• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
25 φωτογραφίες »

Τα 5 μικρά βενζίνης με τη χαμηλότερη κατανάλωση

42.041 Επισκέψεις στο άρθρο (23/3/2021)

Μικρά που καίνε με το σταγονόμετρο: Θες μικρό που να καίει τη βενζίνη με το σταγονόμετρο; Αυτά είναι τα 5 βενζινοκίνητα μικρά μοντέλα της αγοράς με τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πράξη και όχι στα χαρτιά.

NISSAN: Νέο Nissan Qashqai: Ο «βασιλιάς» των SUV από 24.490€


Ανέκαθεν τα μικρά μοντέλα ήταν τιμητές της χαμηλής κατανάλωσης με αποτέλεσμα όσοι αγοραστές έχουν ως πρώτη προτεραιότητα την οικονομία να βρίσκουν στην κατηγορία B το σχετικό καταφύγιο. Βέβαια οι κατασκευαστές τάζουν λαγούς και πετραχήλια, που απέχουν από την πραγματικότητα της καθημερινότητας. Γι΄ αυτό το Auto Τρίτη πραγματοποιεί τις δικές του μετρήσεις κατανάλωσης σε κάθε μοντέλο της αγοράς. Οι μετρήσεις κατανάλωσης που πραγματοποιούμε σε κάθε δοκιμαζόμενο αυτοκίνητο, βασίζεται σε έναν κύκλο μέτρησης κατανάλωσης που έχουμε θεσπίσει, με την όλη διαδικασία να γίνεται σε πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο. Παρακάτω θα δείτε ποια μικρά αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης που έχουμε εμείς μέχρι στιγμής μετρήσει, αποδείχθηκαν τα πιο οικονομικά.

5. Nissan Micra 1,0 IG-T 92 PS 
Το Nissan Micra αποδεικνύεται το πιο οικονομικό μικρό με τούρμπο κινητήρα. Ο 1,0 DIG-T κινητήρας πρόσφατα «έπεσε» στα 92 από τα 100 άλογα με ταυτόχρονη όμως βελτίωση της ροπής του χαμηλά με σκοπό να εναρμονιστεί πλήρως με τις Euro6-D προδιαγραφές ρύπων. Έτσι παράλληλα και με το 5τάχυτο κιβώτιο αραιής κλιμάκωσης, καταφέρνει να έχει πολύ χαμηλές απαιτήσεις σε καύσιμο, με μέση τιμή στα 6,0 λτ./100 χλμ., που παρεμπίπτοντος είναι κοντά στο εργοστασιακό 5,4-5,7, που υπόσχεται η Nissan κατά WLTP. To Μicra εμφανίζει θετικό τράβηγμα από χαμηλά, χωρίς κενά απόδοσης και κινείται σβέλτα. 

4. VW Polo 1,0 MPI Evo 80 PS 
 Η βασική έκδοση του VW Polo με τον 3κύλινδρο, ατµοσφαιρικό 1,0 MPI βενζινοκινητήρα αποδεικνύεται ένα από τα πιο οικονομικά μικρά μοντέλα. Σε αυτό συμβάλει και το 5άρι µηχανικό κιβώτιο, το οποίο χάρη στη σχετικά αραιή κλιµάκωσή του, κρατάει χαµηλά τη µέση κατανάλωση, η οποία µετρήθηκε στα 5,8 λτ./100 χλµ. (5,5 λτ./100 χλμ. η εργοστασιακή κατά WLTP). Στην πράξη το µοτέρ είναι ελαστικό, µε την απόκρισή του στο γκάζι να είναι καλή και παράλληλα στις χαµηλές στροφές λειτουργίας του δείχνει «ζωντανό». Ωστόσο οι επιδόσεις είναι ασθενικές, ενώ όσο ανεβαίνουν οι στροφές, η απόδοση µειώνεται αισθητά και ο θόρυβος αυξάνεται αποκαλύπτοντας τον αστικό προορισµό της συγκεκριμένης έκδοσης του Polo.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)