Η βασικότερη διαφορά του Renault 5 E-TECH και αυτή που καθορίζει την κάθε του έκδοση, αφορά στην απόδοση του ηλεκτροκινητήρα και τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Στην μικρότερη – φθηνότερη έκδοσή του λοιπόν, η απόδοση είναι μειωμένη κατά 30 ίππους (120 έναντι 150) και η μπαταρία έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 40 kWh, είναι δηλαδή μικρότερη κατά 12 kWh (52 kWh το ωφέλιμο στις εκδόσεις των 150 ίππων). Στην πράξη το Renault 5 αν και αρκετά «ζωηρό» υπολείπεται όπως είναι λογικό σε επιδόσεις, με τις μετρήσεις μας να το «δίνουν» 1,4 δλ. πιο αργό στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα που πραγματοποιείται σε 9,4 δλ. (8 δλ. στο 150άρι).
Oι 120 ίπποι του Renault 5 E-TECH είναι αρκετοί για να διατηρήσουν τον ευχάριστο χαρακτήρα του και σε αυτή του την έκδοση, προσφέροντας αυτονομία 290 χλμ. μέσω της εξαιρετικά χαμηλής κατανάλωσης που επτυγχάνει.
Επιπλέον και οι ρεπρίζ είναι υποδεέστερες με το 60-100 χλμ./ώρα να θέλει 1 δλ,. παραπάνω (στα 5,3 δλ.), και 1,8 δλ. πιο αργό είναι στο 80-120 χλμ./ώρα (7,6 δλ. έναντι 5,8 δλ.). Σε κάθε περίπτωση και παρά τη σημαντική διαφορά στις επιδόσεις, κάθε άλλο παρά αργό είναι και το 120άρι Renault 5. Από την άλλη αποδεικνύεται ακόμα πιο αποδοτικό, με μέση τιμή κατανάλωσης στις 13,8 kWh/100 χλμ. έναντι των 14,1 kWh/100 χλμ. που μετρήσαμε στο Renault 5 E-TECH των 150 ίππων, προσφέροντάς του πραγματική αυτονομία 290 χλμ.. Οι χρόνοι φόρτισης παραμένουν σχεδόν ίδιοι και στις δύο εκδόσεις, με 30 λεπτά για το 15 έως το 80% από σταθμό DC (με ισχύ έως 80 kW) και 3 ώρες και 30 λεπτά για πλήρη φόρτιση από AC ισχύος 11 kW.