• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Μπορείς σήμερα να πάρεις SUV με κάτω από 14 χιλιάρικα;

Υπάρχουν πραγματικά φθηνές μάρκες;

Διαβάστηκε από 14849 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/7/2017

Αν ψάχνεις μικρό με κάτω από 10 χιλιάρικα ή SUV με κάτω από 14 και δεν βρίσκεις, μάλλον δεν ψάχνεις καλά. Ποιές είναι οι πραγματικά φθηνές αλλά σοβαρές μάρκες και γιατί τις σνομπάρουμε;

 
Τι μικρό αγοράζεις κάτω από δέκα χιλιάρικα και τι SUV κάτω από δεκατέσσερα; Αν ακόμη δεν βρίσκεις μοντέλο είναι γιατί μάλλον σε αυτές τις τιμές δεν γίνεται να βρεις μικρό ή SUV. Ή μήπως όχι; 

Βλέπεις ακόμη και στις μάρκες όπου το value for money είναι η βασική φιλοσοφία, τέτοιες τιμές είναι μάλλον δύσκολο να επιτευχθούν. Στις 10.000 ευρώ σήμερα δυσκολεύεσαι να βρεις μίνι μοντέλο, πόσο μάλλον ένα αρκετά μεγαλύτερο μικρό, ενώ ακόμη και τα μικρότερα SUV, όπως το Peugeot 2008 ξεκινούν σχεδόν ένα χιλιάρικο πάνω από τις 14.000.
 
Και όμως. Υπάρχουν μοντέλα με πολύ χαμηλές τιμές. Αρκεί να ψάξεις τις μάρκες που ειδικεύονται σε αυτά, ή ακόμη και μοντέλα σε άλλες μάρκες που έχουν ακριβώς αυτόν τον στόχο. Να πιάσουν μια τιμή που κανείς άλλος δεν πετυχαίνει.
 
Και η Dacia είναι ο απόλυτος ειδικός αυτή τη στιγμή. Μπορεί στα αυτιά του μέσου Έλληνα αγοραστή, η Dacia να ακούγεται περίπου όπως η Skoda πριν από 25 χρόνια. Όπως και η Skoda όμως, η σημερινή Dacia δεν έχει καμία σχέση με το ανατολικό της παρελθόν, αφού ανήκει σε ένα τεράστιο όμιλο, της Renault-Nissan και έτσι τα μοντέλα της χρησιμοποιούν πλατφόρμες, κινητήρες και τεχνολογίες κοινές με αυτές που χρησιμοποιούν και τα μοντέλα της γκάμας της Renault και της Nissan.
 
Η διαφορά με την Skoda όμως, είναι πως η Dacia δεν βούτηξε στην mainstream κατηγορία για να χτυπήσει τις “αδελφές” εταιρείες, όπως έκανε η Skoda και ζόρισε τη Seat. Αντίθετα βρήκε μία τεράστια τρύπα στην αγορά και την έκλεισε σχεδόν αποκλειστικά. Αυτή τη στιγμή στην Ευρωπαική αγορά η Dacia απολαμβάνει πωλήσεις που έχουν τις μονάδες παραγωγής της σε συνεχείς βάρδιες με συνεχείς επεκτάσεις και νέα εργοστάσια.
 
Βλέπεις σε άλλες αγορές, το να μπορείς να αγοράσεις ένα Duster με 13.850 ευρώ κάνει το SUV της Dacia ιδιαίτερα δημοφιλές. Με τέτοιες τιμές δεν είναι περίεργο που τα μοντέλα της μάρκας φιγουράρουν παντού και τελευταία δίπλα και σε πανάκριβα αυτοκίνητα, αφού, έχουμε πει, η έξυπνη αγορά είναι πλέον περισσότερο “μούρη” από την ακριβή.
 
Στην Ελλάδα όμως τι κάνουμε; Πόσο έχετε σκεφτεί να αγοράσετε ένα Dacia; Αφού υπάρχουν φθηνά αυτοκίνητα καινούργια, μήπως να τα κοιτάξετε πριν τα μεταχειρισμένα; Και τελικά υπάρχει κάποιος λόγος να μην τα προτιμήσετε;

 
  • ΠΕΤΡΟΣ

    Το Duster κάνει αρκετά περισσόυερα από 13800.Τι λέτε τώρα?Ολα έχουν αυξηθει με τους φόρους.

      4
  • Duster-power

    Απο τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα της αγοράς το duster δεν μου έχει βγάλει το παραμικρο. Και για κατανάλωση το diesel 4x4 και όσο το qashqai 4x4 και όσο αλλά τετρακίνητα πετρέλαια. Μ.ο. 6.5 λίτρα μικτές συνθηκες. Μονο τα suzuki καίνε λίγο λιγοτερο. Και τιμή πλεον 17350 φουλ έξτρα 4x4 μην το πεις ουτε του παππά.

      1
  • hlias_3

    To DUSTER το έχει φίλος 1,5D και το αμάξι είναι μια χαρά. Πατάει καλά, έχει δυνατότητες εκτός δρόμου, αλλά εσωτερικά πάσχει, καίει αρκετά και έχει βγάλει και κάποια προβληματάκια. Επειδή το έχει κανά 5 χρόνια, ίσως τώρα να έχουν λυθεί κάποια θέματα. Αν μπορείς να ξεπεράσεις το παρωχημένο εσωτερικό του και τον τσίγκινο ήχο της πόρτας και το όνομα βέβαια, τότε no problem, αλλιώς η αμέσως επόμενη επιλογή είναι το GRAND VITARA...

      1
  • Egeas

    To DUSTER στην συγκεκριμένη εικονιζόμενη έκδοση Sportive έχει εξαιρετικό εξοπλισμό, μέχρι και NAVI εργοστασιακό έχει ... , είναι πολύ περιποιημένο εξωτερικά όπως βλέπουμε, έχει την πολύ καλή τετρακίνηση της Renault-Nissan ... και έχει σημαντικά μειωμένη τιμή σε σχέση με λίγους μήνες πριν. Όντως ξεκινάει κάτω από 14.000 (το απλό 2κίνητο σε βενζίνη) και με λίγα χρήματα παραπάνω (στα 17.500) πέρνεις το πλούσιο 4κίνητο diesel !!! Τι είπες Αλέκο ??? με πόσα ???

      1
  • France

    Εγώ αν επέλεγα θαπαιρνα το Lada Niva αλλά σε τετράπορτο που λένε ότι βγήκε, 1800 κυβικά 90άλογα αξιόπιστος δοκιμασμένος κινητήρας (οι όποιες διαρροές λαδιού μην κολλάτε σφραγίζονται πανευκολα για πάντα μια κι έξω και κινητήρα και διαφορικών) η μηχανή του είναι τέρας αξιοπιστίας φτηνά ανταλλακτικά και τα κερασακια στην τούρτα μια τιμή μπόμπα,και μια τετρακίνηση που θα ζήλευαν όλα 4χ4