Πιο sport η τρίτη γενιά της Cayenne, με μείωση βάρους και αύξηση της ιπποδύναμης.

Η νέα Porsche Cayenne θα διατίθεται αρχικά με δύο εξακύλινδρα μοτέρ που θα συνδυάζονται με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic S 8 σχέσεων και σύστημα τετραδιεύθυνσης.

Περνώντας στο εσωτερικό, εντύπωση προκαλεί η νέα κονσόλα με την Full HD οθόνη αφής 12,3 ιντσών του συστήματος infotainment να δεσπόζει στο κέντρο.

Porsche Cayenne: Πιο σπορ από ποτέ

46.024 Επισκέψεις στο άρθρο

Έρχεται στις αρχές του 2018

Η Porsche ενισχύει τον σπορτίφ χαρακτήρα στη νέα τρίτη γενιά της Cayenne με τη μείωση του βάρους, την αύξηση της ιπποδύναμης και την εισαγωγή νέων συστημάτων διεύθυνσης και ανάρτησης.

Η ναυαρχίδα των SUV της Porsche πατάει πάνω σε ελαφρύτερο πλαίσιο, το οποίο σε συνδυασμό με το εξ ολοκλήρου αλουμινένιο αμάξωμα ρίχνει το βάρος κατά 65 κιλά (1.985 κιλά) σε σχέση με την απερχόμενη γενιά. Σε συνάρτηση μάλιστα με το σύστημα τετραδιεύθυνσης που συναντούμε στις 911 και Panamera, αλλά και τα μεγαλύτερα ελαστικά στον πίσω άξονα η νέα Cayenne αναμένεται να έχει βελτιωμένη οδηγική συμπεριφορά.

Περνώντας στο εσωτερικό, εντύπωση προκαλεί η νέα κονσόλα με την Full HD οθόνη αφής 12,3 ιντσών του συστήματος infotainment να δεσπόζει στο κέντρο. Έπειτα, παρατηρούμε το τριάκτινο τιμόνι και το συνδυασμό αναλογικών και ψηφιακών ενδείξεων στον πίνακα οργάνων με τις δύο οθόνες 7 ιντσών. Οι δερμάτινες επενδύσεις αποτελούν προεξάρχον χαρακτηριστικό, όπως συνηθίζεται άλλωστε στα μοντέλα της γερμανικής φίρμας.

Τέλος στο πεδίο των μηχανικών συνόλων, η νέα Cayenne θα διατίθεται αρχικά με δύο εξακύλινδρα μοτέρ. Πρώτη επιλογή είναι ο V6 turbo diesel κινητήρας χωρητικότητας 3,0 λτ. με απόδοση 340 ίππων και 450 Nm ροπής, με τον twin turbo βενζινοκινητήρα των 2,9 λτ. με 440 άλογα και 550 Nm να εξοπλίζει την έκδοσης Cayenne S. Το σύνολο και στις δύο περιπτώσεις ολοκληρώνεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic S 8 σχέσεων.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Hyundai
vw