
3 Φωτογραφίες »
Τα περιθώρια πρόσφυσης του Suzuki Vitara είναι καλά, οι αντιδράσεις προβλέψιμες, η μαλακή ανάρτηση κάνει τη δουλειά της απέναντι στις ανωμαλίες του δρόμου, με το ελαφρύ τιμόνι πάντως να είναι στοιχείο που «χαλάει» ελαφρώς την γενική ικανοποιητική εικόνα του.
All around το 2008, ευκολοδήγητο το Yaris Cross, off-road βλέψεις για το Vitara

3 Φωτογραφίες »
Στο δρόμο, το Toyota Yaris Cross ίναι ψηλό και βλέπεις πανοραμικά στις διασταυρώσεις (αν και το τιμόνι θα πέσει χαμηλά για τους άνω του 1,80 μ.), είναι ευέλικτο (10,6 μ. κύκλος στροφής), είναι εύχρηστο και αγχολυτικό (χάρη στα μαλακά πηδάλια και το αυτόματο κιβώτιο).
Για το Yaris Cross που είναι αποκλειστικά αυτόματο, η χρηστικότητα είναι κυρίαρχο χαρακτηριστικό. Οι compact διαστάσεις η παρουσία στάνταρ κάμερα όπισθεν διευκολύνουν την κίνηση εντός πόλης, όπου η υβριδική άρα και αθόρυβη λειτουργία είναι κάτι παραπάνω από αγχολυτική. Από εκεί και πέρα, τα μαλακά πηδάλια είναι επίσης βολικά σε αστικές συνθήκες, με την ανάρτηση να τα καταφέρνει με τις ανωμαλίες του δρόμου, χωρίς να είναι πολύ μαλακή.
Στο Suzuki Vitara, τώρα, μπορεί να μην έχουμε το «σκληροτράχηλο» μοντέλο του παρελθόντος, όμως και πάλι ο off-road χαρακτήρας το ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Η αξιόλογη απόσταση από το έδαφος (17,5 εκ.) και οι καλές γωνίες αναρρίχησης (προσέγγισης στις 18,2 μοίρες, φυγής στις 28,2 μοίρες) θα σε βγάλουν ασπροπρόσωπο σε κροκάλες και νεροφαγώματα, ακόμα περισσότερο στις 4κίνητες εκδόσεις. Εκεί, βλέπουμε κλασική τεχνολογία 4WD βασισμένη σε πολύδισκο συμπλέκτη (AllGrip ονομασίας), η οποία διαθέτει διαφορετικά προγράμματα παραμετροποίησης, καθώς και «κλείδωμα» στις χαμηλές ταχύτητες.
Σελίδα 1 | Τα best-seller μικρά SUV: Peugeot 2008, Suzuki Vitara & Toyota Yaris Cross |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο - Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας |