• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στα πράσα το νέο VW Golf

Διαβάστηκε από 8430 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 20/1/2019
 

Ένα νέο φωτογραφικό «κρούσμα» που αφορά την επερχόμενη, νέα γενιά του VW Golf ήρθε στο φως της δημοσιότητας. Και αυτή τη φορά δεν υπάρχει ίχνος καμουφλάζ αφήνοντας όλα τα ενδεχόμενα ανοικτά.

Οι φωτογραφίες που βλέπετε ανέβηκαν στον προσωπικό λογαριασμό ενός χρήστη του instagram που ισχυρίζεται πως συνέλαβε με την κάμερα του τη νέα όγδοη γενιά του VW Golf. Υπενθυμίζουμε πως, δεν είναι η πρώτη φορά που έρχονται στη δημοσιότητα φωτογραφίες του μελλοντικού μοντέλου χωρίς καμουφλάζ, συν του ότι υπάρχει και βίντεο που δείχνει ένα εμφανώς αλλαγμένο και κατά πάσα πιθανότητα νέας γενιάς Golf να κινείται στο δρόμο.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το σενάριο που θέλει το φωτογραφημένο αυτοκίνητο να είναι όντως το Golf Mk8 ευσταθεί αρχικά διότι, η σιλουέττα παραπέμπει ξεκάθαρα στο γερμανικό μικρομεσαίο με τις αισθητικές αλλαγές να εντοπίζονται κυρίως στους προβόλους, κάτι στο οποίο μας έχει συνηθίσει άλλωστε η VW στις τελευταίες γενιές του Golf. Οι συντηρητικές αλλαγές εμφανίζονται στα ανασχεδιασμένα και χαμηλότερα τοποθετημένα εμπρός φωτιστικά σώματα, τις πιο έντονες γραμμές στο καπό, τους νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, τα αλλαγμένα φώτα πίσω και τη νεύρωση που διατρέχει την πόρτα του χώρου αποσκευών δίνοντας μια πιο τετραγωνισμένη, α λα T-Roc λογική στο best seller της VW.

Πέραν των φωτογραφιών, όμως, που εμφανίστηκαν σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, εμείς στο autotriti.gr έχουμε εξασφαλίσει τις νεότερες πληροφορίες για την επερχόμενη 8η γενιά Golf. 

Σε μηχανικό επίπεδο, λοιπόν, το νέο μοντέλο θα βασίζεται στην αναβαθμισμένη εκδοχή της περίφημης MQB πλατφόρμας, την MQB Evo, με αποτέλεσμα την απώλεια κάποιων... περιττών κιλών (σ.σ. οι πηγές μας υποστηρίζουν έως και 45 κιλά κάτω). Παράλληλα, το νέο Golf θα έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, ένα σημαντικό ατού που μεταφράζεται σε μεγαλύτερη ευρυχωρία για τους επιβάτες εμπρός και πίσω, αλλά και περισσότερο χώρο στο διαμέρισμα των αποσκευών.
 

Αναφερόμενοι στους επιβάτες δεν θα μπορούσαμε να παραλείψουμε πως, αυτοί θα επωφελούνται των πιο πρόσφατων τεχνολογικών συστημάτων της μάρκας. Αναλυτικότερα, η VW σχεδιάζει μια μικρή επανάσταση στην καμπίνα με ένα εντελώς νέο κόκπιτ στο οποίο όλες οι ενδείξεις θα είναι ψηφιακές από τη βασική έκδοση ενώ, όπως κάνει και η Mercedes, οι πρώτες εκδόσεις θα έχουν πιο μικρά μόνιτορ ενώ τα πιο ακριβά θα έχουν ως έξτρα την πιο μεγάλη λύση.

Περνώντας στους κινητήρες και στο τεχνικό κομμάτι αυτών, σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες μας, η VW θα ασχοληθεί πάρα πολύ με τη δομική σύσταση κάθε μονάδας. Ξεκινούμε με τις βενζίνες: θα έχουν υβριδική ηλεκτροδότηση σε ένα πλατύτερο μέτωπο ενώ ένα ηλεκτρικό δίκτυο 48 Βολτ θα μειώνει την κατανάλωση κατά 10% περίπου. Η δυσκολία της άσκησης είναι ότι ταυτόχρονα δε θα πρέπει να υπονομευτεί η διασκέδαση της οδήγησης. Έτσι, με την πρώτη ευκαιρία ο κινητήρας θα σβήνει προκειμένου να σώσει καύσιμο, ενώ αντίστοιχα θα υπάρχει ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο θα δίνει έξτρα βοήθειες στην επιτάχυνση. Τα υβριδικά με το 48βολτο δίκτυο δε θα μπορούν να φορτίζουν από πρίζα καθώς αυτό θα παραμένει προνόμιο της έκδοσης GTE. Eπί τη ευκαιρία να πούμε ότι εδώ η ισχύς θα είναι της τάξης των 220 ίππων. Πιο ψηλά στη γκάμα θα βρίσκονται το GTI αλλά και το Golf R που θα δεχτούν νέα, έξτρα «ηλεκτροδότηση» με αποτέλεσμα να έχουν απόδοση από 250 έως 400 ίππους.

Οι δε κινητήρες ντίζελ εμφανίζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι και εκείνοι θα ωφεληθούν από την ηλεκτροδότηση, αλλά, θα εξελιχτούν και με τέτοιο τρόπο ώστε να μπορούν να χρησιμοποιηθούν και από τα μοντέλα της Audi (μέχρι το επίπεδο του Α4 και του Α6 παρακαλώ!) αλλά και από τα SUV των δύο εταιρειών. Και αυτό είναι κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά. Με μια μίζα-δυναμό στα 12 Βολτ, οι σταθερά δίλιτροι ντίζελ του μέλλοντος θα αποδίδουν από 136 έως 204 ίππους. Την ίδια ώρα, η κατανάλωση και οι ρύποι θα πέφτουν τουλάχιστον κατά 10%.

Όλα τα παραπάνω βέβαια δεν αρκούν για να καταστήσουν τους νέους ντίζελ εντελώς καθαρούς. Όλες ανεξαιρέτως οι εκδοχές λοιπόν θα έχουν φίλτρο σωματιδίων και σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης, μια λύση που διέθετε η VW αλλά στην περίπτωση του 1,6 TDI δεν την παρείχε σε όλα τα μοντέλα. 

Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως, το νέο μοντέλο θα κάνει ντεμπούτο στις αρχές του καλοκαιριού του 2019, λίγο πριν ξεκινήσει και η παραγωγή του. Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για να μαθαίνετε όλες τις εξελίξεις γύρω από το νέο VW Golf, αλλά και ό,τι αφορά το χώρο της αυτοκίνησης.

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Το νέο Nissan GT-R;

Το νέο μίνι πόλης της Τοyota

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Τι νέο φέρνει το Nissan Juke;

Η κίνηση στους δρόμους

Στα σχέδια της VW το «καυτό» ID.3 R

Έρχεται BMW i1

Δοκιμή: Νέο Fiat Tipo

Tonale: Πιο χρήσιμη από τη νέα Giulietta;

Ξέρεις τα φίλτρα του αυτοκινήτου σου;

Skoda One: Όφελος έως και 5.000 ευρώ

Ατυχές ξεπαρκάρισμα

«Αλλαγή στην κεφαλή της Citroen»

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »