ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επιστροφή για το Volvo XC70 ως Plug-in υβριδικό

(7/5/2025)
Επιστροφή για το Volvo XC70 ως Plug-in υβριδικό
3 Φωτογραφίες »

Το Volvo XC70 θα επιστρέψει στην γκάμα της εταιρείας στο προσεχές μέλλον.
Θα είναι ένα μεσαίο υβριδικό SUV με υψηλή αυτονομία.
Στη γνωστή σχεδιαστική φιλοσοφία της σύγχρονης Volvo.
Προορισμός η αγορά της Κίνας, αλλά δεν αποκλείεται επέκταση.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Το Volvo XC70 θα επιστρέψει στην γκάμα της εταιρείας στο προσεχές μέλλον.

Ένα όνομα που έλειπε αρκετά χρόνια από τον κατάλογο της Volvo, αυτό του XC70, θα επιστρέψει σύντομα με νέα μορφή για τη σύγχρονη εποχή. Η Volvo έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες του επερχόμενου κινέζικου μοντέλου, οι παραγγελίες για το οποίο αναμένεται να αρχίσουν ήδη από τα τέλη του 2025, αν και οι λεπτομέρειες είναι προς το παρόν περιορισμένες. Και λέμε κινέζικο καθώς πέρα από το ότι το XC70 απευθύνεται στην κινεζική αγορά, τουλάχιστον για αρχή, η πάλαι ποτέ σουηδική μάρκα έχει περιέλθει από το 2010 στα χέρια της κινεζικής Geely.

Θα είναι ένα μεσαίο υβριδικό SUV με υψηλή αυτονομία.

Αυτό που ξέρουμε από τώρα είναι το XC70 θα είναι ένα μεσαίου μεγέθους SUV που θα τοποθετείται ανάμεσα στα XC60 και XC90, όντας λίγο μεγαλύτερο από το πρώτο. Γνωρίζουμε επίσης ότι πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό με έμφαση στην ηλεκτρική αυτονομία, με τη Volvo να αναφέρει πως, βάσει του κινέζικου κύκλου μετρήσεων (China Light-Duty Vehicle Test Cycle), το όχημα θα μπορεί να διανύσει 200 χιλιόμετρα μόνο με την μπαταρία. Στην πράξη, αυτός ο αριθμός θα είναι αρκετά μικρότερος αν συνυπολογιστούν οι ιδιαιτερότητες του CLTC, αλλά δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα του που στοχεύει η εταιρεία.

Στη γνωστή σχεδιαστική φιλοσοφία της σύγχρονης Volvo.

Σχεδιαστικά, το νέο XC70 δεν φέρνει ιδιαίτερες εκπλήξεις στο τραπέζι. Η σκανδιναβική αισθητική που χαρακτηρίζει τα σύγχρονα μοντέλα της εταιρείας είναι παρούσα και εδώ, με απέριττες γραμμές, μεγάλη μάσκα, «Thor’s Hammer» φωτιστικά σώματα και συνολικά στιβαρή εμφάνιση, αν και δείχνει λιγότερο ογκώδες από το XC90 χάρη στην κλίση του πίσω παρμπρίζ.

Προορισμός η αγορά της Κίνας, αλλά δεν αποκλείεται επέκταση.

Η Volvo προορίζει το XC70 για την αγορά της Κίνας, με τη μεγάλη -για τα δεδομένα των ευρωπαϊκών Plug-in Hybrid- αυτονομία να στοχεύει σε αγοραστές που δεν είναι διατεθειμένοι ή έτοιμοι να επενδύσουν σε αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά προσελκύονται από το μειωμένο κόστος που υπόσχονται οι ηλεκτροκινητήρες. Αν και σχεδιασμένο για το κινέζικο κοινό, η Volvo δεν αποκλείει προς το παρόν το ενδεχόμενο να διατεθεί το XC70 και σε άλλες αγορές. Λεπτομέρειες για αυτό ωστόσο, όπως οι προδιαγραφές και τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου θα αποκαλυφθούν σε δεύτερο χρόνο με την εταιρεία να υπόσχεται περισσότερα σύντομα.

Autotriti.gr
SMALL VANS VAROS