• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Χαμηλωμένο SUV ή υπερυψωμένο μικρομεσαίο;

Διαβάστηκε από 2058 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/6/2019
 

Πόσα κοινά και πόσες διαφορές έχουν ένα χαμηλωμένο SUV και ένα υπερυψωμένο μικρομεσαίο; Αν είναι να θυσιάσεις λίγο από το ύψος, τους χώρους και την απόσταση από το δρόμο σε ένα SUV, μήπως να το κάνεις με ένα υπερυψωμένο μικρομεσαίο;

Χαμηλωμένα SUV υπάρχουν μόλις δύο αυτή τη στιγμή, αλλά αναμένονται κι άλλα. Η κατηγορία χωράει πολύ κόσμο. Έτσι η Mercedes έχει την GLA, και η BMW την X2.
 

Μιλάμε για δύο μοντέλα με γονίδια από προσθιοκίνητες πλατφόρμες μικρομεσαίου μεγέθους. Για την Mercedes η συγγένεια με την Α-Class φαίνεται από το τελευταίο γράμμα του κωδικού GLA. Για την Χ2 το πράγμα είναι πιο σύνθετο, αφού η μεν πλατφόρμα είναι ίδια με της X1, αλλά προέρχεται αυτούσια από τη Mini. Ακόμη μεγαλύτερο μπέρδεμα είναι το γεγονός ότι η X1 είναι «περισσότερο» SUV από την Χ2,  παρότι «υστερεί» κατά μία μονάδα στο όνομα.

Η ουσία είναι πως και τα δύο μοντέλα έχουν ή θα αποκτήσουν σύντομα στις ίδιες διαστάσεις ένα πιο «κανονικό» SUV. Έτσι δίπλα στην GLA που ετοιμάζεται για τη δεύτερη γενιά της, έρχεται η GLB ενώ η Χ2 έχει ήδη την Χ1.

Ο χαρακτήρας των δύο μοντέλων έτσι θα είναι πιο έντονα ξεχωριστός. Ο όρος «χαμηλωμένα» μπορεί να μην κολακεύει τα δύο αυτοκίνητα, όμως τα περιγράφει ικανοποιητικά, αφού έχουν ελαφρά μειωμένη απόσταση από την άσφαλτο σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ενώ το αμάξωμα έχει σημαντικότερα χαμηλότερο προφίλ. Αν βγάλεις την διαδρομή της ανάρτησης, θα μπορούσες να δεις ένα πιο ογκώδες, μυώδες και τονισμένο μικρομεσαίο. Και η ουσία δεν απέχει πολύ.

Ένα πιο ογκώδες, μυώδες και τονισμένο μικρομεσαίο είναι και αυτό που προσφέρει η Ford με το Focus Active. Η Ford ξεκινάει από την αντίθετη κατεύθυνση. Δεν παίρνει ένα SUV να το κάνει περισσότερο μικρομεσαίο, αλλά ένα μικρομεσαίο και το κάνει περισσότερο SUV.

Έτσι η περιγραφή τόσο για τα χαμηλωμένα SUV όσο και τα υπερυψωμένα μικρομεσαία είναι ίδια. Οι διαφορές φυσικά παραμένουν αρκετές, κυρίως λόγω της τοποθέτησης των μοντέλων της Mercedes και της BMW στην premium κατηγορία. Όμως η Ford έχει με το μέρος της το νέο Focus, που σημαίνει πως η σχεδίαση, η οδική συμπεριφορά και η τεχνολογία δεν έχει να ζηλέψει τίποτε από τους Γερμανούς. Επιπλέον έχει με το μέρος της του χώρους, χωρίς συμβιβασμούς. Και όπου χάνει σε ποιότητα, όχι και πολύ δηλαδή, κερδίζει σε τιμή.

Όμως υπάρχει διαφορά στην φιλοσοφία. Γιατί τα μεν είναι SUV και το Ford δεν είναι. Πειράζει όταν προσφέρει τα ίδια; Ή μήπως είναι καλύτερα; Μήπως οι δύο κατηγορίες είναι τόσο κοντά που δημιουργείται δίλημμα; Ή μήπως όχι;

Tα πιο γρήγορα μικρομεσαία στα 19.000 ευρώ

Δοκιμή: Υβριδικό Hyundai Tucson

Αποκλειστικό: Νέο VW Tiguan

Ράλι Γερμανίας: Θρίαμβος Τάνακ και 1-2-3 για Toyota

Η κίνηση στους δρόμους

Αλκοόλ & οδήγηση: Μπορείς να οδηγήσεις την επόμενη μέρα;

Γιατί το τρέχον Captur αξίζει προσοχής;

Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Αυτόματο vs Μηχανικό κιβώτιο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »