Τι κάψαμε αναλυτικά σε Εθνική οδό, επαρχιακό δίκτυο και ορεινή διαδρομή

44.240 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2024)
Η Mercedes EQA έβγαλε τη διαδρομή 350 χλμ., Αθήνα-Χιονοδρομικό κέντρο Αράχωβας χωρίς να χρειαστεί φόρτιση στο ενδιάμεσο.
3 Φωτογραφίες »

Η Mercedes EQA έβγαλε τη διαδρομή 350 χλμ., Αθήνα-Χιονοδρομικό κέντρο Αράχωβας χωρίς να χρειαστεί φόρτιση στο ενδιάμεσο.

Ας δούμε λοιπόν συνοπτικά τι κάψαμε σε κάθε κομμάτι της διαδρομής υπολογίζοντας και το πήγαινε και το γυρισμό:


Στην κατηφορική διαδρομή από το χιονοδρομικό κέντρο ως το χωριό της Αράχωβας, όχι απλά δεν καταναλώσαμε ενέργεια, αλλά λόγω της ανάκτησης η μπαταρία φόρτισε κερδίζοντάς 2%.
3 Φωτογραφίες »

Στην κατηφορική διαδρομή από το χιονοδρομικό κέντρο ως το χωριό της Αράχωβας, όχι απλά δεν καταναλώσαμε ενέργεια, αλλά λόγω της ανάκτησης η μπαταρία φόρτισε κερδίζοντάς 2%.

 
Εθνική Οδός (Αθήνα-Κάστρο και Κάστρο Αθήνα) με 120 χλμ./ώρα:
 
Συνολικά χιλιόμετρα: 181
Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.): 18,9
Χλμ. για κάθε 10% μπαταρίας: 36
 
Επαρχιακός δρόμος (Κάστρο-Λειβαδιά και Λειβαδιά-κάστρο) με 90 χλμ./ώρα
 
Συνολικά χιλιόμετρα: 64
Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.): 15
Χλμ. για κάθε 10% μπαταρίας: 49,2
 
Ανηφορικός επαρχιακός δρόμος (Λειβαδιά-Αράχωβα και Αράχωβα-Λειβαδιά)
 
Συνολικά χιλιόμετρα: 77
Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.): 16
Χλμ. για κάθε 10% μπαταρίας: 40,5
 
Ανάβαση/κατάβαση βουνού (Αράχωβα-Χιονοδρομικό κέντρο και Χιονοδρομικό κέντρο-Αράχωβα)
 
Συνολικά χιλιόμετρα: 26
Μέση κατανάλωση (kWh/100 χλμ.):  43,1 ανάβαση, 0 κατάβαση
Χλμ. για κάθε 10% μπαταρίας: 37,14

Σελίδα 1Πόσο καίει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε εθνική οδό, επαρχιακό & ανηφόρα-κατηφόρα;
Σελίδα 2Τι κάψαμε αναλυτικά σε Εθνική οδό, επαρχιακό δίκτυο και ορεινή διαδρομή
Σελίδα 3Ταξιδεύοντας με την Mercedes EQA 250+
Σελίδα 4Δείτε τη δοκιμασία μας μέσα από τα Video της διαδρομής
ford
test center