Κινητήρες & Οδική συμπεριφορά

38.718 Επισκέψεις στο άρθρο (4/4/2024)
Ο 1.000άρης TSI είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, με την κατανάλωσή να γυροφέρνει στα 7 λτ./100 χλμ..
4 Φωτογραφίες »

Ο 1.000άρης TSI είναι «κεφάτος» και εύρωστος από χαμηλά, με την κατανάλωσή να γυροφέρνει στα 7 λτ./100 χλμ..

Ισοπαλία στις επιδόσεις, κερδίζεις σε κατανάλωση με το ήπια υβριδικό Vitara


Η παρουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας εξασφαλίζει στο Suzuki Vitara απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο Δακτύλιο.
4 Φωτογραφίες »

Η παρουσία ήπια υβριδικής τεχνολογίας εξασφαλίζει στο Suzuki Vitara απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη είσοδο στον πράσινο Δακτύλιο.

Το Suzuki Vitara κινεί ο 1.400άρης turbo BoosterJet ο οποίος συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία, με το σύνολο να αποδίδει συνδυαστικά 129 ίππους και 235 Nm ροπής. Χάρη στο mild hybrid κύκλωμα των 48V το Vitara αφενός απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορίας και περιορισμούς στο Δακτύλιο (119-121 γρ. CO2/χλμ.), αφετέρου έχει συγκρατημένη κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ.).
 
Ελαφρώς περισσότερα «καίει» το Volkswagen (7,2 λτ./100 χλμ.), νούμερο αξιόλογο με δεδομένο ότι δεν φέρει κάποιο υβριδικό βοήθημα. Κάτω από το καπό βλέπουμε τον κλασικό 1.000άρη turbo TSI των 116 ίππων (από 110 PS), ο οποίος έχει εύρωστη λειτουργία από χαμηλές και μεσαίες στροφές. Για αυτό, εξάλλου, παρά τα 13 λιγότερα άλογα το T-Cross επιταχύνει σε μία προσπέραση στον ίδιο χρόνο με το Vitara.

Οδική συμπεριφορά: 'Ανετο & με καλύτερο τιμόνι το T-Cross, περισσότερο off-road χαρακτήρα για το Vitara

Από οδηγικής πλευράς, τα δύο SUVάκια του συγκριτικού έχουν την αστική ευελιξία που επιτάσσει η κατηγορία, με μικρό κύκλο στροφής και ψηλή θέση οδήγησης που θα βολέψει στα στενά δρομάκια των πόλεων. Περισσότερο αστικό προφίλ θα λέγαμε πως έχει το T-Cross με τον βολικό επιλογέα ταχυτήτων και το πληροφοριακό τιμόνι, όμως και εκτός πόλης, δηλαδή σε ένα ταξίδι στον αυτοκινητόδρομο, το Volkswagen είναι πάλι πιο ήσυχο εντός καμπίνας, με λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους. Το Vitara υστερεί οδηγικά λόγω της αίσθησης και πληροφόρησης από το τιμόνι και λόγω της πιο μαλακής ανάρτησης η οποία σε συνδυασμό με τις καλύτερες γωνίες προσέγγισης και αποφυγής δίνουν ένα πολύ μικρό χωμάτινο προβάδισμα αφού το T-Roc κερδίζει στην απόσταση από το έδαφος.

Σελίδα 1Στα ίδια λεφτά, ποιο μικρό SUV; Suzuki Vitara ή το νέο VW T-Cross;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι: Μικρή & basic η οθόνη του Suzuki, στο Volkswagen χωρά επιβάτης 5 πόντους πιο ψηλός
Σελίδα 3Κινητήρες & Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 4Η γνώμη μας
Σελίδα 5Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Mercedes
OPEL