" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Ford Focus στην έκδοση 1,0 EcoBoost των 125 ίππων.

Η βασική έκδοση Trend είναι πλήρης, ενώ στα 15.000 ευρώ δεν θα βρεις κάποιον ισχυρότερο κινητήρα στην κατηγορία.

TEST: Aνανεωμένο Ford Focus 1,0 EcoBoost 125 PS

Διαβάστηκε από 41575 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 13/3/2015

Το ανανεωμένο Ford Focus έρχεται με τον βραβευμένο 1.000άρη EcoBoost βενζινοκινητήρα, συνδυάζοντας την αναβαθμισμένη εικόνα του με τις καλές επιδόσεις και την οικονομία καυσίμου.

 
Στα γρήγορα: 
• 1,0 λτ. turbo με 125 ίππους
• Μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100 χλμ.
• Εκπομπές 108 γρ./χλμ.
• Τιμή από 15.000 ευρώ

+ Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά, επιδόσεις και οικονομία κινητήρα
- Eσωτερικό πλάτος για πίσω επιβάτες

Ο δρόμος για να κάνεις το μέτριο, καλό είναι εύκολος. Αυτό που είναι δύσκολο είναι να κάνεις το καλό, καλύτερο και το άριστο, ακόμη πιο άριστο. Στην περίπτωση του Ford Focus έχουμε να κάνουμε με την τρίτη περίπτωση. Το άριστο να γίνει ακόμη καλύτερο… Και δεν υπερβάλλουμε μιας και για τρεις συνεχόμενες χρονιές ο 1.000άρης Ecoboost κινητήρας της Ford έχει βραβευθεί ως ο Καλύτερος Κινητήρας της Χρονιάς. Παρόλα αυτά η Ford φαίνεται να το καταφέρνει αφού προσφέρει στο ανανεωμένο της μικρομεσαίο μια νέα, πιο δυναμική σχεδίαση, προηγμένα τεχνολογικά συστήματα και μία βελτιωμένη γκάμα κινητήρων (βενζίνης και diesel). Για παράδειγμα πριν λίγο καιρό δοκιμάσαμε τον νέο, οικονομικότερο 1,5 diesel κινητήρα στην έκδοση των 95 και 120 ίππων, ενώ στο μέλλον θα έρθει ο 1,0 Ecoboost 100 PS με εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ. ο οποίος θα είναι και ο πιο οικολογικός στην κατηγορία του. Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο, δοκιμάζουμε την εμπορικότερη έκδοση βενζίνης, αυτήν με τον 1,0 Ecoboost των 125 ίππων.

Με νέα δυναμική σχεδίαση
Ένα από τα σημαντικότερα στην ανανέωση του
Ford Focus της δοκιμής μας αφορά στην εξωτερική του σχεδίαση. Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο Focus ακολουθεί τη σύγχρονη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας (ονομάζεται «One Ford») και διαφέρει με το προηγούμενο κυρίως στο μπροστινό μέρος. Εκεί λοιπόν, το βλέμμα κερδίζει η νέα κυψελωτή γρίλια με το περίγραμμα χρωμίου, τα μακρόστενα και πιο επιθετικά φώτα και το καπό με τα μυώδη powerdomes.
Από εκεί και πέρα επανασχεδιασμένος είναι ο προφυλακτήρας και οι προβολείς ομίχλης, στο πλάι η μόνη διαφορά σε σχέση με πριν εντοπίζεται στα σχέδια των ζαντών, ενώ πίσω έχει αλλάξει ελαφρώς η σχεδίαση της πόρτας του χώρου αποσκευών και τα φανάρια. Σε γενικές γραμμές το μοντέλο εμφανίζεται αρκετά πιο δυναμικό κάνοντας επιβλητική την παρουσία του ακόμη και από μακριά. 

Tags: FORD, FORD FOCUS
 

Αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό VW ID.3

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel

Νέο Scala: Αλλάζει ο χαρακτήρας με ένα όνομα;

ΜΕΓΑΛΗ ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος Service 5ετίας των best seller μικρών

Η κίνηση στους δρόμους

Με 7 διαφορετικές εκδόσεις το νέο Audi A3

Peugeot 208 GT-Line VS VW Polo R-Line

Δοκιμή: Honda Civic Sedan με 182 PS

Tι έχει το Yaris που δεν έχουν οι άλλοι;

Video: Νέα Mercedes-AMG GLC 43 Coupe με 390 PS

Έτσι θα «γυαλίζουν» οι τροχοί

Αμορτισέρ: check ή αντικατάσταση;

Clima vs A/C! Ποιο είναι καλύτερο;

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Ιουλίου

RENAULT: CLIO από 10.990€ και ...θα σκάσει ο τζίτζικας που δεν μπορεί να το αποκτήσει. Εσύ όμως μπορείς!

περισσότερα »