• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πέραν της τιμής, κερδίζει πουθενά πια το χειροκίνητο σε σχέση με το αυτόματο κιβώτιο;

Σε ποιόν θα λείψει τελικά το χειροκίνητο;

Διαβάστηκε από 4376 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 14/1/2019
 

Το χειροκίνητο κιβώτιο πεθαίνει: Θα λείψει σε κανέναν; Μήπως δεν κερδίζει πουθενά πια σε σχέση με το αυτόματο;

Αν τα αυτόματα κιβώτια σήμερα δεν είναι αρκετός λόγος να ξεχάσεις μια για πάντα το χειροκίνητο τότε η επερχόμενη ηλεκτροκίνηση θα είναι σίγουρα το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων. Θα λείψει σε κανέναν;

Μπορεί πολλοί να κοροϊδεύουν όσους προτιμούν αυτόματα κιβώτια και να τους λένε «κουλούς» ή άλλες απαξιωτικές «ομορφιές», όμως η ουσία είναι πως τα χειροκίνητα κιβώτια οδεύουν προς την εξαφάνιση με απόλυτη σιγουριά.

Ο λόγος είναι απλός: ακόμη κι αν τα ηλεκτροκίνητα δεν έρχονταν καλπάζοντας να τελειώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μέχρι το 2032, οι περιορισμοί στους ρύπους και το όλο και μειούμενο φάσμα λειτουργίας των βενζινοκινητήρων απαιτεί κιβώτια με πολλές και πυκνές σχέσεις: αυτόματα.

Το αυτόματο κιβώτιο παραμένει ακόμη «τσιμπημένο» στον κατάλογο με τα εξτρά σε αρκετά μοντέλα, ενώ πολλοί εισαγωγείς το χρεώνουν ακριβότερα ανάλογα με την έκδοση, δηλαδή στα 1000 κυβικά η διαφορά είναι 1.500 ευρώ και στα 1.500 η διαφορά 2.100. Ενώ μιλάμε για το ίδιο κιβώτιο.

Από την άλλη πολλά μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο ήδη καίνε λιγότερο από τα χειροκίνητα αδελφάκια τους, ειδικά τώρα που οι μετρήσεις γίνονται στον δρόμο, σε πραγματικές συνθήκες. Και αν λάβει κανείς υπόψη του και τους μειωμένους ρύπους, είναι αρκετά τα μοντέλα που μπορεί να κάνουν απόσβεση, σε καύσιμο και τέλη, το κόστος του αυτόματου.

Και η καζούρα; Αλήθεια τώρα το παίρνει κανείς στα σοβαρά; Ειδικά για τους οδηγούς που περνούν τόσες ώρες κολλημένοι στο μποτιλιάρισμα, πάτα-άσε συμπλέκτη και πρώτη-νεκρά, το χειροκίνητο είναι αστεία κατάσταση. Ειδικά αν δεις την κατανάλωση και πως εκτοξεύεται.

Σε ποιόν θα λείψει το χειροκίνητο; Στον «γρήγορο» που θεωρεί ότι του δίνει έλεγχο που κατά τα άλλα του στερεί το αυτόματο, λες και δεν μπορεί να κατεβάσει όποτε θέλει με το αυτόματο, ή λες και σε κάθε βουνό η οδήγηση είναι λες και κάνει ανάβαση ράλι.

Τα αυτόματα ήδη προσφέρουν σπορ λειτουργία, χειριστήρια στο τιμόνι ή στο λεβιέ, ενώ ακόμη και στα ηλεκτρικά, θα υπάρχουν προεπιλεγμένες «σχέσεις» ώστε να δίνουν αυτή την αίσθηση του ελέγχου. Φυσικά όχι συμπλέκτης.

Μεταξύ μας δηλαδή, πέρα από τα σπορ μοντέλα, και το πρόβλημα της τιμολόγησης, ποιος δεν θέλει αυτόματο κιβώτιο; Και τελικά σε ποιόν θα λείψει; Μήπως στους ρομαντικούς; Στους πραγματικά «γρήγορους»; Τι λέτε; Εσάς θα σας λείψει; Ή μήπως όχι;

 
Σχολιάστε την είδηση 4 σχόλια

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Η κίνηση στους δρόμους

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

Nissan GT-R Vs Aprilia RSV4 στα Μέγαρα

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

«Έχουμε κρίση, δεν πειράζει που ρυπαίνει το αμάξι μου»

«Μάνα» είναι μόνο μία!

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

95 ή 100 οκτάνια;

Φρεσκάρισμα για το Honda Civic

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

MERCEDES: Γνώρισε τη νέα CLA Coupe. Η ζωή σου, οι κανόνες σου.

περισσότερα »