• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SUV και τρικύλινδρο 1.000άρι γίνεται;

Διαβάστηκε από 13332 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 7/12/2018
 

Όταν η σμίκρυνση των κινητήρων φτάνει στα SUV, τότε τα τρικύλινδρα χιλιάρια κάνουν την εμφάνισή τους. Εσάς σας ακούγονται μικρά; Ακόμη; Τα φοβάστε; Κι αν είναι να διαλέξετε, τότε ποιο προτιμάτε; Χιλιάρι Ιαπωνίας, Ιταλίας ή Γερμανίας;

Με τα SUV να κατεβαίνουν κατηγορίες τόσο γρήγορα, ήταν θέμα χρόνου να βρεθούμε με αρκετά μοντέλα με μικρούς κινητήρες. Και είναι επόμενο. Αφού τα SUV πατάνε σε πλατφόρμες συμβατικών μοντέλων, τα πιο μικρά από αυτά θα κάνουν χρήση μηχανικών μερών που φοράνε μικρά και μικρομεσαία.

Έτσι τα μικρά και μικρομεσαία SUV δεν μένουν μόνο στο να κάνουν χρήση της πλατφόρμας των μικρών και μικρομεσαίων μοντέλων, αλλά και στους κινητήρες τους. Με τα τρικύλινδρα χιλιάρια να είναι πλέον η καρδιά της μικρής και μικρομεσαίας κατηγορίας, είναι αναμενόμενο αρκετά SUV να κάνουν χρήση των μοτέρ αυτών.

Ακόμη περισότερο όταν οι κατασκευαστές πρέπει να αποσύρουν πλήρως πλέον τα μικρά ντίζελ μοτέρ. Αυτή είναι ακριβώς η περίπτωση του Fiat 500X που μόλις ανανεώθηκε και αντικατέστησε το παλιό καλό 1.300άρι ντίζελ με ένα ολοκαίνουργιο 3κύλινδρο 1.000 κυβικών και βενζίνης. Ένα μοτέρ που φοράει και το ομόσταυλο Jeep Renegade, και φυσικά έρχεται και σε πολλά ακόμη μοντέλα του ομίλου.

Στο αντιπέρα στρατόπεδο, ο όμιλος VW φοράει το 3κύλινδρο 1.000άρι του σε τούρμπο έκδοση σχεδόν σε όλα τα SUV του. Από τα μικρά T-Roc και Seat Αrona, μέχρι και τα μικρομεσαία Skoda Kodiaq και Seat Ateca. Και ακολουθούν περισσότερα.

Ακόμη μια προσθήκη στα χιλιάρια SUV ήταν αυτή της Suzuki με την πρόσφατη ανανέωση του Vitara. Το Vitara ξεκινάει με τον 1000άρη τρικύλινδρο της σειράς Boosterjet, φυσικά με τούρμπο, φέρνοντας την Ιαπωνική μάρκα απευθείας απέναντι στον ανταγωνισμό.

Απέναντί τους, Ιταλοί, Γερμανοί και Ιάπωνες έχουν μια σειρά μοντέλων του ανταγωνισμού που βασίζονται σε λίγο μεγαλύτερα μοτέρ. Τα 1.200 κυβικά είναι πιο διαδεδομένα στις Γαλλικές μάρκες, ενώ και η Toyota έχει μπει στο παιχνίδι με το δικό της 1.200άρι να κινεί την «μικρή» έκδοση του μικρομεσαίου της C-HR, αν και αρκετές μάρκες που διαθέτουν χιλιάρια σε άλλα μοντέλα, σύντομα θα τα φέρουν και στα SUV τους, όπως η Honda.

Εσείς όμως τι λέτε; Όταν έρχεται η ώρα για 1.000άρι σε SUV, θα το προτιμήσετε; Και ποιο προτιμάτε; Ιταλικό, Γερμανικό ή Ιαπωνικό; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Μήπως καταστρέφεις εσύ το αυτοκίνητό σου;

Η Mercedes-AMG GLS 63;

H Αston Martin γιορτάζει τα 100 έτη ζωής της Zagato

Μια λωρίδα δεν είναι αρκετή!

Η κίνηση στους δρόμους

To έσωσε & αποθεώθηκε!

Το Dodge Challenger της Liberty Walk

Επιστροφή πινακίδων για το Πάσχα

Honda S800 για πόσο;

Αλλάζουν πλατφόρμα τα GT86 και BRZ;

Αudi Q8 «στο πρήξιμο»

Maserati Levante με πολλά «κιλά» μπάσκετ

Η AMG GT Black Series θα είναι «σφεντόνα»

Δωρεά της Nissan για την Παναγιά των Παρισίων

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

MITSUBISHI: Ατοκο χρηματοδοτικό: 0% επιτόκιο,100 ευρώ/μήνα

NISSAN: Qashqai το απόλυτο SUV από 20.490€

CITROEN: Νέο C5 Aircross με 130PS από 22.550€

PEUGEOT: Nέο Peugeot 508 από 29.900€

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

MICHELIN: Επιδόσεις που φτιάχτηκαν για να διαρκούν

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

Ψηφίστε και κερδίστε 4 μοτοσυκλέτες

περισσότερα »