Τιμές Αυτοκινήτων ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Ανετο αλλά και fun to drive

(26/11/2025)
Οδική συμπεριφορά: Ανετο αλλά και fun to drive
3 Φωτογραφίες »

Καμία διαφορά δεν υπάρχει στο οδηγικό κομμάτι μεταξύ των δύο εκδόσεων του Renault 5 E-TECH τουλάχιστον αναφορικά με τον χαρακτήρα, παραμένοντας και σε αυτή την έκδοση ένα από τα πιο ισορροπημένα οδηγικά αυτοκίνητα της κατηγορίας του, αφού συνδυάζει τα καλά χαρακτηριστικά απόσβεσης και ποιότητας κύλισης της ανάρτησης (σ.σ. είναι το πιο ήσυχο μοντέλο της κατηγορίας), με την οδηγοκεντρική και fun to drive συμπεριφορά. Το Renault 5 είναι ιδιαίτερα ευχάριστο ακόμα και στην πίεση, με τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω, τη σφιχτή ανάρτηση και το καλό σε αίσθηση τιμόνι, να διαμορφώνουν ένα απόλυτα παιχνιδιάρικο αλλά και ασφαλές προφίλ, ενώ την εικόνα του ολοκληρώνει η απόδοσή του στο φρενάρισμα, με μόλις 36,1 μ. απόσταση ακινητοποίηση.


Η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά στον έλεγχο του αμαξώματος και την απόσβεση παρά τη σχετικά σφιχτή της ρύθμιση.
3 Φωτογραφίες »

Η ανάρτηση κάνει εξαιρετική δουλειά στον έλεγχο του αμαξώματος και την απόσβεση παρά τη σχετικά σφιχτή της ρύθμιση.

 

Σελίδα 1Renault 5: Δοκιμή της βασικής έκδοσης με ιπποδύναμη 120 PS
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό-Χώροι: Ο ορισμός της επιτυχημένης αναβίωσης
Σελίδα 3Επιδόσεις-Κατανάλωση-Αυτονομία-Φόρτιση: Ζωηρό και με 290 χλμ. αυτονομίας
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Ανετο αλλά και fun to drive
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις & Τεχνικά χαρακτηριστικά