Η C 180 BlueTEC διατηρεί όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά της C-Class.

Test: C 180 BlueTEC

8.343 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/9/2015

Πετρελαιοκίνητη C-Class με 1.600άρη κινητήρα και 116 ίππους, δεν πληρώνει τέλη και η επίσημη μέση κατανάλωση ξεκινά από τα 3,8 λτ./100 χλμ.

 
Η Mercedes C 180 BlueTEC είναι η οικονομικότερη πετρελαιοκίνητη C-Class που μπορείς να αποκτήσεις και συνδυάζει την χαμηλή κατανάλωση με την κορυφαία άνεση και πολυτέλεια.

Δοκιμάζουμε τη «βασική» πετρελαιοκίνητη C-Class η οποία -όπως φαίνεται- μόνο βασική δεν είναι, αφού τα καταφέρνει υπεραποτελεσματικά στο hot κομμάτι της κατανάλωσης. Στην έκδοση της δοκιμής έρχεται με το αυτόματο κιβώτιο 7G-TRONIC PLUS.

Εσωτερικό-χώροι: Ποιοτικό και high-tech
Όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις, έτσι και εδώ το εσωτερικό διακρίνεται για την όμορφη σχεδίαση και την καλή ποιότητα κατασκευής. Την παράσταση κλέβει η κεντρική κονσόλα με τη μαύρη λακαριστή επένδυση και τα minimal κουμπιά για τον κλιματισμό, όπως και το σύστημα πολυμέσων που διαθέτει και ειδικό touchpad. 

Κινητήρας-κιβώτιο: Ιδανικός συνδυασμός
Κάτω από καπό της Mercedes C 180 BlueTEC βρίσκεται ένας 1.600άρης πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 116 ίππους και 280 Nm ροπής, τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 1.500 έως τις 2.800 σ.α.λ. δηλαδή από πολύ χαμηλά.

Στο δρόμο: Αρχοντική
Η C 180 BlueTEC διατηρεί όλα τα τυπικά χαρακτηριστικά της C-Class. Είναι άνετη πάνω από τις ανωμαλίες του δρόμου, έχει καλή ηχομόνωση και ποιότητα κύλισης, είναι σταθερή στα πολλά χιλιόμετρα και οι μακρινές αποστάσεις είναι το φόρτε της.

Διαβάστε την πλήρη δοκιμή της Mercedes C 180 BlueTEC 7G-TRONIC PLUSστο τεύχος του Auto Τρίτη που κυκλοφορεί στις 29/9/2015.

 
  • Γιαννης

    Πουθενα ομως δεν αναφερετε οτι ο 1600αρης κινητηρας ειναι made by renault !

      16
  • σταυρος

    σιγα μην πουν οτι η mercedes εχει renault κινητηρα...

      13
  • nikos

    3,8 καταναλωση στα 100 δε παιζει με τιποτα το κανουν για θεμα μάρκετινγκ λογικα θα είναι γυρω στα 6 με 7 μεικτα.Αλλο ένα αρνητικο στο αμαξι είναι οι επιδοσεις οι οποιες θα είναι κατω του μετριου λογω της ιπποδύναμης και ας εχει 28nm ροπη η οποια κορυφώνεται στις 2800 στροφες μετα τι γινεται και που παει η χαμηλη καταναλωση?πιστευω για την c class το λιγοτερο δυνατο μοτερ για να κινηθεί το αμαξι είναι ο αμεσως επομένως κινητήρας με τους 136 hps.

      10
  • Ηλιας Μαρινελλης

    Δεν πληρωνει τελη...ενω το βρωμοcorolla μου δεκαετιας 1.4 το οποιο κανει 4.000χλμ το χρονο πληρωνει κανονικα....Ας συνδραμω λοιπον στην φτωχολογια αυτων που θα διαθεσουν κανα σαρανταρι χιλιαρικα.για να την αποκτησουν....

      10
  • xristos

    Η "επίσημη" κατανάλωση γιατί να μας ενδιαφέρει? Δεν υπάρχει πραγματική?

      7
  • Daskalos

    Δεν είναι άδικο να μην πληρώνει τέλη αυτό το αυτοκίνητο και να πληρώνει ένα σκασμό λεφτά ένας πολύτεκνος που αγόρασε πριν 15 χρόνια ένα πολυθέσιο πολυμορφικό 2.000 κυβικών;

      3
  • nikolas

    Σιγά μην καίει 3,8 λίτρα! Λες και είναι 300 κιλά! Πολύ έγκυρη ενημέρωση. Για να το ανακοινώνει η μερσεντές τόσο θα είναι...

      3
  • Daskalos

    Δεν είναι άδικο να μην πληρώνει τέλη αυτό το αυτοκίνητο και να πληρώνει ένα σκασμό λεφτά ένας πολύτεκνος που αγόρασε πριν 15 χρόνια ένα πολυθέσιο πολυμορφικό 2.000 κυβικών;

      1
  • vsilverson

    Συμφωνώ έως ενός σημείου οτι είναι κάπως να πληρώνεις λεφτά Μερσεντές για να παίρνεις κινητήρα Ρενώ..αλλά...οι Γάλλοι φτιάχνουν πάρα πολύ καλούς Diesel.Άλλωστε ποτέ η εν λόγω μάρκα δε θα γινόταν ρεζίλι για μάπα κινητήρα ΜΟΝΟ για να γλυτώσει το κόστος εξέλιξης δικού της. Κρυφό άλλωστε δεν είναι. Όποιος διαβάζει ειδικό τύπο το ξέρει. Απλά σίγουρα δε το 'φωνάζουν' για να μη τους πέσει το γόητρο... Άλλωστε μη ξεχνάμε..Diesel Peugeot χρησιμοποιούν /-ούσαν Ford, Land Rover, Jaguar, Mini, Volvo κι άλλοι..

      1
  • Φίλιππος

    Καλημέρα. Στέισον βαγκον βγαίνει;

      1