Το μπροστινό μέρος του Vision Next 100 ξεχωρίζει από την εξάγωνη μάσκα και τα δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το μπροστινό μέρος του Vision Next 100 ξεχωρίζει από την εξάγωνη μάσκα και τα δύο στρογγυλά φωτιστικά σώματα

To Mini του μέλλοντος

2.571 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2016)

Η Mini παρουσίασε ένα φουτουριστικό πρωτότυπο για να γιορτάσει τα 100 χρόνια ζωής της BMW, αποκαλύπτοντας τα μελλοντικά της σχέδια στον τομέα των τεχνολογιών και του σχεδιασμού.

Το φουτουριστικό πρωτότυπο της Mini με την ονομασία Vision Next 100 μας δείχνει πως οραματίζεται η βρετανική φίρμα το μέλλον των αυτοκινήτων, στα οποία φιλοδοξεί να συνδυάσει ένα άκρως προσωποποιημένο περιβάλλον μετακίνησης, χρησιμοποιώντας την πιο προηγμένη τεχνολογία ψηφιακής τεχνητής νοημοσύνης και αυτόνομης οδήγησης. Το Vision Next 100 έχει την ικανότητα πλήρους αυτόνομης οδήγησης, χωρίς καν την παρουσία οδηγού, πηγαίνοντας μόνο του να συλλέξει τον οδηγό, από όπου του ζητηθεί, ενώ την ίδια στιγμή θα κάνει και τις απαραίτητες ρυθμίσεις, ώστε να δημιουργήσει ένα προσωποποιημένο περιβάλλον, σύμφωνα με τα γούστα του χρήστη.Το πρωτότυπο ακολουθεί μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που ενσωματώνει το ρετρό παρουσιαστικό του παρόντος μοντέλου, στα μελλοντικά δεδομένα ενός ψηφιακού διασυνδεδεμένου κόσμου. Αυτό που ξεχωρίζει είναι πως πρόκειται για τετραθέσιο compact αμάξωμα ενός όγκου, με χαρακτηριστική την απουσία του καπό, το ρόλο του οποίου παίζει το επιμηκυμένο παρμπρίζ. Το εμπρόσθιο άκρο λόγω και της σχεδίασης του επιμηκυμένου παρμπρίζ έχει ένα "στρουμπουλό" παρουσιαστικό, στο οποίο ξεχωρίζει το γραφικό που αναπαριστά την κλασική εξαγωνική μάσκα της Mini και οι κυκλικοί προβολείς, που θυμίζουν πρόσωπο από ρομπότ. Στα υπόλοιπα σχεδιαστικά στοιχεία, το πρωτότυπο διαθέτει φουσκωμένους θόλους, μέσα στους οποίους φωλιάζουν οι τροχοί, με μετατρόχια φαρδύτερα από το υπόλοιπο αμάξωμα, καθώς και μια γραμμή με led φώτα που εναρμονίζεται με τη «ραφή» του προφυλακτήρα. Τέλος οι τροχοί του αποτελούνται από δύο δίσκους, έναν στατικό εξωτερικό και έναν εσωτερικό, που περιστρέφεται μαζί με το λάστιχο, δίνοντας έτσι την ψευδαίσθηση ενός κοσμήματος με μηχανισμό κίνησης. Το συνολικό μήκος του αγγίζει τα 3,62μ., 27 εκ. κοντύτερο από το παρόν μοντέλο, απόρροια της μικρότερης ζώνης παραμόρφωσης σε ενδεχόμενο τρακάρισμα, λόγω της έλλειψης των ογκωδών μηχανικών εξαρτημάτων ενός συμβατικού κινητήρα εσωτερικής καύσης που τοποθετείται μπροστά. Αντ΄αυτού έχει υιοθετηθεί ένα σύστημα μετάδοσης με μηδενικές εκπομπές στο πίσω μέρος του αμαξώματος, το οποίο εικάζουμε, αφού δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, πως θα είναι ηλεκτρικό. 
Όσον αφορά στο εσωτερικό του, το Vision Next 100 διαθέτει ένα καθαρό και ελαφρωμένο διάκοσμο. Το ταμπλό είναι λιτό και βασίζεται σε μια σειρά λειτουργιών επαυξημένης πραγματικότητας, οι οποίες προβάλλουν τα δεδομένα σε μια σειρά από υψηλής ευκρίνειας οθόνες πίσω και κάτω από το παρμπρίζ, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών σχετικά με τη διαδρομή και, όταν τους ζητηθεί, την ιδανική γραμμή οδήγησης. Για να δημιουργήσει την αίσθηση ενός φαρδύτερου εσωτερικού το μπροστά κάθισμα καθώς επίσης και το πάτωμα είναι επίπεδα και ενιαία, το οποίο βολεύει στην αποβίβαση από όποια πλευρά επιθυμεί ο χρήστης. Παρά την έμφαση στις τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης το πρωτότυπο δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να επιλέξει αν επιθυμεί αυτόνομη οδήγηση ή να έχει ο ίδιος τον πλήρη έλεγχο. Όταν ενεργοποιείται η αυτόνομη οδήγηση το τιμόνι καθώς και τα πεντάλ μετατοπίζονται στο κέντρο του ταμπλό και του πατώματος αντίστοιχα, δίνοντας περισσότερο χώρο στα πόδια του οδηγού. Αντίστοιχα κατά την αλλαγή από αυτόνομη οδήγηση σε χειροκίνητη, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει σε ποια πλευρά του ταμπλό θα τοποθετηθεί το τιμόνι. 

To σύστημα μετάδοσης έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων και είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του αμαξώματος

To σύστημα μετάδοσης έχει μηδενικές εκπομπές ρύπων και είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος του αμαξώματος

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

home pro
ETRANSIT VS ESPRINTER