• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Σπορ και στέισον βάγκον γίνεται;

Διαβάστηκε από 1910 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 9/10/2019
 

Αν το στέισον βάγκον είναι κάτι σαν επαγγελματικό, πως γίνεται και βλέπουμε τόσα μοντέλα σε εκδόσεις σπορ;


Και όμως, τα γρήγορα στέισον βάγκον αποτελούν κάτι σαν παράδοση. Ειδικά για κάποιους κατασκευαστές, τα στέισον βάγκον σε εκδόσεις “τούμπανο” είναι πιο γνωστά από τα σεντάν. Μπορεί το πιο διάσημο “τούμπανο” της BMW η M3 να μην έχει βγει ποτέ σε στέισον, όμως ο ανταγωνισμός έχει τα στέισον σε άλλο επίπεδο.
 
Μην ξεχνάμε ότι η Audi ξεκίνησε την παρέλαση των RS μοντέλων της με ένα στέισον, το RS2, ουσιαστικά τη στέισον έκδοση του τελευταίου Audi 80. Έτσι από τα χέρια της Audi είδαμε τόσα μοντέλα στέισον με εκρηκτικές αποδόσεις, ενώ από την  ιστορία των στέισον μοντέλων έχουν περάσει αυτοκίνητα με μοτέρ μέχρι και V10 και στενές συγγένειες με σούπερπορ μάρκες, όπως τη Lamborghini.
 
Η Audi παράγει ακόμη το RS4 και RS6 σε εκδόσεις στέισον, ενώ και η Mercedes έχει παράδοση να χτίζει τις AMG εκδόσεις της όχι μόνο πάνω στα σεντάν C και E-Class, αλλά και στα στέισον.
 
Στην ίδια κατηγορία, και πιθανώς με μακρύτερη παράδοση, είναι και η Volvo. Το 850 Τ-5R έκανε τα γρήγορα στέισον διάσημα στα μέσα της δεκαετίας του 90, ενώ και σήμερα, τόσο το V90 όσο και το μικρότερο V60 έρχονται σε εκρηκτικές εκδόσεις με πάνω από 300 άλογα.
 
Λίγο πιο μετρημένη, η Skoda έχει προσφέρει την Octavia σε έκδοση vRS σε όλες της τις διαρρυθμίσεις, τόσο σεντάν όσο και στέισον.
 
Τα γρήγορα στέισον είναι από μόνα τους λίγο περίεργα, αυτό είναι όμως που κεντρίζει το ενδιαφέρον των κατασκευαστών και τα παράγουν. Λόγω του οικογενειακού τους χαρακτήρα, τα γρήγορα στέισον θέλουν να δείξουν την ανήσυχη πτυχή του οικογενειάρχη, και συχνά να λειτουργήσουν ως «sleeper» μοντέλα, που δηλαδή δεν το δείχνουν, γιατί έχουν έμφαση στους χώρους και την πρακτικότητα, στο πρώτο «άνοιγμα» όμως να ξηλώνουν την άσφαλτο και να αφήνουν πίσω τους όποιον τολμήσει.
 
Με τέτοια δείγματα γραφής, θα έλεγε κανείς πως τα γρήγορα στέισον είναι μάλλον η φυσιολογική κίνηση των κατασκευαστών. Είναι όμως; Εσείς θα αγοράζατε την κορυφαία ένωση του μοντέλου που σας αρέσει, σε έκδοση στέισον τούμπανο; Και γιατί; Για να μην ψυλλιάζονται οι γύρω σας ότι θα τους «περάσετε από πάνω», ή γιατί θέλετε και χώρους και γκάζι και στροφές.
 
Τι λέτε; Πως σας φαίνονται τα γρήγορα στέισον βάγκον. Υπερβολή; Παράταιρα; Οξύμωρα; Και εδώ που τα λέμε, έχοντας δει σπορ SUV, κουπέ και κάμπριο, τα γρήγορα στέισον μήπως είναι μια όμορφη προσθήκη στη γκάμα;

 
Σχολιάστε την είδηση 3 σχόλια

4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

Η πρώτη εικόνα του νέου Honda Jazz

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »