• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τριπλή πρεμιέρα για τα ανανεωμένα Peugeot 308, 308 GTI και 308 Station Wagon.

Το ανανεωμένο μοντέλο θα διατίθεται με δύο κινητήρες πετρελαίου και έναν βενζίνης.

Το νέο Peugeot 308 GTI διανύει τα 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα.

Με μικρές αισθητικές πινελιές τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος έχει φρεσκαριστεί το γαλλικό μικρομεσαίο.

Η διχρωμία με το μαύρο τονίζει τον σπορ «επιθετικό» χαρακτήρα του hothatch στο εξωτερικό.

Το νέο 308 διαθέτει το σύστημα Visiopark 1 της εταιρείας, το οποίο αναλαμβάνει τον έλεγχο του τιμονιού κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος.

Ανανεωμένο 308 & 308 GTI(+vid)

5.970 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/6/2017

H γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία αποκάλυψε τα ανανεωμένα 308 και 308 GTI παρέα με έναν ολοκαίνουριο 1.500άρη κινητήρα BlueHDI. Μάθετε περισσότερα.

 
Η Peugeot μόλις αποκάλυψε το ανανεωμένο 308 και όπως σας είχαμε ενημερώσει σχεδόν ένα μήνα πριν, ο σχεδιασμός του νέου μοντέλου είναι σχεδόν πανομοιότυπος με το απερχόμενο μοντέλο, λαμβάνοντας ωστόσο ορισμένα νέα χαρακτηριστικά.
 
Το εμπρός μέρος του ανανεωμένου Peugeot 308 μοιάζει πολύ οικείο, με προβολείς φαινομενικά πανομοιότυπους με το τρέχον μοντέλο που διατηρούν τα LED φώτα ημέρας. Η νέα μάσκα χάνει τις οριζόντιες γρίλιες υπέρ μιας πιο κυψελοειδούς εμφάνισης με μικρά ορθογώνια ασημένια διακοσμητικά που φαίνονται σα να «επιπλέουν» μαζί με το κεντρικό σήμα της Peugeot. Αλλαγές έχουν γίνει στον μπροστινό προφυλακτήρα όπου έχουν ενσωματωθεί ανασχεδιασμένοι αεραγωγοί και τετράγωνα φώτα ομίχλης .
 
Πιο σημαντικό από το νέο σχεδιασμό του ανανεωμένου 308 είναι τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που έχει πάρει από το SUV της μάρκας, Peugeot 3008. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος Active Safety Braking και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας Active Lane Departure Warning. Επιπλέον, το νέο 308 διαθέτει το σύστημα Visiopark 1 της εταιρείας, το οποίο αναλαμβάνει τον έλεγχο του τιμονιού κατά τη διάρκεια του παρκαρίσματος. Στο εσωτερικό έχει χρησιμοποιηθεί η τελευταία γενιά του i-Cockpit το οποίο είναι συμβατό με MirrorLink, Android Auto και Apple CarPlay.
 
Όσον αφορά τους κινητήρες, το ανανεωμένο μοντέλο θα διατίθεται με δύο κινητήρες πετρελαίου και έναν βενζίνης. Ο πρώτος πετρελαιοκινητήρας είναι ο BlueHDi 180 S&S χωρητικότητας 2.0 λτ., ο οποίος θα συνδυάζεται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων EAT8 που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την ιαπωνική εταιρεία Aisin. Πέραν αυτού, θα διατίθεται και με τον ολοκαίνουριο τετρακύλινδρο πετρελαιοκινητήρα BlueHDI 130 S&S χωρητικότητας 1.5 λτ. ο οποίος γίνεται οικονομικότερος κατά 4% με 6% σε σχέση με τον παλιό BlueHDi 120 S&S, όπως επίσης και με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα Puretech των 1.2 λτ. που θα συνδυάζεται στο βασικό εξοπλισμό με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο.

Το 308 GTI από την πλευρά του, χρησιμοποιεί τον 1.600άρη THP S&S 270 κινητήρα με εργοστασιακή κατανάλωση 6λτ/100χλμ. Το νέο Peugeot 308 GTI διανύει τα 0-100 σε 6 δευτερόλεπτα και είναι εξοπλισμένο με 19 ιντσών ζάντες αλουμινίου, καθίσματα τύπου bucket, κόκκινου χρώματος δαγκάνες φρένων, ελαστικά Michelin Pilot Super Sport κ.α. Τέλος, κάνει ντεμπούτο και ο συνδυασμός χρώματος Coupe Franche που αποτελείται από το Magnetic Blue χρώμα με το Perla Nera.

Tα Peugeot 308 και 308 GTI θα κατασκευάζονται στο Sochaux της Γαλλίας.