• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Οι εξωτερικές αλλαγές δεν είναι μεγάλες, με τις κυριότερες να εντοπίζονται στον επανασχεδιασμό του εμπρός προφυλακτήρα και στα ελαφρώς πιο σκούρα φωτιστικά που ενσωματώνουν και τα LED φώτα ημέρας.

Στιβαρό στο δρόμο το C4 και με καλή άνεση από την ανάρτηση.

Προορίζεται για μεγάλα κι άνετα ταξίδια, ενώ αν το ζητήσετε θα κινηθεί σβέλτα και με ασφάλεια και σε στριφτερή διαδρομή.

Η καμπίνα του Citroen C4 διαθέτει μια νέα σχεδίαση, αρκετά πιο minimal μιας και έχουν τοποθετηθεί ελάχιστοι διακόπτες, με τις περισσότερες λειτουργίες να εκτελούνται από την οθόνη του infotainment. Η ποιότητα είναι πολύ καλή με μαλακά υλικά να έχουν χρησιμοποιηθεί κατά κόρον.

Δυνατός, ελαστικός και αρκετά οικονομικός στην απαίτηση καυσίμου αποδεικνύεται το 1.600αρι μηχανικό σύνολο που κινεί το C4.

Το 6αρι μηχανικό κιβώτιο διαθέτει μακριές διαδρομές, ενώ θα το θέλαμε κι ελαφρώς πιο μαλακό στο κούμπωμα του.

Test: C4 1.6 e-HDi 115PS

54.620 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/9/2015

H Citroen ανανέωσε πρόσφατα το μικρομεσαίο C4, που διαθέτει πιο εκσυγχρονισμένη εμφάνιση, είναι ποιοτικό και οικονομικό σε καύσιμο με 1.600αρη diesel.

 
Στα γρήγορα: 
• Με 1,6 λίτρων κινητήρα 115 ίππων & 270 Nm ροπής
• Καίει 3,8 λτ./100 χλμ 
• Με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας
• Κοστίζει από 18.570 ευρώ

+ ¶νεση ανάρτησης - καθισμάτων, κατανάλωση
- Μεγάλη διάμετρος τιμονιού, αίσθηση επιλογέα ταχυτήτων

Η επίσημη πρώτη του ανανεωμένου Citroen C4 έγινε στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο που μας πέρασε. Οι σχεδιαστές της γαλλικής φίρμας του πρόσθεσαν μερικές νέες σχεδιαστικές πινελιές, ώστε να έχει ακόμα περισσότερα όπλα στη μάχη για την κατάκτηση της κορυφής στη δύσκολη κατηγορία των μικρομεσαίων.

Εμφάνιση: Μικρές πινελιές ανανέωσης
Σε ότι έχει να κάνει με την ανανεωμένη εξωτερική εμφάνιση του C4, οι πιο σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου έχουν τοποθετηθεί νέα φωτιστικά σώματα, ελαφρώς πιο σκούρας απόχρωσης, που ενσωματώνουν και τα LED φώτα ημέρας. Συνεχίζοντας την περιγραφή του εμπρός μέρους, ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί, με τους προβολείς ομίχλης να ενσωματώνουν λειτουργία cornering. Πίσω τα πράγματα είναι ελαφρώς πια απλά μιας και τα πίσω φωτιστικά σώματα έχουν αποκτήσει μια πιο τρισδιάστατη υπόσταση. 

 
  • Demetrios

    Αν δεν πέσει η τιμή στα επίπεδο του προ facelift μοντέλου, δύσκολα να πιάσει τα νούμερα πωλήσεων που θα ήθελε ο εισαγωγέας. Ο ανταγωνισμός "ξύπνησε" και ήδη κινείται σε παρόμοια επίπεδα τιμής/εξοπλισμού. Πραγματικά κορυφαίο όμως το μοτέρ της PSA !!

      3
  • kosnear

    Έχω το προfacelift μοντέλο εδώ και 3 χρόνια. Έχω κάνει 77000χλμ και το αυτοκίνητο είναι πραγματικά άψογο. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα.

      1