ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Turbo ή ατμόσφαιρα; Εσείς τι προτιμάτε;

Turbo ή ατμόσφαιρα; Εσείς τι προτιμάτε;

Turbo: Το νέο trend της αυτοκίνησης

7.258 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2015)

Είναι η προτίμησή σας στα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα ακόμη βάσιμη ή μήπως επιμένετε πεισματικά σαν παλαιοημερολογίτης; Με όλους τους κατασκευαστές να έχουν αγκαλιάσει το τούρμπο, υπάρχει λόγος να ψάχνετε το μόνο ατμοσφαιρικό της αγοράς για να το ψωνίσετε; Μήπως είναι η ώρα να το παραδεχτείτε;

autotriti team

Αν δεν το έχετε ακούσει ακόμη, και η Honda και η Toyota έχουν κινητήρες τούρμπο πλέον στη γκάμα τους. Η Nissan είχε ήδη ενώ η Subaru και η Mitsubishi από παλιά. Αν θέλετε σήμερα να αγοράσετε αυτοκίνητο χωρίς τούρμπο κινητήρα, πρέπει να βγείτε για σαφάρι. Δεν είναι πολλά.Αρα στο ντέρμπι των αιωνίων, τούρμπο vs. ατμόσφαιρα σημειώνουμε «ένα» και προχωράμε. Μπορεί πριν πέντε χρόνια να ήμασταν ακόμη στο «Χι» αλλά στο δεύτερο ημίχρονο τα τούρμπο τα ισοπέδωσε όλα. Είχατε δίκιο να επιμένετε όμως;Η απάντηση δεν είναι εύκολη. Βλέπεις πριν πέντε χρόνια το βασικότερο επιχείρημα υπέρ των ατμοσφαιρικών, και με βάση το ποιοι κατασκευαστές επέμεναν, ήταν η αξιοπιστία. Ολόκληρη Toyota εξάλλου δεν μπορεί να έκανε λάθος να μην προσφέρει τούρμπο. Και είναι πιθανό, με βάση το όνομα της μάρκας και την άριστη φήμη της σε θέματα αξιοπιστίας, πέντε χρόνια πριν να μην έβλεπε πως μπορεί να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία διατηρώντας το ρεκόρ της.Όμως πέντε χρόνια πέρασαν από τότε. Αν κοιτάξει κανείς πόσο διαρκεί η σχεδίαση και εξέλιξη ενός μοτέρ θα καταλάβει πως τότε ήταν που η Toyota άρχισε να εξελίσσει το δικό της τούρμπο βενζινοκινητήρα. Δεν θα ήταν λοιπόν απίθανο να επιμένει κάποιος ατμοσφαιρικά το 2010 με το επιχείρημα ότι το τούρμπο δεν μπορεί να εγγυηθεί πλήρη αξιοπιστία.Το 2015 όμως; Μήπως τώρα πρέπει να αλλάξουμε το πουκάμισο των τελευταίων ετών και να δούμε πως το πράγμα έχει πλέον αλλάξει;Πως οι εναπομείναντες ατμοσφαιρικοί κινητήρες είναι πλέον κάποιοι πολύ ειδικοί, με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Όπως αυτοί της Toyota. Ή είναι κάτι ξεχασμένες εκδόσεις που δεν έχουν πλέον λόγο ύπαρξης, όπως ο 1,6 χωρίς τούρμπο της Peugeot που υπερκαλύπτεται από τον νέο 1.200άρη της μάρκας.Τι λέτε λοιπόν; Μήπως είναι καιρός να τελειώσουμε με το ντέρμπι και να προχωρήσετε χωρίς άλλους ενδοιασμούς στην τεχνολογία που έχει όχι απλά επικρατήσει, αλλά σαρώσει την αυτοκινητοβιομηχανία τα τελευταία χρόνια;Εσείς μήπως επιμένετε χωρίς λόγο; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN