Το τέλος της i8 έξι χρόνια μετά το λανσάρισμά της προανήγγειλε η ΒΜW μέσω μιας επίσημης ανακοίνωσης στην οποία αναφέρει πως η παραγωγή του plug-in υβριδικού supercar στο εργοστάσιο της φίρμας στην Λειψία θα σταματήσει στα μέσα Απριλίου.
Αυτή η κίνηση θα βοηθήσει την βαυαρική φίρμα να επικεντρώσει τις προσπάθειές της στην ανάπτυξη της νέας αμιγώς ηλεκτρικής γκάμας της που θα συμπεριλαμβάνει την iX3, το i4 σεντάν, την ναυαρχίδα iNext και ένα νέο αμιγώς ηλεκτρικό sportscar που θα βασίζεται πάνω στο Vision M Next concept.
To μοντέλο ήταν το πρώτο μέλος της γκάμας i πριν το ακολουθήσει η i3, καταφέρνοντας να πετύχει περισσότερες από 20.000 πωλήσεις από τότε που λανσαρίστηκε, αρχικά μόνο ως coupe, το 2014. Το 2018 ήρθε ένα μικρό facelift και μαζί του έκανε ντεμπούτο η roadster «ανοιχτή» έκδοση.
Στα 6 χρόνια ζωής της, η i8 ήταν η ναυαρχίδα της plug-in υβριδικής γκάμας της BMW και πρωτοπόρησε χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονήματος στην αρχιτεκτονική της. Το κεντρομήχανο 2+2 supercar προσφερόταν μόνο με έναν 1.500άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα (231 ίππων) σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικό μοτέρ (143 ίππων) συνολικής απόδοσης 374 PS και 570 Nm ροπής.
Η παραγωγή, όπως έκανε γνωστό η φίρμα, θα σταματήσει όταν βγει από το εργοστάσιο η τελευταία από τις 200 BMW i8 Ultimate Sophisto Edition.