα στα άλλα νούμερα υπάρχουν και κάποια πιο «στρογγυλά». Οι χιλιάδες, για παράδειγμα, όπως το 1000 η το 2000 κλπ, είναι ιδιαίτερα στρογγυλά. Άλλοι αριθμοί έχουν μια κάποια ιδιαιτερότητα. Τα επαναλαμβανόμενα ψηφία, 3333, 5555, 6666 κλπ. επίσης ξεχωρίζουν για την μοναδικότητά τους. Λιγότερο ξεχωριστά είναι τα διπλά επαναλαμβανόμενα, 5656 ή 1212 κλπ., ή τα παλίνδρομα 1331 5225 κλπ., αλλά και πάλι καλύτερα από τα τελείως τυχαία. Και όλα αυτά τα νούμερα κάποιοι τα επιθυμούν.

Το Υπουργείο επιμένει να μην «κονομάει» από προσωπικές πινακίδες

Σε άλλες χώρες οι προσωπικές πινακίδες είναι μεγάλο έσοδο για το δημόσιο. Η ματαιοδοξία αποφέρει έσοδα, και το υπουργείο θα μπορούσε να «κονομάει» πουλώντας ή ακόμη καλύτερα δημοπρατώντας τις πιο «ειδικές», «στρογγυλές» πινακίδες. Θα μπορούσε ακόμη να πάει ένα βήμα παραπέρα και να επιτρέπει απολύτως προσωπικές πινακίδες με ακόμη μεγαλύτερο κόστος για όσους τις αγοράζουν. Η αγορά προσωπικής πινακίδας θα ήταν μια καλή ιδέα για το υπουργείο, όμως όπως είναι το πράγμα σήμερα, αυτά τα έσοδα πάνε μάλλον αλλού, αφού η προτίμηση στα «στρογγυλά» νούμερα παραμένει, και κάποιοι, κάπως τα αποκτούν.

Πώς αποκτάς ένα «στρογγυλό» νούμερο και πόσο τυχαίο είναι που τα βλέπουμε σε ακριβά αυτοκίνητα;

Πώς μπορεί λοιπόν ο οποιοσδήποτε να αποκτήσει μία «στρογγυλή» πινακίδα; Ίσως από τύχη, όμως η «σύμπτωση» να «τυχαίνουν» όλες αυτές οι πινακίδες σε ακριβά αυτοκίνητα δεν το κάνει εύκολο να το πιστέψει κανείς. Ακόμη και Cayenne 20 ετών έχουν νέες «στρογγυλές» πινακίδες, δείχνοντας πως η ματαιοδοξία στην επιλογή αυτοκινήτου συμπίπτει και πάλι με τις πινακίδες αυτές. Χωρίς να υπάρχουν αποδείξεις, υπάρχουν υπόνοιες για τον τρόπο απόκτησης αυτών των πινακίδων, και αν μεσολαβεί κάποιου είδους χρηματική συναλλαγή, χαμένο βγαίνει το δημόσιο, και μαζί με αυτό και εμείς. Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι άλλωστε μια Porsche 911 να έχει πινακίδες που τελείωνουν στα 3 αυτά μαγικά νούμερα;
 
Εσύ πώς εξηγείς τη σύμπτωση οι στρογγυλές πινακίδες να είναι σε ακριβά αυτοκίνητα; Πώς μπορείς να αποκτήσεις και εσύ μία; Και τελικά μήπως τέτοιες προτιμήσεις της αγοράς να τις εμπορεύεται το υπουργείο ώστε και να έχουμε όλοι πρόσβαση, αλλά και να «κονομάει»; Τι λες;

Smart
NEXEN N BLUE S