
Στο μπροστινό μέρος, το ανανεωμένο Austral έχει λάβει ανασχεδιασμένο καπό, προφυλακτήρα και μάσκα, όπου συνδυαστικά με τα νέα φωτιστικά σώματα, όλα αυτά μαζί αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό το παρουσιαστικό του.
Σημαντικές αλλαγές μπροστά, θυμίζει το μεγαλύτερο Rafale.
Έχει ποιοτική καμπίνα με συρόμενα πίσω καθίσματα και 2 ενωμένες οθόνες.
Καίει παραπάνω από το μέσο όρο (8,1 λτ./100 χλμ.).
Είναι πολύ ήσυχο στο ταξίδι, από τα καλύτερα στην κατηγορία του.
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Renault Austral
Το Renault Austral ανανεώθηκε σε μια προσπάθεια να ευθυγραμμιστεί με την πιο πρόσφατη σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας. Για αυτό και η ανανέωση αφορά κυρίως στην εμφάνιση του γαλλικού SUV, το οποίο πήρε αρκετά στοιχεία από το μεγαλύτερο Renault Rafale.
Έτσι στο μπροστινό μέρος, το ανανεωμένο Austral έχει λάβει ανασχεδιασμένο καπό, προφυλακτήρα και μάσκα, όπου συνδυαστικά με τα νέα φωτιστικά σώματα, όλα αυτά μαζί αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό το παρουσιαστικό του. Τα νέα φώτα διαθέτουν επίσης μια νέα υπογραφή, την ώρα που τα φώτα ημέρας στυλ μπούμερανγκ στον προφυλακτήρα, έρχονται απ' ευθείας από το Rafale, με τα πίσω φώτα να είναι επίσης πιο αιχμηρά σε σχεδίαση. Συνολικά μπορούμε να πούμε ότι το Austral έγινε πιο ευχάριστο στο μάτι με περισσότερο δυναμισμό και φινέτσα.
Έχει ποιοτική καμπίνα με συρόμενα πίσω καθίσματα και 2 ενωμένες οθόνες
Στην καμπίνα οι αλλαγές είναι αρκετά διακριτικές και περιορισμένες, καθώς αφορούν μόνο στις νέες επενδύσεις. Όπως και πριν, η ποιότητα κατασκευής και υλικών είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ίδια παραμένει και η διάταξη με το ενοποιημένο πάνελ σε σχήμα «L» του ψηφιακού πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών και της κάθετης οθόνη αφής 12 ιντσών, ενώ όσον αφορά στην πρακτικότητα, η πίσω σειρά καθισμάτων στην ακριβή έκδοση είναι συρόμενη κατά 16 εκ..

Στο μπροστινό μέρος, το ανανεωμένο Austral έχει λάβει ανασχεδιασμένο καπό, προφυλακτήρα και μάσκα, όπου συνδυαστικά με τα νέα φωτιστικά σώματα, όλα αυτά μαζί αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό το παρουσιαστικό του.
Καίει λίγο παραπάνω από το μέσο όρο (8,1 λτ./100 χλμ.)
Όπως και πριν την ανανέωση, έτσι και μετά απ' αυτή, το Austral θα προσφέρεται ως ήπια υβριδικό (12V), με 160 ίππους, αλλά και ως υβριδικό αυτοφορτιζόμενο.
Εμείς δοκιμάσαμε το 12V mild hybrid σύνολο, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο, το οποίο στην πράξη είναι αρκετά πολιτισμένο σε λειτουργία και έχει μέση κατανάλωση στα 8,1 λτ./100 χλμ., λίγο πιο πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας.
Είναι πολύ ήσυχο στο ταξίδι, από τα καλύτερα στην κατηγορία του
Από την άλλη πάντως, οι αναβαθμίσεις στην ηχομόνωση (νέες τσιμούχες, ειδικά τζάμια και ηχοαπορροφητικά υλικά), καθιστούν το Austral, ένα από τα πιο ήσυχα βενζινοκίνητα SUV στο ταξίδι. Τα 66,3 db με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα είναι από τα top νούμερα στην κατηγορία (καλύτερο αυτό του Qashqai με 66,1 db). Πάντως το Austral είναι το πιο ήσυχο στην κατηγορία του στην ταχύτητα των 100 χλμ./ώρα, όπου το decibelόμετρο έγραψε 64,4 db θορύβου.
Διαβάστε παρακάτω ην αναλυτική δοκιμή του Renault Austral Mild Hybrid 160 auto
| Σελίδα 2 | Εσωτερικό: Όμορφο συνολικά, ποιοτικό και πρακτικό |
| Σελίδα 3 | Κινητήρας-Επιδόσεις: Πολιτισμένο σύνολο, με ραφιναρισμένο κιβώτιο |
| Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Σε κερδίζει η ποιότητα κύλισης |
| Σελίδα 5 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
