Toyota RAV4: Υβριδικό & 4κίνητο πρίζας ή να φορτίζει μόνο του;

Toyota RAV4: Υβριδικό & 4κίνητο πρίζας ή να φορτίζει μόνο του;

11.136 Επισκέψεις στο άρθρο (15/3/2022)

Ο ιδρυτής της κατηγορίας των SUV, το εμβληματικό RAV4, προσφέρεται στην ελληνική αγορά σε δύο εξηλεκτρισμένες τετρακίνητες εκδόσεις. Συγκρίνουμε την full υβριδική των 222 ίππων με την Plug-in hybrid που έχει 306 άλογα.

Full υβριδικό ή να μπαίνει στην πρίζα;

Όλοι γνωρίζουμε πως η Toyota έχει τα πρωτεία στην κατασκευή των αυτοφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων. Πόσοι όμως ξέρουν ότι δικαιούται τα εύσημα για την δημιουργία του πρώτου SUV; Ο λόγος για το θρυλικό RAV4 (Recreational Activity Vehicle 4wheel drive), το μοντέλο με τις πέντε γενιές και τις πάνω από 10 εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως από το 1994 μέχρι σήμερα. Δικίνητο και τετρακίνητο, το RAV4 προσφέρεται σε βενζινοκίνητες, υβριδικές αλλά και plug-in εκδόσεις. Εμείς θα εστιάσουμε στις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του εμβληματικού οικογενειακού SUV, συγκρίνοντας το full υβριδικό RAV4 των 222 ίππων με το Plug-in hybrid που έχει 306 άλογα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εξοπλισμός: H PHEV τεχνολογία και μπαταρία ανεβάζει το κόστος

Από το διαφορετικής φύσης υβριδικό σύστημα που εξοπλίζει κάθε μοντέλο απορρέει μία σημαντική οικονομική διαφορά: Πιο προσιτό είναι το αυτοφορτιζόμενο RAV4, ξεκινά συγκεκριμένα από τα 37.280 ευρώ στην βασική αλλά «γεμάτη» εξοπλιστική έκδοση Active. Βέβαια όποιος συνειδητοποιημένα θέλει το PHEV RAV4 θα βάλει πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη, επιλέγοντας την έκδοση Active Plus με αρχικό κόστος τα 52.810 ευρώ. Μαζί της όμως «παίρνει» έξτρα 84 άλογα, τη δυνατότητα να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά, τα οφέλη της εταιρικής χρήσης  καθώς και ορισμένες παροχές όπως οι 18άρες ζάντες αλουμινίου, η μεγαλύτερη οθόνη αφής (9 έναντι 8 ιντσών), οι προβολείς ομίχλης LED και το Intelligent Adaptive Cruise Control. Φυσικά, πληρέστατο είναι και το full hybrid RAV4 το οποίο εξοπλίζεται με τη 2ης γενιάς σουίτα συστημάτων ασφαλείας «Toyota Safety Sense», 6ετή εγγύηση και 11ετή για την μπαταρία (όπως και το PHEV).

Σχεδίαση: «Κάνει μπαμ» από μακριά

Εσωτερικό: Ποιοτικό, πρακτικό και ευρύχωρο

Χώροι: Πορτ-μπαγκάζ με πολλές βαλίτσες, καμπίνα που χωρά και δίμετρους

Κινητήρας: Επιδόσεις και αυτονομία για το PHEV, κατανάλωση αλά... diesel για το υβριδικό

Στον δρόμο: Ανετο για ταξίδια και για χώματα

Η γνώμη μας

Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

peugeot
NISSAN