Θα αγόραζες μεταχειρισμένο Saab ή Daihatsu;

Θα αγόραζες μεταχειρισμένο Saab ή Daihatsu;

13.541 Επισκέψεις στο άρθρο (27/4/2022)

Οι μάρκες έκλεισαν ή έφυγαν από την Ευρώπη, τα αυτοκίνητα όμως έμειναν και συνεχίζουν να πωλούνται δεύτερο χέρι.

Saab & Daihatsu: Αγαπήθηκαν πολύ, μα πλέον δεν υπάρχουν!

Αν αγόραζες ένα καινούργιο Saab το 2010 ή δεν ήξερες πως η μάρκα κλείνει, είτε βρήκες μια πολύ καλή ευκαιρία. Και το ίδιο θα γινόταν και με ένα Daihatsu το 2013. Σήμερα όμως; Αγοράζεις μεταχειρισμένο Daihatsu ή Saab;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »


Τι διαφορά έχει μια μάρκα που έχει κλείσει, από μία που ακόμη πουλάει κανονικά, όταν μιλάμε για μεταχειρισμένα; Πιθανώς κάποιοι να μην θέλουν να αγοράσουν μια μάρκα που έχει εξαφανιστεί από το αυτοκινητιστικό στερέωμα εδώ και 10 χρόνια. Αλλοι πάλι ίσως το θεωρούν αυτό ευκαιρία, λόγω των πρώτων, δηλαδή της χαμηλής ζήτησης.

Αλήθεια είναι πως πολύς κόσμος θα φοβόταν να βρεθεί με ένα αυτοκίνητο που είτε δεν έχει καθόλου δίκτυο υποστήριξης στην Ελλάδα στην περίπτωση της Saab ή έχει λιγοστά εξουσιοδοτημένα συνεργεία σαν τη Daihatsu. Αντιπροσωπεία δεν έχει ούτε η Saab, ούτε η Daihatsu πλέον, άρα όπως είναι λογικό δεν υπάρχουν εκθέσεις, ενώ φυσικά δεν υπάρχουν νέα μοντέλα, ή παρουσία στον Τύπο, τα μέσα και τα κοινωνικά δίκτυα.

Αυτό από μόνο του δημιουργεί μια ανασφάλεια σε μεγάλη μερίδα της αγοράς. Και αυτό το ακούνε πολλοί, περισσότερο απ΄ όλους οι εισαγωγείς μεταχειρισμένων. Πόσα Saab ή Daihatsu ήρθαν ως μεταχειρισμένα εισαγωγής από τότε που έκλεισαν οι μάρκες αυτές;

Όμως, στον αντίλογο όλων αυτών, όταν αγοράζεις μεταχειρισμένο, είναι μάλλον απίθανο να πας σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο, ενώ όλα τα άλλα, εκθέσεις, παρουσία στον τύπο κ.λπ., δεν απασχολούν, λογικά, καθόλου. Και συνεργεία που επισκευάζουν τόσο Saab όσο και Daihatsu υπάρχουν πολλά.

Από τη μία η Saab είχε τόσα κοινά μέρη με την Opel, που τα γενικά συνεργεία είναι σίγουρο πως μπορούν να εξυπηρετήσουν τους ιδιοκτήτες Saab, ενώ σίγουρα υπάρχουν και εξειδικευμένα συνεργεία της μάρκας. Για την Daihatsu, που ήταν πάντοτε συγγενής της Toyota (και πλέον της ανήκει ολόκληρη), η τεχνογνωσία είναι σίγουρη, και όλα τα συνεργεία άνετα καλύπτουν τις ανάγκες της αγοράς.

Ακόμη περισσότερο, οι διάφορες ομάδες/λέσχες ιδιοκτητών στο ίντερνετ, παρέχουν την υποστήριξη και συμβουλές που καμία αντιπροσωπεία δεν θα μπορούσε να καλύψει όσο οι μάρκες ήταν ανοιχτές.

Οπότε γιατί όχι; Φοβάται κανείς πως θα τελειώσουν τα ανταλλακτικά; Αν όχι τότε τι; Τι λες; θα αγόραζες ένα Saab ή ένα Daihatsu σήμερα δεύτερο χέρι;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SEAT GNHSIA ANTALLAKTIKA
test center