• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Θέτουμε αντιμέτωπα τρία ομοαίματα μοντέλα σε μια μονομαχία που θα συζητηθεί: SEAT Ibiza Vs VW Polo Vs Skoda Fabia! Ποιος θα αναδειχθεί τελικός νικητής; Εσείς ποιο μοντέλο θα επιλέγατε;

Ο έξτρα Bi-Tone χρωματισμός της Skoda Fabia είναι ευπρόσδεκτος. Πάντως η σχεδίαση είναι συγκρατημένη, σε αντίθεση με τις επιδόσεις της έκδοσης 1,0 TSI 110 PS, που είναι κορυφαίες.

Εύκολα μπερδεύεις το νέο SEAT Ibiza με το μεγαλύτερο Leon, αν ρίξεις μια γρήγορη ματιά.

Θυμίζει μικρό Golf, το νέο VW Polo που αύξησε σημαντικά το πλάτος και το μεταξόνιό του.

SEAT Ibiza Vs Skoda Fabia Vs VW Polo

Διαβάστηκε από 34650 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2018

Με κοινά ή παραπλήσια μηχανικά μέρη τα τρία ομογάλακτα «μικρά» του ομίλου VW δίνουν την δική τους αδελφική μάχη για να κερδίσουν τη μάχη των πωλήσεων. Ibiza, Fabia ή «αλμυρό» Polo;

 
Σε αυτό το θέμα ρίχνουμε φως σε μια ενδοοικογενειακή διαμάχη. Όπως οι περισσότεροι γνωρίζουν, SEAT και Skoda ανήκουν στην οικογένεια της VW. Κάθε εταιρεία λειτουργεί ανεξάρτητα (έως ένα βαθμό φυσικό) και κάθε μία έχει τη δική πρόταση στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών μοντέλων. Πιο πολύ καιρό στην αγορά βρίσκεται η 3η γενιά της Skoda Fabia, η οποία δεν εγκαινίασε τη μικρή πλατφόρμα του ομίλου VW, όπως οι 2 προηγούμενες γενιές της, αλλά βασίζεται σε μια εξέλιξη της προηγούμενη πλατφόρμας με ένα μέρος της να έχει στοιχεία από τη νέα. Αντίθετα, το εντελώς νέο SEAT Ibiza, το οποίο λανσαρίστηκε στη χώρα μας το περασμένο καλοκαίρι,  μοιράζεται το ίδιο, ολοκαίνουργιο πάτωμα (MQB A0) και τα μηχανικά μέρη με το VW Polo, που ξεκίνησε πρόσφατα την εμπορική του καριέρα στη χώρα μας. Πρόσφατα η Fabia άρχισε να διατίθεται και με τον 1,0 TSI κινητήρα των Ibiza-Polo. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε πως έχουμε επιλέξει τις βασικές εκδόσεις των Ιbiza-Polo με τα 95 άλογα (αμφότερα διαθέσιμα και με 115). Ωστόσο η Fabia στην τιμή του βασικού Ibiza προσφέρει 110 ίππους, τη στιγμή που η βασική έκδοση του τσέχικου μικρού είναι 1.000 ευρώ φθηνότερη. Αντίθετα το Polo των 95 ίππων είναι 1.000 ευρώ ακριβότερο… 

Σχεδίαση: Χωρίς εξάρσεις και τα τρία
Κοινό χαρακτηριστικό και των 3 μοντέλων είναι πως αποφεύγουν τις σχεδιαστικές εξάρσεις, επενδύοντας σε έναν μοντέρνο μεν, αλλά «συγκρατημένο» και σοβαρό σχεδιασμό. Καμία σχέση με τον trendy χαρακτήρα των νέων Citroen C3 ή Nissan Micra. Αναμφίβολα, η Fabia που έχει και τις πιο compact διαστάσεις (3.992 χλστ.) έχει την πιο ουδέτερη εμφάνιση. Από την άλλη, το 5ο Ibiza της ιστορίας απέκτησε το ύφος του Leon, ειδικά στο εμπρός μέρος, ενώ κρίσιμο στοιχείο αποτελούν οι νέες αναλογίες με αυξημένος μήκος (4.059 χλστ.) και κυρίως αυξημένος πλάτος (1.780 χλστ.). Το αποτέλεσμα είναι απόλυτα θετικό όσο κι αν η απευθείας σύνδεση με το Leon στερεί κάποιο ποσοστό από το στοιχείο της έκπληξης.  Τη συνταγή «κοίτα δείχνω σαν το μεγαλύτερο αδερφό μου» ακολουθεί και η σχεδίαση του 6ου Polo, το οποίο επίσης θυμίζει το  μεγαλύτερο Golf.  Με μήκος 4.053 χλστ., το Polo από μακριά δείχνει χαμηλό, φαρδύ και δυναμικό, ενώ το πορτοκαλί χρώμα της δοκιμής δίνει το κάτι παραπάνω.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

περισσότερα »

  • dimko

    Η vw έχει ξεφύγει. Πουλάει όνομα και υπερτιμημένα οχήματα με μικρά 5-τητα τούρμπο που εμφανίζουν προβλήματα μέσα στο χρόνο. Η skoda τουλάχιστον φαίνεται να βαδίζει καλύτερα. Συν ότι η νέα πλατφόρμα που σε μέγεθος φτάνει τα γκολφ και οι τιμές εκκίνησης που διαφημίζουν έρχονται με 37 κενά άσχημα κουμπιά και ούτε καν ένα ρυθμιστή ήχου στο τιμόνι. Άντε και από του χρόνου γκολφ με ήπιο υβριδικό για κανα 30 κ.

      10

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ Υπηρεσίες - Προϊόντα