To Jimny μεταμορφώθηκε σε Lancia Delta Integrale και Renault 5
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

To Jimny μεταμορφώθηκε σε Lancia Delta Integrale και Renault 5

1.869 Επισκέψεις στο άρθρο (29/12/2023)

- Ντεμπούτο στο Τόκυο για δύο πολύ διαφορετικά Jimny
- Έχει αεροτομή, λευκές ζάντες και μάσκα από το Renault 5
- Έχει κυκλικά φανάρια και κίτρινους προβολείς ομίχλης σαν τη Lancia Delta Intergale
- Χωρίς αναβαθμίσεις στο μηχανοστάσιο

Ντεμπούτο στο Τόκυο για δύο πολύ διαφορετικά Jimny

Λατρεμένο απ΄τους οπαδούς του, γνωστό για τις off-road ικανότητές του, το Suzuki Jimmy αναδιαμορφώνεται για την έκθεση αυτοκινήτων του 2024 στο Τόκυο. H DAMD, γνωστή ιαπωνική εταιρία με τεχνογνωσία στην κατασκευή body kits για μικρότερα ιαπωνικά αυτοκίνητα προσφέρει στο Jimmy νέα εμφάνιση που αποδίδει φόρο τιμής σε δύο κλασικά ευρωπαϊκά μοντέλα, το Renault 5 και την Lancia Delta Intergale.

Έχει αεροτομή, λευκές ζάντες και μάσκα από το Renault 5

Ξεκινώντας με το Jimmy που είναι εμπνευσμένο από το γαλλικό αυτοκίνητο πόλης, το crossover έχει προβολείς και αεραγωγούς που θυμίζουν το Renault 5, λευκές ζάντες OZ που δίνουν στο Jimmy αγωνιστική χάρη λες και είναι έτοιμο να τρέξει σε κάποιο ράλι, ενώ η μικρή αεροτομή εφαρμοσμένη στο τέλος της οροφής, σε ταξιδεύει πάλι στο Renault 5. Το αυτοκόλλητο στο πλάι λέει ότι πρόκειται για μοντέλο χωρίς turbo, σε αντίθεση με το εμβληματικό Renault 5 Turbo.   


Το Jimmy εμπνευσμένο από την Lancia Delta Intergale.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Το Jimmy εμπνευσμένο από την Lancia Delta Intergale.

Έχει κυκλικά φανάρια και κίτρινους προβολείς ομίχλης σαν τη Lancia Delta Intergale

Πιο σκληροπυρηνικό είναι το Jimmy της DAMD που είναι εμπνευσμένο από την Lancia Delta Intergale. Το αυτοκίνητο αυτή την φορά διακρίνεται για τα τέσσερα κυκλικά μπροστινά φανάρια του και τους κίτρινους προβολείς ομίχλης στον προφυλακτήρα. Κι εδώ, υπάρχει μια αεροτομή στο πίσω μέρος, μεγαλύτερη απ΄ αυτή που έχει το Jimny που είναι εμπνευσμένο από το Renault 5.

Χωρίς αναβαθμίσεις στο μηχανοστάσιο

Δυστυχώς, τα δύο αυτά Jimny είναι αναβαθσμένα μόνο στο «φαίνεσθαι» και όχι στο «είναι», αφού δεν υπάρχουν αναβαθμίσεις κάτω από το καπό. Στην Ιαπωνία το μικρό SUV προσφέρεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα, χωριτηκότητας μόλις 658 κυβικών εκατοστών. Αποδίδει 63 ίππους δύναμης και 138 Νm ροπής.

Hyundai
SEAT