2 φωτογραφίες »

Σπορτίφ & μοντέρνο το νέο Peugeot 308

35.873 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2020)

Την νέα σχεδιαστική ταυτότητα της φίρμας θα υιοθετήσει το επόμενο Peugeot 308 ενώ αναμένουμε η μάρκα να επενδύσει στην plug-in υβριδική τεχνολογία.


Με το Peugeot 308, η μάρκα με έμβλημα το λιοντάρι απέκτησε το 2013 ένα μικρομεσαίο που κατάφερε να σταθεί επάξια στην μικρομεσαία κατηγορία, στην οποία κυριαρχούν μερικά από τα δημοφιλέστερα μοντέλα όλων των εποχών, όπως το Volkswagen Golf, η Toyota Corolla κ.ά. Η επόμενη γενιά του 308, ωστόσο θα πρέπει να βελτιωθεί σε πολλά σημεία για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας που περιλαμβάνει και νέους, αναβαθμισμένους παίκτες στα σημεία όπως το Hyundai i30, το Honda Civic, το SEAT Leon κ.ο.κ..

Η εξωτερική σχεδίαση του νέου 308 θεωρείται δεδομένο πως θα υιοθετήσει πολλά χαρακτηριστικά από το μικρότερο 208 αλλά και από το μεγαλύτερο 508, την μπερλίνα της γαλλικής φίρμας που ολοένα και κάνει βήματα σε premium μονοπάτια. Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε από την ψηφιακή φωτογραφία, δημιουργία της ιστοσελίδας kolesa.ru, τα φωτιστικά σώματα θα είναι μεγαλύτερα και πιο λεπτά, η γρίλια θα κατέβει πιο χαμηλά τονίζοντας τη δυναμικότητα του μικρομεσαίου «λιονταριού», ενώ τα LED φώτα ημέρας που θυμίζουν χαυλιόδοντες και κοσμούν τα νεότερα μοντέλα της φίρμας θα δίνουν και εδώ το «παρών».

Από εκεί και έπειτα, ριζικές αλλαγές θα υπάρξουν και στο πίσω μέρος, εκεί που σύμφωνα με το ανεξάρτητο σχέδιο οι Γάλλοι θα υιοθετήσουν τα ενιαία φώτα, εμπνευσμένα από το 3008 και το 508, με τις γνώριμες διαγώνιες «νυχιές» και μία φάσα που θα διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών ενώνοντας τα δύο σώματα. Το Peugeot 308 θα προσφέρεται επίσης σε έκδοση station wagon (SW) που θα κάνει ντεμπούτο αργότερα, μετά την hatchback έκδοση, ενώ όσον αφορά τις διαστάσεις της νέας γενιάς, δεν πρέπει να περιμένουμε μεγάλες αποκλίσεις.

Εκεί που θα γίνει τεχνολογική επανάσταση, είναι στην καμπίνα, με την ενσωμάτωση της νεότερης εκδοχής του i-Cockpit της Peugeot που έχει ως κυρίαρχα στοιχεία τον τρισδιάστατο πίνακα οργάνων, ο οποίος εδρεύει πάνω από το μικρό τετραγωνισμένο τιμόνι, και την wide οθόνη αφής του συστήματος infotainment να θεωρείται δεδομένη. Ευκολίες όπως η βάση ασύρματης φόρτισης και η βάση κάθετης στήριξης του smartphone, οι δυνατότητες ενσύρματης και ασύρματης διασυνδεσιμότητας (USB Type-C, Bluetooth, Apple CarPlay & Android Auto κ.λπ.) θεωρούνται δεδομένες.

Στο πεδίο των κινητήρων, το νέο 308 αναμένεται να βάλει στην φαρέτρα του Plug-in υβριδικές εκδόσεις αλλά και μία σπορ έκδοση PSE (Peugeot Sport Engineered) και πάλι με plug-in υβριδική τεχνολογία ισχύος κοντά στα 300 περίπου άλογα που θα αντικαταστήσει την γνωστή μας «πολεμική» GΤi. Παράλληλα, πρέπει να περιμένουμε πως η παλέτα των μηχανικών συνόλων θα περιλαμβάνει και άλλους ήπια υβριδικούς κινητήρες, καθώς επίσης και τους γνώριμους PureTech και BlueHDi κινητήρες βενζίνης και diesel.

Κλείνοντας, το κόστος αγοράς ενδεχομένως να «τσιμπήσει» λίγο προς τα πάνω σε σχέση με την τωρινή γενιά, λόγω της πλούσιας προίκας που θα λάβει. Όσον αφορά δε στην παραγωγή του, αυτή θα συνεχίσει να γίνεται στη Γαλλία, και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο Mulhouse, ενώ σε ό,τι έχει να κάνει με το πότε θα δούμε το νέο 308, δεν αναμένεται να κάνει ντεμπούτο πριν τα μέσα του 2021.

Toyota
moto