
Τα 2 μεγάλα «σκάνδαλα».
2 μεγάλα «σκάνδαλα»
10.633 Επισκέψεις στο άρθρο (9/3/2015)
Έγιναν πολλά σχόλια αυτή τη βδομάδα για τις δύο μεγάλες δημοσιογραφικές μας συγκρούσεις με την Fiat. Έχουν περάσει αρκετά χρόνια από τότε και έχουν γίνει κάτι σαν αστικοί μύθοι.
autotriti team
Στο Πευκί, στη Βόρεια Εύβοια, ο αστικός μύθος λέει ότι σε ένα γεφυράκι, έξω από το χωριό, σκοτώθηκαν ένας γιατρός με την οικογένεια του, όταν το αυτοκίνητο τους βγήκε από το δρόμο.Η αλήθεια είναι ότι οδηγούσα μια Alfa Romeo και βγήκα από τον δρόμο, στο γεφυράκι αυτό. Πήγα να τηλεφωνήσω και όταν γύρισα βρήκα ένα πιτσιρικά δίπλα από το αυτοκίνητο. «Τι έγινε εδώ ρε», του λέω. «Ένας γιατρός με την οικογένεια του, σκοτωθήκανε όλοι», μου λέει δείχνοντας μου πάνω στο παρμπριζ το πράσινο αυτοκόλλητο, με το φιδάκι της Alfa Romeo.Έμοιαζε τρομερά με τα σήματα που είχαν οι γιατροί στα αυτοκίνητα την εποχή εκείνη! Δεν τον διέψευσα φυσικά. Υποκλίνομαι πάντα στους μεγάλους καλλιτέχνες και ο πιτσιρικάς ήταν κορυφή.Εγώ πιστεύω ότι είναι αμαρτία να χαλάνε οι αστικοί μύθοι, οι δικοί μου όμως στο γραφείο, επιμένουν. Τους έχει φάει η περιέργεια να μάθουν όλο το παρασκήνιο. Έχω ένα υπόγειο γεμάτο φακέλους: τεχνικούς, νομικούς, αλληλογραφίες. Ελπίζω σε μια βδομάδα να είμαι έτοιμος. Μέχρι τότε ας κάνουμε μια εισαγωγή.Την πρώτη φορά το θέμα ήταν ότι, άλλα αυτοκίνητα δοκιμάζαμε (όλα τα περιοδικά, όχι μόνο εμείς), αλλά πουλιόντουσαν στον κόσμο.Την δεύτερη φορά, ότι τα αυτοκίνητα μένανε από φρένα: μόλις ζεσταινόντουσαν, το πετάλ πήγαινε στο πάτωμα.Και τις 2 φορές η Fiat ήταν από τους μεγαλύτερους πελάτες μας διαφήμισης. Χάσαμε και τις δύο φορές πολλά λεφτά, όταν αποκαλύψαμε το θέμα.Την πρώτη φορά την ευθύνη είχε ο υπεύθυνος τύπου της Fiat, που απολύθηκε. Την δεύτερη φορά ο γενικός διευθυντής της, που μετατέθηκε.Και τις δυο φορές, το θέμα πήρε πανευρωπαϊκή διάσταση.Και τις δυο φορές η Fiat παραδέχτηκε – μετά από μήνες- ότι τα δημοσιεύματα μας ήταν αλήθεια.Πρωταγωνίστησαν και ξεφτίλες «δημοσιογράφοι», που ούτε καν θυμάμαι πλέον το όνομα τους. Υπήρξαν όμως και συνάδελφοι από άλλα Μέσα, που την κατάλληλη στιγμή «έβαλαν πλάτη» και θυμάμαι πολύ καλά το όνομα τους και θα σας το πω.
Να γράψω λέει, ένα «teaser»! Μου ζήτησαν οι δικοί μου από το γραφείο.Καλά τα πήγα; Η χεστήκατε;H αλήθεια είναι ότι «shit happens», σ όλες τις δουλειές. Το θέμα είναι, πως τα διαχειρίζεσαι! Εγώ όταν τα πράγματα ζορίζουν, κάνω ότι έκανα προχτές, που συνάντησα τον γενικό της Kosmocar για το θέμα του Polo diesel. Είπα ότι πρέπει να κάνουμε ότι είναι σωστό. Να είναι σωστό για τον καταναλωτή, σωστό για την Kosmocar, σωστό για μας. Και σωστή είναι όποια θέση, όποιο επιχείρημα μπορείς να το επαναλάβεις δημόσια. Στην συνέχεια μιλήσαμε για ποδόσφαιρο (ήταν εξάλλου καλός ποδοσφαιριστής). Για το Polo θα τα πούμε κάποια άλλη φορά.«Shit happens» λοιπόν. Μερικά απ αυτά γίνονται και αστικοί μύθοι.Εσείς τι λέτε για όλα αυτά;
Πέτρος Τριανταφύλλης
Και ποιο το νόημα αυτού του άρθρου τώρα; Έχει γίνει κάτι με Fiat τα τελευταία χρόνια; Και μη μου πείτε για το περιστατικό με το BRAVO, αποδείχτηκε ότι ήταν μούφα και κάνατε τεράστιο κακό στην εμπορική του πορεία στην Ελλάδα. Εκτός αν "ενοχληθήκατε" με το τραγικό λάθος της VW και το σβήσιμο σε χαμηλές στροφές του Polo TDI και είπατε, ε ας επανέλθουμε στην FIAT να ξεχαστεί λίγο το θέμα με την αγαπητή σας VW
Απάντηση: Αυτά που λες στο σχόλιο σου, δικαιώνουν την επιλογή μας να κάνουμε αυτο το αρθρο τώρα. To Bravo ειχε προβληματικά σωληνάκια φρένων και υστερα απο το δημοσίευμα μας η Fiat έκανε ανάκληση χιλιάδων μοντέλων, Fiat και Alfa Romeo, που φορούσαν τα προβληματικά σωληνάκια. Σωθηκαν πολλές ζωές τότε, σε ολη την Ευρώπη, απο το δημοσίευμα μας. Οσον αφορά το θέμα με το Polo, το θεωρούμε απαράδεκτο να μην ενημερώνονται οι αγοραστές πριν την αγορά, για τον τρόπο λειτουργίας του κινητήρα και συνεχίζουμε την προσπάθεια, σε Ευρωπαικό επίπεδο, για να λυθει το θέμα.
ξεθαψατε τα παλια της συγχωρεμενης και δεν αναφερθηκατε καθολου στο θεμα vw!!μαλον η συναντηση με εκπροσωπο της vw(οπως αναφερετε) ηταν συμφωνια μ φαινεται...... μια μεγαλη εντυπωσιακη φωτο τιτλος για προβλημα στα Fiat και 3 σειρες για τα polo που ειναι η επικαιροτητα....ο νοων νοειτο
Πολλές φορές έχω κανει επισημάνσεις αλλά δεν πήρα απάντηση. Δεν πειράζει άλλη μια φορά. 1.Το σήμα των αυτοκινήτων δεν είναι στο παρμπριζ αλλά στη μάσκα 2.Είναι τυχαίο ότι βγήκες από το δρόμο με Αλφα Ρομέο χωρίς να γράφεις ότι βγήκες από δικό σου λάθος; όχι προφανώς. Έχεται πάντως μία τάση στο περιοδικό να οδηγείτε λίγο περίεργα (οδηγός— δοκιμαστής του περιοδικού με mini countryman cooper S για να πάρει τη στροφή κάτω από τη γέφυρα της Καλλιρόης με 80— 90 km/h χρειάστηκε τρεις λωρίδες ενώ άλλοι με το ίδιο αυτοκίνητο και με 120 km/h χρειάζονται μόνο μία. 3.κάνατε το λάθος και γράψατε κακό σχόλιο για το αυτοκίνητο του αφεντιμού άρα για να μετριάσουμε το κακό ας θυμηθούμε και τα σκάνδαλα της ιταλίδας και ας θάψουμε και την άλλη κόρη με τρόπο που περνάει απαρατήρητος. 4. Έχετε γράψει κάτι για τα άψογα πλαστικά των αυτοκινήτων WV, Audi που μετά από πέντε χρόνια αλλάζουν μορφή. Ούτε φυσικά για το πως στριβουν τα κοινά Audi στη γρήγορη οδήγηση. Αυτά τα λίγα για να μη σας κουράζω με τη γρίνια μου.
Απάντηση: Βγήκα απο δικό μου λάθος. Η Alfa Romeo μου ηταν το καλύτερο αυτοκίνητο που εχει κατασκευαστεί ποτέ. Χτές για πρώτη φορά υστερα απο 35 χρόνια οδήγησα ενα αυτοκίνητο που μου θύμισε λίγο τον ηχο της και το πέταγμα της και ανατρίχιασα ολόκληρος. Θέε μου πόσο μου λείπει αυτός ο ήχος!
"Περσινά ξυνά σταφύλια...". Το τι έγινε πριν 10 και 20 χρόνια. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ Κύριοι πάνω από όλα. Αυτό να κάνετε και να κερδίσετε το χαμένο σεβασμό του κοινού. Απάντηση στον ddr: Τι να πούνε για τον όμιλο Συγγελίδση; Έκοψε τη διαφήμιση οπότε δε του ζητάνε αυτοκίνητα για τεστ ως "αντίποινα". Για την αντικειμενικότητα που λέγαμε...
Απάντηση: Ποια αυτοκίνητα δεν εχουμε ζητήσει ως αντίποινα? Νομίζω οτι τα εχουμε δοκιμάσει όλα. Ισως αναφέρεσαι σε μιά περίοδο 2 ή 3 χρόνια πριν που ο Ομιλος δεν ειχε αυτοκίνητα δοκιμών και βρίσκαμε απο ιδιώτες, για να μπορέσουμε να ενημερώσουμε τους αναγνώστες, οπως στην μεγάλη δοκιμή: Κάψανε λιγότερο απο τα διόδια.
Και πριν 39 χρονια ενα fiat σκουριασε και πριν 44 μια Alfa ξεστρατισε και πριν μισο αιωνα μια lancia καπνιζε... κλπ κλπ αλλα ο ομιλος ο γερμανικος ναναι καλα να μας πουλα η μερκελ τετοια Polo...
Για τις εκατομμύρια ανακλήσεις οχημάτων των αξιόπιστων Ιαπωνέζων δεν υπάρχει πουθενά εκτενής αναφορά που μέχρι και πρόσφατα έγιναν!!!!!ΟΟΟΕΕΕΟΟΟΟ!!!!
http://youtu.be/zaYFLb8WMGM Τι λεγατε;;;; Τα fiat δεν εμφανιζουν προβληματα. Εε λοιπον το grand cherokee που ειναι αμαξι του ομιλου fiat-chrysler ειναι πολυ πιο επικινδυνο απο το vw πολο. Επισης παρτε χαμπαρι πως ο ρολος αυτου του site δεν ειναι να θαβει οτι γερμανικο κυκλοφορει στην αγορα αλλα να μας ενημερωνει με αντικειμενικοτητα.
τι ειδηση να σχολιασουμε!;που το 99% το εταιρειων ειναι ψευτες;που κοστολογουν υπερογκα τα αυτοκινητα;που μας κοροιδευουν οι αντιπροσωπειες εως συνεργεια;που σε τουτη τη χωρα,ειναι ολα μπαχαλο και οταν πας να διεκδικησεις κατι σε γραφουν και κανουν την παπια;ΤΙ να σχολιασω λοιπον...!;
ο κοσμος ακομα δεν γνωριζει κ αγοραζει καθημερινα το ντιζελ πολο της wv.μην το αφηνετε το θεμα...το να λεμε για αυτοκινητα που δεν κυκλοφορουν πλεον δεν εχει κανενα νοημα.
Για τον όμιλο συγγελιδη τπτ??? Μπα ε??? Εκείνος πληρώνει...
Απάντηση: Ξερεις κατι ενφιαφέρον? Να το ψάξουμε. Πες μας.
(17/3/2015, 12:42) Τωρα πλακα κανεις......εκανε η φιατ τετοιο πραγμα.......εδω εχουμε 5 χρονια, με 159 με προβλημα, κανει σαν χορτοκοπτικο με κτυπημενο αξονα...γουκου-γουκου, και μολις περασε η εγγυηση των δυο ετων, αφου με προσβαλανε,γιατι δεν παιρνεις το αυτοκινητο και καλα, με στειλανε να παω.....στα δικαστηρια και αντε γειαααααα απεριγραπτη ολοι τους...απο το μην ανησυχειται,θα το φτιαξουμε και θα σας αποζημειωσουμε,κοντα 5 μηνες μεσα στο συνεργειο τους και μεσα στη διετη εγγυηση,γιατι δεν το παιρνεις,να μας αδειασεις τη γωνια και τραβα οπου θελεις,και απο ιταλια και απο το εδω καταστημαααα και σου κανει εντυπωση...δεν νομιζεται οτι αυτο πρεπει να το σταματησουμε,να μαθουν να σεβονται τη δουλεια τους και να μην ξεφτιλιζουν ανθρωπους και ιδεες-μυθους....πως να μην πουλησει 780000 αυτοκινητα η αλφα,παλι καλα με τετοια αντιμετωπιση στον κοσμο.... . Σε συνεχεια του θεματος,αντιμετωπισης φιατ απεναντι στα προβληματα που συχνα προκυπτουν,απο οτι φαινεται και εδω μεσα,ζηταω την βοηθεια σας ,υποδεικνυοντας μου ακομα και δικηγορο,αφου σας αναφερω οτι,εφτασαν στο σημειο και σε συνεννοηση με τον δηθεν δικο μου δικηγορο και εν αγνοια μου,αφου ειχε αποκρυφτει η ακριβης ημερομηνια εκδικασης ,μετα απο αναβολη λογω απεργειας γραμματεων, να παρουν αναβολη για το 7-3-2016, με αιτιολογηση ασθενειας ενος εκ των δικηγορων,λεγεμε σφακιανακης,...η διαπιστωση εγινε αφου πηγα ο ιδιος στα δικαστηρια για να ενημερωθω για την ημερομηνια ,μια ημερα μετα την εκδικασης της,2-2-15,αφηνωντας με αναυδο και κατανοωντας ,αργα πλεον, γιατι ο δικηγορος μου αρνητω να μου πει την ακριβη ημερα εκδικασης,μετα την αρνηση μου για αιτημα αναβολης που του ζητησαν οι συναδελφοι του.....της φιατ ,σφακιανακης,φιατ gredit κλπ..θα εκτιμουσα καθε εμπρακτη βοηθεια ,εγω και φανταζομαι ,καθε αναγνωστης εδω μεσα,απολαμβανωντας μια προστασια,απεναντι σε αυτους τους οποιους και εσεις αντιμετωπισατε..ευχαριστω προκαταβολικα,διοτι ακομη και το αρθρο ,που βρηκατε το κουραγιο να δημοσιευσεται, αποτελει ενα ανεκτιμητο εφοδιο,σε αυτον τον δυσκολο και μοναχικο δρομο...παροτι δεν ειμαι ενας φτωχος και μονος καουμποι,θα τους παλεψω με καθε νομιμο τροπο.με εκτιμηση,ποντιος πιλαφας.
Πιστεύω ότι αυτό που περιμένει ο συνειδητός αναγνώστης από τον δημοσιογράφο (κάθε ειδικότητας), είναι να κάνει αξιόπιστα τη δουλειά του, δηλ να ενημερώνει όσο το δυνατόν αντικειμενικά για τα πραγματικά γεγονότα, να επισημαίνει κρυμένα προβλήματα και να κάνει εποικοδομητική κριτική.
Όντως shit happens και σημασία έχει η αντιμετώπιση του κατασκευαστή- αντιπρόσωπου προς τον πελάτη του. Αλλά και εσείς σαν ειδικός τύπος μην έχετε εμμονές (κατά περίπτωση, ανάλογα με τα έσοδά σας). Όσο για το θέμα με το polo δεν το έχω οδηγήσει και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
Απάντηση: Αν εχεις κάτι να πεις πές το. Τι εμμονές εχουμε?
καλα τους "καρφωσες" αφου αυτη ηταν η διαπιστωση σου [σαν τα καρφια στο βολλευ -ησουν καλος παικτης- μαθητες τοτε στο Μαρουσι...! Α ρε ΠΕΤΡΑΝ τι θυμηθηκα
Ξεχάστηκε η απάτη με το FIAT MAREA που τα οχήματα για test drive ήταν τσιπαρισμένα;;; Απόδειξη ότι εμπορικά πήγε άπατο όταν βγήκε η βρώμα περί τσιπαρίσματος των test drive.