Τι αγόρασα για να γλιτώσω το «καπέλο» ενός SUV;

7.720 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2021)

Γλίτωσα 2000 ευρώ αλλάζοντας από ένα SUV στο ακριβώς διπλανό του μοντέλο στην έκθεση. Κέρδισα ή μήπως όχι;

Τα  SUV είναι ότι πιο καυτό υπάρχει στην αγορά σήμερα. Πουλάνε όσο κανένα άλλο «σχήμα», εκτός από τα μικρά (λόγω τιμής), και «κλείνουν» τη μία κατηγορία μετά την άλλη. Όμως το «σουξέ», κοστίζει. Γιατί να το πληρώσω;

Ακριβώς δίπλα του στις εκθέσεις θα βρεις ένα αυτοκίνητο με καλύτερους χώρους, ίδια μηχανικά, χαμηλότερη κατανάλωση, ρύπους και τιμή. Και θα το αφήσεις, γιατί το SUV σου «γυαλίζει» καλύτερα. Εγώ το πήρα. Είναι ένα μικρομεσαίο station wagon.

Φυσικά ένα SUV έχει πολλά θετικά. Όμως δεν πουλάει για αυτά. Θα ακούσεις αναλύσεις για το πόσο εύκολο είναι στη χρήση. Επειδή είναι ψηλό, και δεν «βρίσκει». Επειδή (μπορεί και να) πάει σε χωματόδρομους άνετα. Επειδή, καβαλάει και κανένα πεζοδρόμιο αν χρειαστεί, και δε σε νοιάζει. Επειδή βλέπεις καλύτερα «πάνω» από τους άλλους, και επειδή στις διασταυρώσεις είναι πιο εύκολο να ελέγξεις. Ασε που στους φοβερούς ελληνικούς δρόμους πάει αέρα χωρίς να σου βγαίνει η μέση σε κάθε λακούβα!

Ναι, όλα αυτά είναι καλά και όμορφα, όμως το καπέλο δεν το πληρώνεις για αυτά. Το πληρώνεις γιατί το SUV «δείχνει» ένα πράγμα, ενώ το station wagon δείχνει κάτι άλλο. Και στον περισσότερο κόσμο αρέσει αυτό που δείχνει το SUV, ενώ πολλοί, ακόμη είναι με την εικόνα του station wagon που το έχουν οι «μάστορες». Ξεχασμένοι στο 1980. Αυτό περνάει και στην μεταπωλητική αξία, καθώς ένα μτχ. SUV θα «φύγει» πολύ πιο γρήγορα και σε καλύτερη τιμή από ότιδήποτε άλλο!

Για δες όμως τι παίρνεις. Γιατί όταν δεις ας πούμε ένα Seat Leon station δίπλα σε ένα Ateca, το Leon βγαίνει και καλύτερα εξοπλισμένο, και με καλύτερη τιμή, και με καλύτερους χώρους. To ίδιο και με το Ford Focus station και το Kuga.

Και τα μικρομεσαία station, παρότι θα περίμενε κανείς να έχουν ένα «θεματάκι» με τα SUV να πουλάνε πολύ, συνεχίζουν. Η Peugeot μόλις παρουσίασε το νέο 308 Station Wagon (SW), παρότι έχει τόσο το 2008 όσο και το 3008 στη γκάμα της, ενώ από τιμές, μπορείς να βάλεις στοίχημα πως θα είναι φθηνότερο από το 3008, στα ίδια περίπου μέτρα.

Θα πληρώσεις το καπέλο; Και πόσο; Πόσο παραπάνω θα δώσεις για να πάρεις ένα αυτοκίνητο που έχει, φυσικά, τα θετικά του αλλά θα σου κοστίσει τουλάχιστον μια έκδοση μοτέρ ή εξοπλισμού κάτω για να φτάσει τα λεφτά σου. Σε σχέση με ένα station που πολύ πιθανώς θα έχει καλύτερο μοτέρ, χώρους και ίσως στα ίδια μέτρα, και καλύτερη πλατφόρμα.

Τι λες; Το πληρώνεις το καπέλο για να `σαι σίγουρος ότι θα κρατήσει και αξία; Ή πας σε station; Πόσο καπέλο αντέχεις, και ποιό μοντέλο θες τόσο που να μην έχεις μάτια για τίποτε άλλο;

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αν σου άρεσε: Kοινοποίησε το »
Σχολίασε το, στη σελίδα μας στο Facebook »

FORD E-TRANSIT
OPEL