Η σχεδίαση του Renault 5 E-TECΗ δε διαφοροποιείται ανά τις εκδόσεις του, διατηρώντας όλα τα στοιχεία που το κάνουν ένα από τα πιο εντυπωσιακά και ξεχωριστά αυτοκίνητα της κατηγορίας. Οι ιδιαίτερες ρετρόαναφορές στο πρώτο Renault 5 αλλά σε μια πιο σύγχρονηεκτέλεση δίνουν το παρών τόσο εξωτερικά του αμαξώματος όσο και εκ των έσω. Εκεί όλα τα απαραίτητα και σύγχρονα στοιχεία που οφείλει να διαθέτει κάθε νέο μοντέλο έχουν βρει τη θέση τους, όπως είναι ο ψηφιακόςπίνακαςοργάνων των 7 ιντσών, αλλά και ηοθόνηαφής του συστήματος infotainment με διαγώνιο 10,1 ιντσών μαζί με όλα τα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης.
Ο διάκοσμος εκτός από όμορφος και ξεχωριστός, είναι επίσης ιδιαίτερα προσεγμένος αναφορικά με την ποιότητα και το φινίρισμά του, ενώ το θετικότατοσύνολο έρχεται να ολοκληρωθεί με την καλήθέσηοδήγησης που προσφέρει, με αυτή να είναι χαμηλή και άνετη. Αντίθετα η εργονομία δεν είναι το δυνατό σημείο όπως άλλωστε και στην ισχυρότερη έκδοσή του, με τον μοχλοδιακόπτη για την επιλογή της κίνησης στην κολώνα του οδηγού να συγκεντρώνει τα περισσότερα «παράπονα».
Οι δύο εμπρός επιβάτες είναι οι κύριοι δέκτες της μοναδικότητας του Renault 5, κάτι που δεν ισχύει και για τους πίσω οι οποίοι είναι κάπως «αποκομμένοι» και νιώθουν κλειστοφοβικά, έχοντας επιπλέον και οριακά επαρκείς χώρους με 4 εκ, αέρα για τα κεφάλια τους και 11 για τα πόδια. Το εσωτερικόπλάτος καθίσματος είναι κάτω του μέσου όρου της κατηγορίας με 1,27 μ., δυσκολεύοντας την φιλοξενία ενός μεσαίου επιβάτη, ωστόσο τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα αναφορικά με το χώροαποσκευών, ο οποίος προσφέρει 277 λτ. στο κύριο «διαμέρισμά» του αλλά και επιπλέον 49 λτ. κάτω από το δάπεδό του, χώρος που προορίζεται για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης, του κιτ επισκευής κ.λπ..