Το Focus είναι ένα από τα πλέον καλοστημένα μοντέλα της κατηγορίας.
7 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Focus είναι ένα από τα πλέον καλοστημένα μοντέλα της κατηγορίας.

Test: Focus 1,5 150 PS

78.418 Επισκέψεις στο άρθρο (1/9/2015)

Στην έκδοση με το νέο βενζινοκινητήρα 1,5 EcoBoost των 150 ίππων, το Ford Focus αποτελεί την πιο προσιτή επιλογή της κατηγορίας με αυτή την απόδοση.

Στα γρήγορα: 
• 1.500 κ.εκ. με 150 ίππους
• Καίει 5,5 λτ./100 χλμ
• 0-100 χλμ/ώρα σε 8,3 δλ.
• Κοστίζει 16.073 ευρώ
+ Επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, σχεδίαση, τεχνολογία
- Κατανάλωση υπό πίεση, πλάτος πίσω καθίσματος
Το Focus, το μοντέλο που άλλαξε τα δεδομένα για τη Ford, τόσο με τη σχεδίαση, όσο και με την τεχνολογία του, εδώ και τρεις γενιές, συνεχίζει την καριέρα του ανανεωμένο (από τις αρχές του χρόνου), με μία γκάμα νέων κινητήρων κάτω από το καπό του. Ανάμεσα σε αυτούς και ο βενζινοκινητήρας 1,5 EcoBoost με turbo και άμεσο ψεκασμό που, στην έκδοση της δοκιμής, κοστίζει κάτι παραπάνω από 16.000 ευρώ. Ο συνδυασμός τιμής, απόδοσης και αξίας είναι ακατανίκητος, αφού είναι το φθηνότερο, σε αυτά τα άλογα, μοντέλο της κατηγορίας του. Παράλληλα, αποτελεί και την καλύτερη βενζινοκίνητη επιλογή της γκάμας, με βάση τις επιδόσεις και την τιμή του, αν κανείς δε «φοβάται» να επενδύσει στα 1.500 κ.εκ. ή η έκδοση με τον 1.000άρη EcoBoost των 125 ίππων του «πέφτει» αργή. Και όλα αυτά σε ένα πακέτο που δεν μπάζει από πουθενά. 

Η Ford έχει παράδοση στα προσιτά οδηγοκεντρικά μοντέλα και το Focus την αναβαθμίζει. Πλαίσιο, ανάρτηση, τιμόνι και φρένα δίνουν περισσότερα από όσα περιμένεις από ένα μικρομεσαίο οικογενειακό.

Η Ford έχει παράδοση στα προσιτά οδηγοκεντρικά μοντέλα και το Focus την αναβαθμίζει. Πλαίσιο, ανάρτηση, τιμόνι και φρένα δίνουν περισσότερα από όσα περιμένεις από ένα μικρομεσαίο οικογενειακό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
moto