• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τελικά, στα SUV το μέγεθος μετράει;

Διαβάστηκε από 6472 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/11/2019
 

Tα B-SUV είναι μια κατηγορία η οποία είναι ιδιαίτερα hot, ειδικά στους πελάτες της λιανικής. Τα μεγέθη όμως της κλάσης αυτής αρχίζουν να παίρνουν την ανηφόρα και αυτό φαίνεται να αλλάζει τα δεδομένα.

Ούτως ή άλλως η εικόνα γύρω από τα όρια ανάμεσα στις διάφορες κατηγορίες των SUV είναι ιδιαίτερα θολή. Ειδικά στο πεδίο ανάμεσα σε μικρά και μικρομεσαία μοντέλα φαίνεται ότι υπάρχουν έως και τρία διαφορετικά σκαλοπάτια μήκους. Κατά μέσο όρο πάντως τα B-SUV είναι σε ένα πεδίο από 4,0-4,1 έως 4,2 μέτρα. Εκεί παίζουν τα περισσότερα.
 
Ωστόσο αυτό δείχνει σταδιακά να αλλάζει. Και τα παραδείγματα δεν είναι λίγα. Προέρχονται μάλιστα από πρωτοκλασάτους παίχτες της κλάσης, εκείνους που δείχνουν και τις τάσεις δηλαδή. Έχουμε λοιπόν τη νέα γενιά του Peugeot 2008, η οποία αργεί βέβαια και θα έρθει στα μέσα του 2020, και η οποία ανέβασε το μήκος της στα 4,3 μέτρα.
 
Ανάλογη κίνηση, έχουμε επίσημη πληροφόρηση ότι, ετοιμάζει και η Renault  για το Eυρωπαϊκό best-seller, το Captur δεύτερης γενιάς, το οποίο δεν έχει παρουσιαστεί ακόμη. Στα 4,3+ μέτρα είναι σήμερα το Toyota C-HR ή το SEAT Ateca που ανήκουν στην επόμενη κατηγορία των μικρομεσαίων.
 
Αυτό που προκύπτει με την πρώτη σκέψη είναι ότι, κάθε φορά που μια κλάση πιέζει την από πάνω της αυτό που γίνεται αυτόματα είναι να δημιουργείται περισσότερος χώρος από κάτω. Μπορούμε δηλαδή να περιμένουμε νέες προτάσεις στο επίπεδο των σημερινών B-SUV.
 
Το ζήτημα είναι ότι, όλα τα αυτοκίνητα μεγαλώνουν και πιέζουν τα όρια της επόμενης κατηγορίας. Ένα παράδειγμα, μιας και είμαστε στα SUV, αφορά το νέο Audi Q3, το οποίο στη δεύτερη γενιά του μεγάλωσε αισθητά. Από τη Γερμανία μαθαίνουμε ότι, η αλλαγή αυτή μπορεί να ωφέλησε το όχημα σε διάφορους τομείς, όμως το κοινό δε φάνηκε να εκτιμά πολύ τη μεταβολή του μήκους, καθώς θεωρούσε ότι το πρώτης γενιάς όχημα είχε πιο καλές αναλογίες.
 
Αυτός είναι εξάλλου και ο λόγος για τον οποίο η Audi ετοιμάζει μεσοπρόθεσμα να λανσάρει κι άλλο ένα crossover το οποίο θα μπει ανάμεσα σε Q2 και Q3 και θα καλύψει το χώρο που αφήνει ελεύθερο το μικρομεσαίο SUV. Και θα προσπαθήσει φυσικά να μη χάνει πελάτες η εταιρεία.
 
Επίσης, είναι κρίσιμο ότι: από τη στιγμή που τα επόμενα μοντέλα αργούν, τα τωρινά κάνουν μια χαρά τη δουλειά και συνήθως έχουν και τιμή δώρο. Οπότε…
 
Εσείς τι λέτε; Πόσο μικρά θα παραμείνουν τα μικρά SUV αν αρχίσουν και σκαρφαλώνουν προς τα 4,3+ μέτρα; Μήπως οι σημερινές αναλογίες π.χ. των Peugeot 2008 και Renault  Captur είναι πιο σωστές;

Εσύ ξέρεις τα 10 ομορφότερα χωριά;

Αποκλειστικό: Νέο Volvo V40

Ford Fiesta Active vs Kia Stonic

Η νέα Mercedes GLA και σε Coupe;

Η κίνηση στους δρόμους

Δοκιμή: SEAT Arona με DSG

Tο νέο pickup της Tesla αλλάζει τα πάντα!

Video: Νέα Mercedes GLA

VIdeo: Hamilton & Rossi κάνουν τράμπα

Πως θα συντηρήσεις τα ελαστικά σου;

Μείνε ξέγνοιαστος με εγγύηση!

Λάθος καύσιμο; Δες πως θα το «σώσεις»;

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

MERCEDES: Mercedes: Ιδέες που μπορείς να αποκτήσεις

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »