Η «σύνδεση» του οδηγού με το όχημα θα γίνεται και με αναγνώριση προσώπου και φωνής.

Η τεχνολογία διαχωρισμού ήχου της Kia, επιτρέπει στους εμπρός και πίσω επιβάτες να ακούν τη διαφορετική μουσική, δημιουργώντας δύο ξεχωριστές ζώνες ήχου στην καμπίνα.

Αναγνώριση προσώπου από την Kia

6.752 Επισκέψεις στο άρθρο

Στην έκθεση της CES η Kia έκανε επίδειξη δύο νέων εσωτερικών που θα μπορούσαν να υιοθετηθούν από τα μελλοντικά της μοντέλα.

Το πρώτο cockpit δίνει στους επισκέπτες την ευκαιρία να γνωρίσουν το πρωτοποριακό νέο HMI (Human Machine Interface) του Niro EV Concept, με βελτιωμένη αλληλεπίδραση μεταξύ των επισκεπτών και του οχήματος. Σε αυτό το σύστημα ψυχαγωγίας και HVAC (θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού) ελέγχονται μέσω αφής και χειρονομίας, με το τιμόνι να λειτουργεί ως τηλεχειρισμός. 

Ο οδηγός μπορεί να «σύρει το δάχτυλό του» κατά μήκος μιας διάτρητης περιοχής δέρματος στη βάση του τροχού των δύο ακτινών για να χειριστεί το ηχοσύστημα, ενώ συγχρόνως μια ψηφιακή οθόνη στο ταμπλό παρέχει πρόσθετες πληροφορίες στον οδηγό, όπως ρυθμίσεις οχήματος, κατάσταση κινητήριας δύναμης και πληροφορίες ταξιδιού. Ακόμα ένα χαρακτηριστικό του cockpit είναι η «σύνδεση» του οδηγού με το όχημα χρησιμοποιώντας αναγνώριση προσώπου και φωνής. 

Καμπίνα διζωνικού ήχου
Στο δεύτερο πιλοτήριο οι επισκέπτες έχουν τη δυνατότητα να βιώσουν την εμπειρία της πρώτης παγκόσμιας σύνδεσης 5G στο όχημα - με σύνδεση σε πραγματικό χρόνο που δημιουργήθηκε μεταξύ του Λας Βέγκας και της Σεούλ της Κορέας - επιτρέποντας στους χρήστες να μεταφέρουν δεδομένα.

Το δεύτερο πιλοτήριο παρουσιάζει επίσης το ξεχωριστό σύστημα ελέγχου ήχου του Niro EV Concept, επιτρέποντας στους χρήστες στις μπροστινές και οπίσθιες σειρές να δοκιμάσουν την τεχνολογία διαχωρισμού ήχου της Kia. Η τεχνολογία επιτρέπει στους εμπρός και πίσω επιβάτες να ακούν τη δική τους μουσική, ταυτόχρονα, μέσω ηχείων στα προσκέφαλα που χρησιμοποιούν τεχνολογία ακύρωσης θορύβου. Έτσι δημιουργούνται δύο διαφορετικές ζώνες ήχου στο αυτοκίνητο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER