Παίζει ρόλο σήμερα το γερμανικό σήμα στη μάσκα;

Παίζει ρόλο σήμερα το γερμανικό σήμα στη μάσκα;

Σε νοιάζει να έχεις γερμανικό ή μόδα ήταν και πέρασε;

12.636 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2021)

Εσείς πόσο θέλετε σήμερα ένα γερμανικό σήμα στη μάσκα; Μήπως γύρισαν το παιχνίδι οι Γάλλοι, οι Ιταλοί και οι Κορεάτες;

 

Γερμανία για πάντα ή μήπως όχι;

Aλλαξαν τα πράγματα στα τελευταία δέκα χρόνια; Παραμένει το γερμανικό αυτοκίνητο πρώτο στην προτίμηση και ας μην είναι πρώτο στις πωλήσεις; Ή μήπως παραέγιναν γερμανικά για το καλό τους;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Όποιον ιθύνοντα όποιας εταιρείας κι αν ρωτούσες δέκα-είκοσι χρόνια πριν, θα σου έλεγε πως το μεγαλύτερο πλεονέκτημα μιας μάρκας είναι να είναι γερμανική. Κι ας έχει μέτρια αυτοκίνητα. Η περασμένη δεκαετία έκλεισε με την VW να καταποντίζει την General Motors από το βάθρο του μεγαλύτερου κατασκευαστή μετά από 75 χρόνια. Το γερμανικό αυτοκίνητο πουλούσε και μόνο «επι τη εμφανίσει» όπως έγραφαν οι δραχμές. Και μόνο η χώρα προέλευσης ήταν αρκετή για να επισκιάσει ότι άλλο πιθανώς αρνητικό υπήρχε.

Πάμε μπροστά μια δεκαετία, και σήμερα το πράγμα έχει αλλάξει. Δεν είναι μόνο το dieselgate που κλόνισε την εμπιστοσύνη της αγοράς, είναι μάλλον μια στροφή που έγινε και πιθανώς οι Γερμανοί άργησαν να πιάσουν. Τουλάχιστον έτσι φέρεται να είχε πει παλιότερα ο τότε επικεφαλής του marketing της VW Jochen Sengiehl, που μεταξύ άλλων, ούτε λίγο ούτε πολύ είπε πως η μάρκα «παραέγινε» γερμανική, κάτι που δημιούργησε πρόβλημα.

Για κάποιους αυτό ίσως να έχει να κάνει με το γενικό συντηρητισμό που βλέπουμε, κυρίως στον όμιλο VW, τουλάχιστον σχεδιαστικά. Κάτι που παρά την καλή της πορεία δεν μπορεί να κρύψει και η Mercedes, που για πρώτη φορά στην ιστορία της γκάμα της, τα τρία βασικά μοντέλα της, C, E και S-Class μοιάζουν τόσο πολύ.

Η υπερβολική γερμανικότητα δεν ευνοήθηκε και από το ότι οι Γάλλοι περνούν φάση ανάκαμψης. Οι Peugeot και Citroen έχουν ξεδιπλωθεί σε νέα μοντέλα που η αγορά ζητάει, μοντέλα άντι-premium, που δηλαδή προσφέρουν το κάτι παραπάνω από ένα συμβατικό αυτοκίνητο χωρίς να κοστίζουν ο κούκος αηδόνι, όσο ένα premium μοντέλο.

Και στην ίδια τροχιά έχουν μπει και οι Κορεάτες αλλά και οι Ιταλοί. Και απ΄ ότι φαίνεται, όλοι ευνοούνται πλέον από αυτό που κάποτε ζήλευαν: δεν είναι γερμανικές μάρκες.

Εσείς όμως τι λέτε; Κούρασε το γερμανικό αυτοκίνητο; Ή παραέγινε γερμανικό για το καλό του; Εσείς αλλάξατε προτίμηση και απομακρυνθήκατε ή παραμένετε φίλος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

AUTOFIT PASXA
vw