ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συνεχίζεις να πληρώνεις παραπάνω για το σηματάκι;

2.812 Επισκέψεις στο άρθρο (19/5/2021)

autotriti team

Όταν έρθει η ώρα για ηλεκτρικό, με όλες τις μάρκες να παίζουν με ίσους όρους, εσύ θα πληρώσεις πάλι παραπάνω για να πάρεις το «καλύτερο» σήμα στο καπό;

Όταν 100 χρόνια αυτοκίνησης έχουν διαμορφώσει τις ισορροπίες όπως είναι σήμερα, δεν είναι η ηλεκτροκίνηση η καλύτερη ευκαιρία να ξεκολλήσεις από το σηματάκι και να αγοράσεις αυτό που πραγματικά αξίζει τα λεφτά σου;

Τι γίνεται όταν έχεις μάθει να πληρώνεις παραπάνω για το σηματάκι; Βάλε πόσα χρόνια έχει δουλέψει το τμήμα μάρκετινγκ της κάθε μάρκας για να σε πείσει ότι αξίζει τη διαφορά στην τιμή έναντι του ανταγωνισμού. Και δεν είναι λίγη. Αν στα 19.000 ενός mainstream μοντέλου βάλεις άλλες 2.000 ευρώ για να πάρεις ένα αντίστοιχου μεγέθους αλλά με πιο «βαρύ» σηματάκι στο καπό, μιλάμε για πάνω από 10% διαφορά. Αλλά πάλι μπορεί να πεις, δύο χιλιάρικα είναι, κάθε πότε αγοράζεις αυτοκίνητο, ας πάρω το ακριβότερο που μάλλον είναι καλύτερο.

Και προφανώς οι πιο value for money εταιρείες το ξέρουν ότι μπορεί και να τα δώσεις, οπότε κανονίζουν την τιμολογιακή τους πολιτική ώστε να έχουν το πλεονέκτημα, σε αυτό το κομμάτι και να σου δημιουργήσουν αντίστοιχο προβληματισμό. Όταν όμως μιλάμε για ηλεκτρικά, τα αυτοκίνητα είναι αυτό που είναι, είναι όλα εξίσου καινούργια, και η σύγκριση γίνεται μόνο σε βάση του τι πραγματικά αξίζει το κάθε μοντέλο. Η κάθε μάρκα έχει κάνει τις επιλογές της, σχεδιαστικές και τεχνολογικές, και παρουσιάζει τη γκάμα της.

Αν για παράδειγμα έχουμε από τη μία τη VW με το ID.3 και από την άλλη η Hyundai με το Ioniq 5. Εσύ θα δώσεις παραπάνω για να πάρεις το VW επειδή έχει το σηματάκι που μέχρι πρότινος, σε μία τελείως διαφορετική πραγματικότητα, σκεφτόσουν ως καλύτερο;

Φυσικά οι διαφορές στο πως πλασάρει η κάθε μάρκα το μοντέλο της παραμένουν. Έτσι οι premium μάρκες θα βρουν τι είναι αυτό που τις διαφοροποιεί από τις άλλες, αν και οι διαχωριστικές γραμμές είναι ακόμη πιο θολές από ότι είναι στα συμβατικά. Και φυσικά το μαγαζί του μάρκεντιγκ θα κάνει τα πάντα να σε πείσει πως το ένα σηματάκι αξίζει περισσότερα από ένα άλλο.

Όμως τα ηλεκτρικά είναι πιο απλά να τα συγκρίνεις, και ίσως και για αυτό, το μάρκετινγκ θα δουλέψει ακόμη πιο σκληρά για να σε κάνει να τα «δώσεις» για το σηματάκι. Εσύ; θα τα δώσεις;

Τι λες; Ποιό σηματάκι θα πάρει τα λεφτά σου μόνο και μόνο γιατί το θεωρείς καλύτερο; Για ποιό σηματάκι θα δώσεις παραπάνω σήμερα, και ποιό είναι αυτό που θα σε πείσει πως αξίζει τα παραπάνω «αύριο»; Τι λες;

Toyota
Omoda