Ποιες είναι οι ελάχιστες εκτός δρόμου ικανότητες που πρέπει να έχει ένα SUV σήμερα; Πόσο off-road πρέπει να είναι;
SUV για όλες τις χρήσεις ή μόνο για το... Κολωνάκι;
Είπαμε τα SUV δεν χρειάζεται να έχουν εκτός δρόμου ικανότητες. Είπαμε πως τα SUV είναι τα station wagon που δεν θέλαμε, λίγο ψηλότερα για να τα θέλουμε. Είπαμε πως τα SUV πατάνε χώμα σπάνια. Όμως ποιες είναι οι ελάχιστες εκτός δρόμου ικανότητες που πρέπει να έχουν για σένα;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ας έρθουμε τώρα στην Ελλάδα. Που έχει ένα εκτενές δίκτυο χωματόδρομων, που οι ανηφόρες και οι κατηφόρες είναι το μόνο που ξέρουμε, και που τα πεζοδρόμια σε κάποιες περιπτώσεις είναι ο μόνος τρόπος για να παρκάρεις, κακώς ή καλώς. Αν ρωτήσεις τον μέσο Έλληνα οδηγό, έχει τελείως διαφορετική γνώμη από τον Γερμανό ή τον Γάλλο για το πόσο ικανά πρέπει να είναι εκτός δρόμου τα SUV.
Δεν είναι μάλιστα λίγοι αυτοί που θα πουν πως στην Ελλάδα είναι υποχρεωτική και η ύπαρξη τετρακίνησης στα SUV. Από τη μία, οι πολλοί και πολύ ολισθηροί δρόμοι, που λόγω παλαιότητας, κακής ασφάλτου και ζέστης γίνονται σαν καθρέφτες, αυξάνοντας τις απαιτήσεις για πρόσφυση, και άρα για τον αριθμό των κινητηρίων τροχών. Το ίδιο επιχείρημα ισχύει και για τους χωματόδρομους με τις φυτευτές πέτρες που απαιτούν απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης και σκληροτράχηλες αναρτήσεις.
Και μετά είναι το πρεστίζ. Γιατί μπορεί ένα Peugeot 2008, ένα Nissan Qashqai, ή το Citroen C4 C-Cross να είναι SUV πόλης και να μην ντρέπονται καθόλου γι΄ αυτό, όμως για αρκετούς, κάποια ονόματα θέλουν εκτός δρόμου ικανότητες. Ένα Land Rover Defender, ένα Range Rover ή ακόμη και ένα Suzuki Jimny ή το Jeep Wrangler.
Εσείς όμως τι λέτε; Ποιες είναι οι ελάχιστες εκτός δρόμου ικανότητες που πρέπει να έχει ένα SUV; Και ποια SUV πρέπει να έχουν παραδοσιακές off road επιδόσεις λόγω ονόματος;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »