Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Renault 5: Δοκιμή της βασικής έκδοσης με ιπποδύναμη 120 PS

(26/11/2025)
Renault 5: Δοκιμή της βασικής έκδοσης με ιπποδύναμη 120 PS
2 Φωτογραφίες »

Το Renault 5 E-TECH έχει 120 ίππους και κάνει 23.900 ευρώ.
Εφοδιάζεται με μικρή μπαταρία (42 kWh), είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο της κατηγορίας (13,8 kWh/100 χλμ.).
Με ρετρό στοιχεία και καλή ποιότητα στο εσωτερικό, αλλά μικρούς χώρους.
Είναι fun to drive και φρενάρει σε 36,1 μ..

autotriti team

Έχει 120 ίππους και κάνει 23.900 ευρώ

To νέο Renault 5 E-TECH στη βασική του έκδοση έρχεται με 120 ίππους και τιμή που ξεκινά από τα 23.900 ευρώ στην έκδοση evolution (με επιδότηση). Η πιο πλούσια εξοπλιστικά έκδοση techno ξεκινά από την τιμή των 26.400 ευρώ και είναι έτσι 3.500 ευρώ φθηνότερη από την αντίστοιχη έκδοση των 150 ίππων που δοκιμάσαμε πρόσφατα η οποία είναι και η «βασική» σε αυτή την απόδοση.

Όπως και να έχει τις βασικές εκδόσεις των δύο Renault 5 E-TECH τις χωρίζει ένα σημαντικό χρηματικό ποσό της τάξης των 6.000 ευρώ, η οποία ωστόσο εκτός της απόδοσης και των διαφορών στον εξοπλισμό, προκύπτει και από τη διαφορετική τους μπαταρία.

Εφοδιάζεται με μικρή μπαταρία (42 kWh), είναι το πιο οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο της κατηγορίας (13,8 kWh/100 χλμ.)

Σε αντίθεση με τις ισχυρότερες εκδόσεις του, το νέο Renault 5 στις εκδόσεις με τους 120 ίππους εφοδιάζεται με μπαταρία συνολικής χωρητικότητας 42 kWh (σ.σ. χρησιμοποιεί τις 40 kWh). Αυτή είναι μικρότερη κατά 13 kWh (55 kWh συνολικά και 52 ωφέλιμη στις εκδόσεις των 150 ίππων), ωστόσο όπως και στις μεγαλύτερης απόδοσης και χωρητικότητας μπαταρίας εκδόσεις του, το Renault 5 είναι καλό στη διαχείριση της ενέργειάς του.

Με τον ηλεκτροκινητήρα να έχει χαμηλότερες απαιτήσεις σε ενέργεια, η μέση τιμή κατανάλωσης του Renault 5 των 120 ίππων σταθεροποιείται στις 13,8 kWh/100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, τιμή που μάλιστα είναι χαμηλότερη από αυτή που ανακοινώνει το εργοστάσιο και που το καθιστά ως το πιο οικονομικό μοντέλο στην κατηγορία του. Με βάση αυτά τα νούμερα, η αυτονομία του Renault 5 E-TECH ανέρχεται στα 290 πραγματικά χλμ..  


Test Renault 5 E-TECH 120 PS | autotriti.gr
2 Φωτογραφίες »

Test Renault 5 E-TECH 120 PS | autotriti.gr

Έχει ρετρό στοιχεία και καλή ποιότητα στο εσωτερικό, αλλά μικρούς χώρους

Όπως και το μεγαλύτερο «αδελφάκι» του, το Renault 5 E-TECH των 120 ίππων δεν κάνει «έκπτωση» στον μοναδικό χαρακτήρα του μοντέλου. Και εδώ οι ρετρό αναφορές από το πρώτο Renault 5 είναι πολλές και ορατές παντού, ωστόσο είναι πλαισιωμένες και από νέα σύγχρονα στοιχεία με το συνολικό αποτέλεσμα να είναι κάτι περισσότερο από όμορφο και ξεχωριστό. Αυτό συνεχίζεται και στο εσωτερικό του, με την όμορφη σχεδίαση να συνδυάζεται με πολύ καλά υλικά και ποιότητα κατασκευής αλλά και ρετρο-μοντέρνα και εκεί στοιχεία.

Μοναδική «παραφωνία» εκεί, οι διαθέσιμοι χώροι που οριακά θα καλύψουν δύο επιβάτες στο πίσω κάθισμα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 277 λτ. αλλά και άλλα 49 λτ. στο δάπεδο για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης κλπ, φτάνοντας τα 326 λίτρα συνολικά.

Είναι fun to drive και φρενάρει σε 36,1 μ

Αυτό που δεν έχει αλλάξει επίσης σε σχέση με το ισχυρότερο Renault 5, είναι η οδηγική ταυτότητα του μοντέλου, με τους 120 ίππους να είναι σε θέση να διατηρήσουν τον fun to drive χαρακτήρα του και την καλορυθμισμένη ανάρτηση να προσφέρει με τη σειρά της καλά χαρακτηριστικά απόσβεσης. Κοινό στοιχείο  και των δυο εκδόσεων του νέου Renault 5 E-TECH επίσης αποτελεί η κορυφαία τους επίδοση στο φρενάρισμα με το 120άρι να είναι και ελαφρώς πιο αποτελεσματικό στον τομέα, αφού χρειάζεται 36,1 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα (σ.σ. 36,3 μ. το Renault 5 των 150 ίππων).

Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό-Χώροι: Ο ορισμός της επιτυχημένης αναβίωσης
Σελίδα 3Επιδόσεις-Κατανάλωση-Αυτονομία-Φόρτιση: Ζωηρό και με 290 χλμ. αυτονομίας
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ανετο αλλά και fun to drive
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις & Τεχνικά χαρακτηριστικά