• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το 2015 θα λανσάρει η Peugeot το υβριδικό 208, το οποίο θα περιορίσει τη μέση κατανάλωσή και τις εκπομπές ρύπων.

Το υβριδικό 208 θα χρησιμοποιεί μια προηγμένη τεχνολογία που θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης και χρήση πεπιεσμένου αέρα, προκειμένου να καταναλώνει κοντά στα 2 λτ./100 χλμ.

Το 2015 το υβριδικό πεπιεσμένου αέρα Peugeot 208

7.661 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/11/2013

Η Peugeot ανακοίνωσε ότι το 2015 θα λανσάρει μοντέλα με υβριδική τεχνολογία πεπιεσμένου αέρα (αντί για ηλεκτροκινητήρα), η οποία μπορεί να μειώσει την κατανάλωση ενός μικρού οχήματος στα 2,9 λτ./100 χλμ.

 
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η Peugeot εργάζεται πάνω σε μια πρωτοποριακή υβριδική τεχνολογία, η οποία συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα και μια δεξαμενή πεπεισμένου αέρα, αντί για χρήση ηλεκτροκινητήρα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία, ανακτά ενέργεια μέσω μιας υδραυλικής αντλίας κατά την πέδηση, όπως και ο ηλεκτροκινητήρας. Μια τέτοια τεχνολογία άλλωστε χρησιμοποιεί και το 208 Hybrid FE Concept.

Επιπροσθέτως, οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι η γαλλική φίρμα θα λανσάρει το 2015 μοντέλα, που θα διαθέτουν αυτήν την τεχνολογία, όπως το 208, το οποίο θα περιορίσει έτσι τη μέση κατανάλωσή του στα 2,9 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές ρύπων θα βρίσκονται στα 69 γρ./χλμ. Μάλιστα, επιδίωξη της εταιρείας είναι, όταν το υβριδικό 208 βγει στην παραγωγή, να καταναλώνει ακόμα λιγότερο, κοντά στα 2 λτ./100 χλμ.

Τέλος, το μοντέλο θα διαθέτει δύο επιλογές κίνησης, μόνο με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη) ή με τον συνδυασμό πεπιεσμένου αέρα και βενζίνης.

Tags: PEUGEOT 208