ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Volkswagen ID.3: Πληρώνεις συνδρομή για 20 ίππους παραπάνω

(18/8/2025)
Volkswagen ID.3: Πληρώνεις συνδρομή για 20 ίππους παραπάνω

Η Volkswagen μεταφέρει το μοντέλο των συνδρομών στα αυτοκίνητα.
Η χρέωση γίνεται με τρεις τρόπους, με τον μήνα, με τον χρόνο ή εφάπαξ.
Η γερμανική φίρμα συγκρίνει με παραδοσιακές εκδόσεις με διαφορετικές ρυθμίσεις και τιμές.
BMW και Tesla έχουν ήδη προχωρήσει σε αντίστοιχα «ξεκλειδώματα» λειτουργιών.

autotriti team

Η Volkswagen μεταφέρει το μοντέλο των συνδρομών στα αυτοκίνητα

Η Volkswagen φαίνεται αποφασισμένη να μεταφέρει το μοντέλο των συνδρομών από τις πλατφόρμες streaming… στα αυτοκίνητα. Στη Μεγάλη Βρετανία, το αμιγώς ηλεκτρικό VW ID.3 Pure, που στην επίσημη διαμόρφωση αναγράφεται με ισχύ 170 ίππων, αποδίδει στην πραγματικότητα μόλις 150 ίππους – εκτός αν ο οδηγός αποφασίσει να πληρώσει επιπλέον για να ξεκλειδώσει την ισχύ που ήδη υπάρχει στο αυτοκίνητο.

Η χρέωση γίνεται με τρεις τρόπους, με τον μήνα, με τον χρόνο ή εφάπαξ

Η χρέωση γίνεται με τρεις τρόπους: 16,50 λίρες τον μήνα, 165 λίρες τον χρόνο ή εφάπαξ 649 λίρες για «lifetime» αναβάθμιση. Στην ουσία, ο αγοραστής πληρώνει είτε σε δόσεις είτε μαζεμένα για να πάρει πίσω 20 ίππους και 33 Nm ροπής, χωρίς καμία αλλαγή στη μπαταρία ή την αυτονομία. Παρόλα αυτά, το αυτοκίνητο δηλώνεται από το εργοστάσιο ως 170 ίππων, άσχετα αν ο οδηγός έχει πληρώσει ή όχι τη συνδρομή.

Η γερμανική φίρμα συγκρίνει με παραδοσιακές εκδόσεις με διαφορετικές ρυθμίσεις και τιμές

Η γερμανική φίρμα υπερασπίζεται την τακτική της συγκρίνοντάς την με τις παραδοσιακές εκδόσεις κινητήρων, όπου το ίδιο μοτέρ προσφέρεται με διαφορετικές ρυθμίσεις και τιμές. Στην πράξη όμως, η νέα προσέγγιση θυμίζει περισσότερο «ψηφιακό τείχος» πίσω από το οποίο κρύβεται η πλήρης απόδοση του ID.3.

BMW και Tesla έχουν ήδη προχωρήσει σε αντίστοιχα «ξεκλειδώματα» λειτουργιών

Δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάτι τέτοιο. BMW και Tesla έχουν ήδη προχωρήσει σε αντίστοιχα «ξεκλειδώματα» λειτουργιών, όπως έξτρα ιπποδύναμη, θερμαινόμενα καθίσματα ή ακόμα και πρόσθετες επιλογές infotainment. Όμως οι περισσότερες από αυτές τις αναβαθμίσεις προσφέρουν μεγαλύτερη αξία ανά ευρώ, σε σχέση με τους μόλις 20 ίππους που ζητά η Volkswagen με μηνιαία συνδρομή.
Η συγκεκριμένη πρακτική έχει ανοίξει μεγάλη συζήτηση στην αυτοκινητοβιομηχανία. Από τη μία, δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή να αναβαθμίσει το αυτοκίνητό του σε δεύτερο χρόνο. Από την άλλη, δημιουργεί αίσθηση «τεχνητού περιορισμού», αφού η ισχύς υπάρχει ήδη, αλλά παραμένει κλειδωμένη μέχρι να πληρωθεί το αντίτιμο. Το αν οι οδηγοί θα αποδεχθούν αυτή τη λογική ή θα στραφούν σε «πειραγμένες» λύσεις, είναι κάτι που μένει να φανεί.

Hyundai
NISSAN