• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τελικά χάνουν ή κερδίζουν τα αυτοκίνητα από το facelift;

Διαβάστηκε από 2764 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/11/2019
 

Καταφέρνει ένα facelift να κάνει ένα μοντέλα που κυκλοφορεί 4-5 χρόνια καλύτερο ή όχι; Εσείς είστε υπέρ ή κατά των facelifts;


Και πάνω που ένα μοντέλο γίνεται κοινό, γιατί πούλησε πολύ, γιατί κούρασε λίγο, ίδιο τόσο καιρό, γιατί ο ανταγωνισμός λανσάρει νέα αυτοκίνητα, του τραβάει ο κατασκευαστής ένα facelift και γίνεται καλύτερο. Ή όχι;

Η συζήτηση για το facelift κρατάει πολλά χρόνια. Σίγουρα αποτελεί ένα εργαλείο του μάρκετινγκ να κρατάει ένα μοντέλο φρέσκο απέναντι στον ανταγωνισμό, αλλά και να του δίνει το δικαίωμα να αποκαλείται «νέο».

Έτσι παρά τα τέσσερα, πέντε χρόνια στην καμπούρα του, ένα αυτοκίνητο αλλάζει εμπρός φώτα, λίγο μάσκα/προφυλακτήρα και πίσω διάκοσμο γύρω από την πινακίδα, κερδίζει δύο νέες ζάντες και  τρία νέα χρώματα, αποκτά και τέσσερις εκδόσεις πιο πλούσιες από πριν, κάποιες με νέα στοιχεία στην καμπίνα, και γίνεται του κουτιού.

Ή έτσι θέλουν οι κατασκευαστές. Και έτσι το «νέο» μοντέλο ξαναπερνάει τη σειρά δοκιμών, συγκριτικών με τον ανταγωνισμό, που μπορεί να είναι και ολοκαίνουργιος, και αυτό, με την «μπογιά» του καινούργιου.

Για πολλούς το facelift χαλάει την αρχική σχεδίαση και πρέπει να αποφεύγεται. Η λογική είναι ότι ο σχεδιαστής συνέλαβε το αυτοκίνητο όπως λανσαρίστηκε, και οι επεμβάσεις του facelift αλλοιώνουν τον χαρακτήρα.

Και υπάρχουν αρκετές περιπτώσεις που όντως το facelift ισοπέδωσε τον χαρακτήρα κάποιων μοντέλων.

Το πιο γνωστό, πρόσφατα, ήταν το Skoda Yeti, που έχασε την ιδιαίτερη σχεδίαση με τα διπλά φανάρια εμπρός και απέκτησε ένα βαρετό τετράγωνο φανάρι, που εξαφάνισε το μοντέλο ανάμεσα στον ανταγωνισμό, όταν πριν ξεχώριζε αμέσως. Για πολλούς και το facelift της τελευταίας Octavia που έκανε το μονό εμπρός φανάρι, διπλό, επίσης έκοψε από την αρχική ιδέα.

Αυτά τα φανάρια έχουν χαλάσει μοντέλα, όπως έγινε με το facelift της προηγούμενης E-Class, που έχασε το χαρακτηριστικό της φανάρι και απέκτησε ένα «γενικής χρήσης» αδιάφορο σχήμα.

Εξαίρεση το C4 Cactus που διατήρησε μεν τα φανάρια του εμπρός, έχασε όμως το πλαϊνά χαρακτηριστικά διακοσμητικά, και άλλα χαρακτηριστικά που το έκαναν διαφορετικό και τόσο επιτυχημένο. Παρά τις μηχανικές παρεμβάσεις που το βελτίωσαν σημαντικά, το σχέδιο μάλλον έχασε.

Εσείς ποιά άλλα μοντέλα είδατε να «χαλάνε» αντί να «φτιάχνουν» με το facelift; Και τι ήταν αυτό που σας «χάλασε» εσάς; Και όταν έρχεται η ώρα για αγορά, τι λέτε; Αγοράζετε το πρώτο ή το facelift μοντέλο; Τι λέτε;

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια

Οι πιο μυστηριώδεις ...Κήποι της Ελλάδας

Κατασκοπεία: Νέα BMW Σειρά 4

Tα 10 πιο γρήγορα αυτοκίνητα του κόσμου

Νέα Octavia: Πως θα παραμείνει mainstream;

Η κίνηση στους δρόμους

VW Golf GTI: Οι καλύτερες γενιές του! (+vids)

Video: Mercedes-AMG GLE 63

Αντικλεπτικά που αξίζει να αγοράσεις

Diesel ή βενζίνη;

Τέλος στα γυρισμένα χιλιόμετρα & στις αδικίες

Suzuki: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

Μειωμένες τιμές για το Mitsubishi Eclipse Cross

Πρώτη δοκιμή: Νέο Peugeot 208

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

PEUGEOT: Προσφορές Black Friday μέχρι 30 Νοεμβρίου

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

CITROEN: Όλα σε τιμές Black Friday

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

περισσότερα »