Ταξιδεύοντας με την Mercedes EQA 250+

44.237 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2024)
Η EQA 250+ είναι συγκλονιστικά στιβαρή και σε συνδυασμό με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας.
3 Φωτογραφίες »

Η EQA 250+ είναι συγκλονιστικά στιβαρή και σε συνδυασμό με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας.

Είδαμε λοιπόν αναλυτικά την κατανάλωση σε κάθε κομμάτι ενός ταξιδιού, όμως επειδή πέρα από την αυτονομία και όλα τα οικονομοτεχνικά, σημασία έχει και το ίδιο το αυτοκίνητο, ας δούμε λοιπόν πως είναι να ταξιδεύεις με την Mercedes EQA. 


Στο πολυτελές εσωτερικό ο οδηγός πέρα από την ποιότητα κατασκευής θα απολαύσει και το hi-tech σύστημα πολυμέσων M-BUX.
3 Φωτογραφίες »

Στο πολυτελές εσωτερικό ο οδηγός πέρα από την ποιότητα κατασκευής θα απολαύσει και το hi-tech σύστημα πολυμέσων M-BUX.

 
Η Mercedes EQA στην έκδοση 250+ έχει μπαταρία με 70,5 kWh ωφέλιμης χωρητικότητας (73,9 ονομαστική) και αποδίδει 190 ίππους. Στο δρόμο και στην εθνική οδό θα απολαύσεις την ποιότητα κύλισης και την εξαιρετική δουλειά που έχει γίνει στο κομμάτι της ηχομόνωσης, καθώς μετά βίας ακούγεται το ρολάρισμα των ελαστικών της, ενώ χωρίς τις ράγες στην οροφή και την καλύτερη ροή του αέρα συνολικά της έκδοσης 250+, ο αεροδυναμικός θόρυβος δείχνει ακόμα μικρότερος. Ο εύκολος χειρισμός του συστήματος infotainment και η καλή λειτουργία της οθόνης σε απόκριση και ευκρίνεια δίνουν πόντους στη συνολική εμπειρία οδήγησης, με μόνο μικρό ψεγάδι πως δεν μπορείς να δεις το ποσοστό της μπαταρίας (μόνο την αυτονομία) στον πίνακα οργάνων και θα πρέπει να ανατρέξεις σε υπο-μενού της κεντρικής οθόνης για τη συγκεκριμένη πληροφορία. Επίσης αυτό που επιβεβαιώσαμε για μια ακόμη φορά είναι η άνεση των καθισμάτων, καθώς προφέρουν σωστή στήριξη στο σώμα και παράλληλα είναι αρκετά ξεκούραστα για μεγάλες διαδρομές.
 
Στο επαρχιακό δίκτυο η ανάρτηση στρογγυλεύει άκρως αποτελεσματικά τις ανωμαλίες, αν αναλογιστούμε πως δεν έχει ιδιαίτερα μαλακή ρύθμιση (έξυπνη η επιλογή ελαστικών με 55άρι προφίλ για τους στάνταρ τροχούς των 18 ιντσών), αλλά και ότι πρέπει να διαχειριστεί το μεγάλο βάρος. Μόνο σε γλιστερή άσφαλτο και αν το παρακάνεις θα δεις την ελεγχόμενη υποστροφή να εξοβελίζει την ουδετερότητα στη συμπεριφορά. Έτσι και αλλιώς, στην EQA 250+ ταιριάζουν οι απαλές κινήσεις στα πεντάλ και στο τιμόνι, αν και αν χρειαστεί να κινηθεί σβέλτα δε θα προβληματίσει. Ωστόσο με ήρεμο οδηγικό στυλ θα εκτιμήσεις περισσότερο την ευχάριστα δυναμική ισορροπία του συνόλου, που κρατάει χαμηλά το κέντρο βάρους χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας και που εκμεταλλεύεται στο έπακρο την παρουσία πίσω ανάρτησης με πολλαπλούς συνδέσμους (στον έξτρα εξοπλισμό προσφέρονται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ).

Όπως και να έχει, η EQA 250+ «πατάει» πειστικά, είναι συγκλονιστικά σταθερή και σε συνδυασμό με την πληθώρα των ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης προσφέρει ένα ξεχωριστό αίσθημα σιγουριάς και ασφάλειας πίσω από το τιμόνι της. Ακόμα και τα φρένα, αίσθηση που δεν ξενίζει και δεν κουράζονται εύκολα.

Σελίδα 1Πόσο καίει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε εθνική οδό, επαρχιακό & ανηφόρα-κατηφόρα;
Σελίδα 2Τι κάψαμε αναλυτικά σε Εθνική οδό, επαρχιακό δίκτυο και ορεινή διαδρομή
Σελίδα 3Ταξιδεύοντας με την Mercedes EQA 250+
Σελίδα 4Δείτε τη δοκιμασία μας μέσα από τα Video της διαδρομής
ETRANSIT VS ESPRINTER
test center