Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα από την Volkswagen και προέρχονται από την ιστοσελίδα Kolesa.
2 Φωτογραφίες »

Τα σχέδια είναι ανεξάρτητα από την Volkswagen και προέρχονται από την ιστοσελίδα Kolesa.

Σχέδια «βγάζουν» το καμουφλάζ από το Volkswagen ID.7

2.818 Επισκέψεις στο άρθρο (9/1/2023)

Σχέδια αποκαλύπτουν το Volkswagen ID.7, το νέο ηλεκτρικό σεντάν της VW, που πριν από λίγες ημέρες έκανε το ντεμπούτο του αλλά με πλήρες καμουφλάζ.

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν της VW

Την περασμένη εβδομάδα η Volkswagen έκανε τα αποκαλυπτήρια του πρώτου της αμιγώς ηλεκτρικού σεντάν. Το ID.7 παρουσιάστηκε στην Έκθεση CES στις ΗΠΑ, έχοντας πλήρες καμουφλάζ στο εξωτερικό, που δεν μας επέτρεψε να έχουμε μια πλήρη εικόνα για την εμφάνισή του.

Σχεδίαση με βάση το ID. Aero

Σήμερα ανεξάρτητα σχέδια από τους σχεδιαστές της ιστοσελίδας Kolesa έρχονται για να δώσουν την πρώτη οπτική ενός ακαμουφλάριστου ID.7, όπως δηλαδή ενδέχεται να είναι το μοντέλο βγαίνοντας από τη γραμμή παραγωγής. Όπως μπορούμε να δούμε το VW ID.7, μοιάζει πολύ με το πρωτότυπο ID. Aero έχοντας μεγαλύτερους καθρέπτες, πιο απλά σε σχεδίαση LED φώτα, ελαφρώς επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και μικρότερες ζάντες αλουμινίου.

Με 15άρα οθόνη αφής

Από κει και πέρα, θυμίζουμε πως η Volkswagen έδωσε κάποιες βασικές πληροφορίες για την καμπίνα και τον εξοπλισμό που θα έχει μαζί του το νέο χωρίς ρύπους μοντέλο. Στο κέντρο του ταμπλό θα υπάρχει οθόνης αφής 15 ιντσών που θα συνδυάζεται με έναν μικρό ψηφιακό πίνακα οργάνων και το επαυξημένης πραγματικότητας head-up display της VW. Η γερμανική μάρκα έκανε ιδιαίτερη μνεία στο σύστημα κλιματισμού που αναγνωρίζει τον οδηγό από το κλειδί και ψύχει ή θερμαίνει το εσωτερικό πριν μπει στο όχημα. Το σύστημα κλιματισμού μπορεί να διανείμει αυτόματα τον αέρα, είτε σε συγκεκριμένα σημεία είτε προς τα σώματα των επιβατών. Αυτές οι λειτουργίες μπορούν να ενεργοποιηθούν για κάθε επιβάτη μέσω της κεντρικής οθόνης αφής ή με τη χρήση φωνητικών εντολών.

Μεταξόνιο 2.969 χλστ.

Από κει και πέρα η Volkswagen αποκάλυψε επίσης ότι το ID.7 θα έχει μεταξόνιο 2.969 χλστ., ενώ η εκτιμώμενη αυτονομία θα είναι έως και 700 χιλιόμετρα. Περισσότερες πληροφορίες για κάθε πτυχή του ID.7 θα υπάρξουν προσεχώς. Κλείνοντας να σημειωθεί πως το ηλεκτρικό σεντάν θα είναι διαθέσιμο σε τρεις ηπείρους – Ευρώπη, Ασία (Κίνα) και Βόρεια Αμερική, με την παραγωγή των ευρωπαϊκών μονάδων να γίνεται στο Emden στη Γερμανία μαζί με το ID.4.  

Το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό σεντάν της VW
- Σχεδίαση με βάση το ID. Aero.
- Με 15άρα οθόνη αφής.
- «Έξυπνο» σύστημα κλιματισμού.
- Μεταξόνιο 2.969 χλστ.
Θα ανέβουν σε πωλήσεις τα σεντάν με την ηλεκτροκίνηση ή και πάλι τα SUV θα έχουν τον πρώτο λόγο;

Hyundai
4green