ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

115.064 Επισκέψεις στο άρθρο (24/4/2024)
Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά

Το Peugeot 3008 έχει καταφέρει να μπει σε premium μονοπάτια και να κοιτάξει στα ματιά παραδοσιακά premiumμοντέλα. Στη δική μας σύγκριση, τα «αποστειρωμένα» νούμερα των μετρήσεων δίνουν ένα ελαφρύ προβάδισμα στο 3008, με την Χ1 να απαντά με το ποιοτικό εσωτερικό της. Κρίνοντας με αυτά και όχι το συναίσθημα, η διαφορά των 6.000 ευρώ είναι αισθητή και το 3008 μια ανταγωνιστική επιλογή.

Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW X1 sDrive 18i Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Κινητήρας*    
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.499 1.199
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 3/12
Τροφοδοσία Αμεσος Ψεκασμός+ turbo Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/4.400 130/5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 230/1.500 230/1.750
Start/Stop NAI NAI
     
Eπιδόσεις    
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)* 9 10,3
60-100 χλμ./ώρα (δλ.)* 4,7 5,8
80-120 χλμ./ώρα (δλ.)* 6 7,7
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 208 188
Βάρος (κιλά)* 1.463 1.395
     
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)    
Μέση εργοστασιακή 6,7 6,4
Μέση Δοκιμής 9,5 7,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP* 143 145
Ρεζερβουάρ (λτ.) 45 53
*εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός - τιμή BMW X1 sDrive 18i Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
ESP * *
Αυτόματο φρενάρισμα * *
Αερόσακοι 7 (με κεντρικό) 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* */*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ */* */*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση */- */*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* */*
Κλιματισμός Αυτόματος 2-ζωνικός Αυτόματος 2-ζωνικός
Πίνακας οργάνων/οθόνη Ψηφιακός 10,25 ιντσών/έγχρωμη αφής 10,7 ιντσών Ψηφιακός 12,3 ιντσών /έγχρωμη αφής 10,7 ιντσών
Cruise control * *
Ζάντες αλουμινίου * (17 ιντσών) * (17 ιντσών)
Φώτα ημέρας * LED * LED
Εγγύηση μηχανικών μερών 2 χρόνια 5 χρόνια
Έκδοση Basic Active Pack
Tιμή (από) 39.210 32.900
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι BMW X1 sDrive 18i Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι Δίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,6 36,7
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.592/1.593 1.601/1.610
Στροφές τιμονιού 2,5 3
Κύκλος στροφής (μ.) 11,7 10,7
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 65,4/67,2 68,4/71,8
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 245/45 R20 255/55 R18
Διαστάσεις (χλστ.)* BMW X1 sDrive 18i Peugeot 3008 1,2 PureTech 130 PS
Κεφάλι οδηγού 150 88
Κεφάλι πίσω 75 45
Πλάτος εμπρός 1.440 1.460
Πλάτος πίσω 1.410 1.428
Πόδια πίσω 175 155
Χώρος αποσκευών (λτ.) 540 520
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.500x1.845x1.642 4.447x1.841x1.624
Μεταξόνιο 2.692 2.675
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών  

Σελίδα 1Στη «βασική», BMW X1 ή Peugeot 3008;
Σελίδα 2Σχεδίαση: Ελκυστικό το 3008, πιο κλασσική η Χ1
Σελίδα 3Εσωτερικό: Ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς
Σελίδα 4Κινητήρας: 3008 για οικονομία, Χ1 για επιδόσεις
Σελίδα 5Στο δρόμο: Πιο ισορροπημένο το 3008, περισσότερο δυναμική η Χ1
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
SKODA EXYPNES YPHRESIES